Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: [Ex-GM] Shell
17-08-2008, 19:22
Teaser I/II - Nowe lokacje i potwory
Autor Wiadomość
[Ex-GM] Shell 
Tester



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 31
Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-07-2008, 18:56   

Gra będzie jest trwać na pewno minimum 2 lata.

///

Co do tych zapaleńców co chcą przechodzić bossy na jak najniższym lv'u.
Mogę was może trochę rozczarować... ale za nim dojdziecie do co po niektórych bossów... to prędzej na potworach padniecie ; p
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 19-07-2008, 19:03   

[Ex-GM] Shell napisał/a:
Gra będzie jest trwać na pewno minimum 2 lata.

///

Co do tych zapaleńców co chcą przechodzić bossy na jak najniższym lv'u.
Mogę was może trochę rozczarować... ale za nim dojdziecie do co po niektórych bossów... to prędzej na potworach padniecie ; p


oraz zostało dodane nowe ograniczenie
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h
 
 
Sax 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 245
Wiek: 33
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Ełk
Wysłany: 19-07-2008, 19:06   

heh spoko !!

co do tych potorów ale lduzie beda kasy tracili jak bedzie tak jak mowisz dobzre ze zrobilem konkretego resa na potworki ;p

a co do zakonczenia gry byc moze jest taka nadzieja ze NAutilus znow zostanie porwany i na nowo sie zacznie ;p mzoe wtedy jakis inny kontynent ;p
_________________
"Cel uświęca środki"
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 19-07-2008, 19:21   

Czym wy się martwicie? Do końca fabuły jeszcze co najmniej kilka aktualizacji gry. I kto powiedział, że koniec głównego wątku fabularnego jest równoznaczny z końcem gry? W wieku grach MMO nie ma czegoś takiego, jak główny wątek fabularny, a masa questów czy innych zajmujących graczy aspektów gry i nikt nie narzeka. O los swoich kont też nie musicie się martwić - MFO3 najprawdopodobniej będzie modyfikacją (aktualizacją) MFO2. Ale to odległa przyszłość, nie ma sensu zawracać sobie tym głowy..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Ostatnio zmieniony przez ADIHC1 19-07-2008, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fnatic 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shinro
Level: 666
Wiek: 30
Dołączył: 24 Sty 2007
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-07-2008, 19:22   

Val Gaav napisał/a:
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h


totalny bezsens . znów będzie tak że przejdziesz bossa na 140 dostaniesz eq na 130 itd . a po za tym jak chcesz przejść bossa na mniejszy, lvl'u i się męczyć to przechodź . nie rozumiem czemu to uniemożliwią . osoby z niższym lvlem będą się nudzić dalej . stary up dało się na normalnych statach przejść na ~125 lvlu a teraz trza mieć ~170 ? total bezsens .
_________________
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 19-07-2008, 19:25   

Problemy z wypadającym z bossów EQ to problem powstały po wzmocnieniu bossów w jedynej z aktualizacji gry. Przy nowych bossach ten problem występować nie będzie.

A ograniczenie długości walk było zapowiadane juz jakiś czas temu..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-07-2008, 19:34   

fnatic napisał/a:
Val Gaav napisał/a:
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h


totalny bezsens . znów będzie tak że przejdziesz bossa na 140 dostaniesz eq na 130 itd . a po za tym jak chcesz przejść bossa na mniejszy, lvl'u i się męczyć to przechodź . nie rozumiem czemu to uniemożliwią . osoby z niższym lvlem będą się nudzić dalej . stary up dało się na normalnych statach przejść na ~125 lvlu a teraz trza mieć ~170 ? total bezsens .


bezsensowna jest obecna sytuacja - kiedy to pewne zasady tj.: ranking, "negatywne" medale - zniechęcają do podwyższania leveli, a w grze rpg(!) "zmuszanie" do nierozwijania postaci jeśli się chce cokolwiek w grze osiągnąć jest odrobinę kontrowersyjnym rozwiązaniem... dlatego taka zmiana to wręcz plusem upka będzie :mrgreen:
 
 
Pause All 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pause All
Level: 98
Świat: 3
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2008
Wysłany: 19-07-2008, 19:52   

W końcu ten Upek ale ja z niego niestety nie skorzystam narazie :-(
 
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-07-2008, 19:53   

fnatic napisał/a:
stary up dało się na normalnych statach przejść na ~125 lvlu a teraz trza mieć ~170 ? total bezsens .

Wychodzi średnio jeden boss na 3 poziomy. To dużo? Nie wydaje mi się, żeby poprzednio w fabule też był zawsze jeden boss co 3 poziomy.
 
 
Klaczu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 178
Świat: 3
Wiek: 30
Dołączył: 19 Lip 2008
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 19-07-2008, 19:56   

Według mnie to bardzo dobre jest to ograniczenie mixów w walce z bossami , ponieważ ludzie nie będą narzekać na "krótki" update ... im trudniej tym lepiej .
 
 
 
Lag 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 13 Lut 2007
Wysłany: 19-07-2008, 19:58   

fnatic napisał/a:
Val Gaav napisał/a:
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h


totalny bezsens . znów będzie tak że przejdziesz bossa na 140 dostaniesz eq na 130 itd . a po za tym jak chcesz przejść bossa na mniejszy, lvl'u i się męczyć to przechodź . nie rozumiem czemu to uniemożliwią . osoby z niższym lvlem będą się nudzić dalej . stary up dało się na normalnych statach przejść na ~125 lvlu a teraz trza mieć ~170 ? total bezsens .


Zgadzam się w 100%. Teraz zamiast zabić bossa na powiedzmy 130 lv zabijemy go na 150. Super !
_________________
 
 
ColinMan
Użytkownik



Level: 96
Dołączył: 14 Cze 2007
Wysłany: 19-07-2008, 19:58   

To ja już widzę jak Fanatyko będzie składał protest o te ograniczone miksy...
Nawiązuję do jego postaci z Ś3 ;)
_________________
 
 
ARMAGEDON_1987 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 93
Wiek: 33
Dołączył: 13 Wrz 2007
Wysłany: 19-07-2008, 19:59   

Heh nie doczekam upa bo pare dni temu skasowalem konto lvl 160+. Nie ma co żałować ... Moze i up bedzie ładny ale cóz gra jk każda... a up na 2-3 dni :p
 
 
AnthraX 
Użytkownik



Dołączył: 05 Maj 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-07-2008, 20:08   

Val Gaav napisał/a:
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h


Fajnie, nie będziemy się bawić 2 godz. na zabicie bosa tylko będziemy się bawić 2 tygodnie wbijać lvl żeby zmieścić się w ograniczeniu.Nie wiem czy ktoś w ogóle myślał o bossch typu Duchy Gotar czy Servantes.Dla mnie to jest bezsensu, komu przeszkadza to że ktoś walczył z bossem 2godz?Absurd!
_________________
 
 
 
Sorandor 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Sorandor
Level: 373
Świat: 6
Dołączył: 01 Kwi 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-07-2008, 20:20   

Val Gaav napisał/a:
można użyć 100 mix każdego rodzaju podczas walki z bossem tak że już nie będzie walk które trwają po 2 h


To rozwiązanie też mi się podoba przynajmniej żeby pokonać bossa będzie trzeba mieć kilka lub kilkanaście lvl'i więcej :twisted:
_________________
* Nie moc silnika, a technika robi z Ciebie zawodnika...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom