Wysłany: 09-06-2008, 19:23 nowe potwory w starych lokacjach
Mój pomysł: gdy odwiedza się ponownie jakąś lokację w celu wykonania questa (np podziemia devos) powinny tam atakowac nowe potwory odpowiednio dostosowane do poziomu na którym wykonuje się questa. Działało by to tak że jeśli wchodzimy do lokacji podziemia devos z np 70 lvlem lub większym atakują nas nowe potwory.
mysle ze problemem bedzie generowanie potworow dla osob ktore ida do lokacji ponownie i normalnych tych dla graczy z danego lvl maista. Gra bedzie musiala odroznic czy gracz idzie po nowy quest i generowac calkowicie inne potwory
Fakt, pomysł jest całkiem, ale zgodzę się, że z pewnością byłoby sporo bugów typu, zaatakował mnie za silny potwór (tzn. ten który powinien walić tego np 80-90 wali 40)
mysle ze problemem bedzie generowanie potworow dla osob ktore ida do lokacji ponownie i normalnych tych dla graczy z danego lvl maista. Gra bedzie musiala odroznic czy gracz idzie po nowy quest i generowac calkowicie inne potwory
tak mysle
napisałem przeciez że gra odróżniała by to po poziomie gracza.
na NIE. Kto by to wszystko zrobił, z resztą staramy się by gra nabrała większego realizmu, a przecież to mija się z celem, gdy zabijesz 10k upiorów, a tu nagle wyskakuje coś nowego.
Na nie. Teraz jest dobrze. W grze panowała by z pewnością panika
Niektórzy specjalnie chcą sobie cały czas w Eterni zdobywać malutko expa, a gemy nabić.
↓
↓
Holigula_Mixrus, może coś więcej być napisał/a.
Ostatnio zmieniony przez Dess 10-06-2008, 14:13, w całości zmieniany 1 raz
Po co nowe potwory w znanych już lokacjach? I tak zdecydowana większość graczy ma wyłączone automatyczne raporty i nawet nie wie z kim przed chwilą walczyli. Także szkoda zachodu i lepiej zostawić zarezerwowane pomysły na kolejne bestie, które będą się pojawiać w aktualizacjach gry.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Po co nowe potwory w znanych już lokacjach? I tak zdecydowana większość graczy ma wyłączone automatyczne raporty i nawet nie wie z kim przed chwilą walczyli. Także szkoda zachodu i lepiej zostawić zarezerwowane pomysły na kolejne bestie, które będą się pojawiać w aktualizacjach gry.
Poza tym to nie takie łatwe to zrobienia... Żeby dla każdego lvla były inne potwory. Znaczy, jest do zrobienia, ale nie tak hop-siup. Ewentualnie można by było zrobić drugą mapkę, czyli jak wchodzisz już po jakimś queście to nie widzisz ludzi grających tam którzy jeszcze tego questu nie przeszli.
mysle ze problemem bedzie generowanie potworow dla osob ktore ida do lokacji ponownie i normalnych tych dla graczy z danego lvl maista. Gra bedzie musiala odroznic czy gracz idzie po nowy quest i generowac calkowicie inne potwory
tak mysle
napisałem przeciez że gra odróżniała by to po poziomie gracza.
Co potwory wybierają sobie przeciwników w zależności od poziomów ?
Jak ktoś już wspominał brak tu realizmu....
a to ze fabuła sie skrzyżowała w DEVOS to fajnie,ale jestem ciekaw w ilu miejscach sie jeszcze skrzyżuje i ile razy było by wykorzystane takie rozwiązanie...
Co potwory wybierają sobie przeciwników w zależności od poziomów ?
Jak ktoś już wspominał brak tu realizmu....
a to ze fabuła sie skrzyżowała w DEVOS to fajnie,ale jestem ciekaw w ilu miejscach sie jeszcze skrzyżuje i ile razy było by wykorzystane takie rozwiązanie...
a czy ty widzisz realizm walczac z np. minotaurem, trolem itp ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach