Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
wymagania na uzbrojenie
Autor Wiadomość
krystian 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: seiken
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Turbia wiocha koło stalówki
Wysłany: 26-02-2007, 15:38   wymagania na uzbrojenie

Wpadł mi taki pomysł żeby itemki można by było zakładać nie ze względu na lvl tylko na np. ilość siły , magii bo obrona sie nie liczy :grin:

ma to sens, ponieważ żeby można było podnieść jakiś tam topór to trzeba mieć troche siły

w przypadku maga można by było tez dać troche siły, aby podnieść rużdżke :grin: chociaż może to być złe w przypadku maga bo zamiast na magie to dawac w siłe ale dla maga ruzdzka mogła by miec wymagane na ilosc szybkości czy coś w tym stylu :-P

na buty powinna być wymagana szybkość itd.

komentujcie jeśli chcecie :-) :arrow: :-P
_________________
miałem prawie 9000 pkt ranku i 44 miejsce
 
 
 
Kawu_ 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KaWu
Level: 109
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-02-2007, 15:43   

Pomysl glupi, sciagniety z Diablo jesli dobrze pamietam. Oczywiscie ze to nie przejdzie, raczej nikt sie na to nie zgodzi... Obecne ograniczenia lvlowe sa dobre nie ma potrzeby ich zmieniac a to tylko skomplikowalo by sprawe...
_________________
 
 
 
Masterion 
Użytkownik



Nick: Masterion
Level: 66
Dołączył: 14 Sty 2007
Wysłany: 26-02-2007, 15:48   

ściągnięte z wielu gier:Diablo,Fable,Ghotic itp. :neutral:
_________________
Nigdy nie jesteś wystarczająco dobry,
zawsze możesz być lepszy
 
 
SaPeRe AuDe 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 34
Dołączył: 31 Gru 2006
Skąd: St-ce
Wysłany: 26-02-2007, 15:49   

Ehh krystian, ty chyba nie wiesz co piszesz....
Ostatnio sie spotykam z tematami gdzie proponują rozszerzyć eq bo teraz można przewidzieć jakie eq ma przeciwnik.

Jeżeli twój pomysł by wszedł w życie nie dość że wytworzyły by się kolejne noobstaty to jeszcze bardziej by to uprościło odgadywanie eq.

Koleś cały czas dawałby w siłę i na 10 lvlu by miał broń którą inni maja na 50lvl. Każdego by na hita miał bo jak ty to powiedziałeś
krystian napisał/a:
obrona sie nie liczy
.

Jestem na NIE
_________________

 
 
krystian 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: seiken
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Turbia wiocha koło stalówki
Wysłany: 26-02-2007, 18:19   

mogła by być tez blokada na lvl oprócz tego, że 10 lvl nie moze założyć takiej zbroi co jest na 60 lvl

mi sie wydaje ze lepiej zeby sie nie kapnac jaka ktos ma zbroje
_________________
miałem prawie 9000 pkt ranku i 44 miejsce
 
 
 
Sir Devilinside
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2007, 20:37   

Wiecie to mi się podoba!!! :mrgreen: :-D :grin: :smile:

Żart

Ha ha ha ha!!!

I co jeszcze!!!!

Może jeszcze będziesz wymagał od graczy co chcą kupić miks. 2 lvl by mieli min. XXXX życia????

POzdro!!!

P.S. Strach sie bać!!!! :twisted:
 
 
Vendigoroth 
Użytkownik



Profesja: Mag
Dołączył: 20 Sty 2007
Wysłany: 26-02-2007, 21:54   

krystian napisał/a:
mogła by być tez blokada na lvl oprócz tego, że 10 lvl nie moze założyć takiej zbroi co jest na 60 lvl

mi sie wydaje ze lepiej zeby sie nie kapnac jaka ktos ma zbroje


Wiesz co? Ty się lepiej zastanów co piszesz i czytaj ze zrozumieniem. Sam napisałeś że są ograniczenia lvlowe a teraz piszesz coś zupełnie przeczącego. Pomysł głupi nie przejdzie.
 
 
 
HaoAsakura
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2007
Wysłany: 27-02-2007, 15:21   

pościągane z gierek ale w sumie ustawienie np zeby podniesc jakas zbroje to potrzeba tyle wita i tyle inta bylo by dobre :razz: bo skonczyl by sie chyba problem anty :} i speederow bo niemogli by nosic swoich zbrojek special for to na co są ustawieni :} :-P a;e ogulnie takie cos jest mi obojętne :]
 
 
Padgoj2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Padgoj2
Level: 70
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2007
Wysłany: 27-02-2007, 15:37   

eJ wy już wogule na głowe padacie
kolo z 1 lvl moze miec hp na 5 czy siłe !!!!
boże myślcie troche a nie gupoty do durnowatego
pomysłu!!
_________________
To ja odwiedziłem forum jako
130000 koleś :)
 
 
 
HaoAsakura
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2007
Wysłany: 27-02-2007, 15:48   

Padgoj2 napisał/a:
eJ wy już wogule na głowe padacie
kolo z 1 lvl moze miec hp na 5 czy siłe !!!!
boże myślcie troche a nie gupoty do durnowatego
pomysłu!!

hmmm a moze to objasjisz troche jaśniej bo ja tego niezrozumialem -_-
 
 
SlayeR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BanisheD
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2007
Skąd: Plock
Wysłany: 27-02-2007, 16:52   

Jestem Na NIE. W zbrojach nic nie trzeba zmieniać .
 
 
 
Sax 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 245
Wiek: 33
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Ełk
Wysłany: 27-02-2007, 22:08   

pos,ysłsacigniet y chociby z Diablo.Gra ma byc inna niz inne gry wiec tutaj jest tak.A jesli chciałbys twoj pomysł to trzeba było by zmienic yle rzeczy ze teraz to nie mas esnu
_________________
"Cel uświęca środki"
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2007, 22:59   

uzależnienie itemków od lvl to dobry pomysł, inna sprawa że trzeba ostrożniej te wymagania ustalać - 47 lvl dla brązowych rękawic BAAARDZO pomógł ich właścicielom na niskich poziomach, ale 70 lvl dla pierścienia many zmobilizował wielu graczy do zdobycia paru lvl :cool:
chętnie bym zobaczył itemki dla 100+lvl bo wyżej to naprawdę nie ma z kim walczyć... (tu się rozmarzyłem i wyobrażam sobie te tłumy bo rękawice brązowe są dla 100lvl dostępne w sklepie... :shock: )
 
 
BULWAHR
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2006
Wysłany: 28-02-2007, 11:33   

A mi za to ten pomysł potwierdza coś. Wydaje mi się że wprowadzenia ograniczenia danych statystyk na itemki nie jest głupie. Oczywiście tutaj trzeba będzie być bardzo ostrożnym bo zbyt wiele ograniczeń naraz i okaże sie że statów nie będzie można rozdawać po swojemu tylko dopasować do itemków a to przecież nie o to chodzi.

Plusem wprowadzenia minimalnego poziomu siły na przykład dla założenia toporu nie jest głupie. Wyobraźcie sobie broń (lub gem) z obrażeniami 4000 powiedzmy. Wtedy nie trzeba by było w ogóle w siłe dawać bo z taka bronią hity i tak po 3 - 6k by wpadały. Nałożenie minimalnego poziomu siły sprawi że wojownik będzie musiał dać troche pkt w siłe żeby go założyć. Będzie miał wtedy porzadnego hita, oczywiścei taki toporek może mieć -200 lub -300 szybkości i spowolni to takiego wojaka, ale tu nie chodzi o to.

Wyobraźcie sobie żę gem ofensywny ma tyle obrazeń. Z obecnym pierścieniem many wojownik będize mógł mieć i broń i gem. Dając ograniczenie siły na broń i magii na gem, zmusi sie graczy do wyboru jednej broni z dobrym atakiem, lub 2 rodzajów ataku troche słabszych.

Na pierwszy rzut oka może sie to wam kojarzyć z innymi grami ale jak sie to przemyśli to MF może na tym sporo zyskać bo będzie więcej różnorodnych postaci. I przede wszystkim OGRANICZENIA NIE BYŁY BY NA WSZYSTKIE ITEMY, TYLKO NIEKTÓRE, żeby też MF nie straciła tego co ma teraz :-)


P.S.
To raczej pomysł na kolejną mapkę bo Folhord to ostatnie miasto, a kiedy będzie kolejna i czy w ogóle będzie to chyba nikt nic nie wie.
_________________
moc nie tkwi w sile, siła tkwi w mocy
 
 
Lag 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 13 Lut 2007
Wysłany: 28-02-2007, 14:16   

a może by było coś takiego że im więcej masz siły tym mniej broń odbiera szybkości :?:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom