Cześć
Dziś chciałem zaprowaponować żeby wprowadzić jak gracz ma 20 % HP.To by wtedy nie można atakowac gracza bo pisało by:
Poczekaj aż gracz odpocznie
Walki by można toczyć od 70 % HP.Widzę często jak łapią graczy na mapie i atakuja graczy co mają mało HP.Jesli ten temat wejdzie to unikniemy takich pszypadków w grze.
Dzieki temu nie bendziemy atakowani badczas expienia jak mamy poniżej 70 % HP
######################## Zapraszam Do Komentowania ####################################
A co zabili cię jak miałeś mało HP i Cię ruszyło ??
Proste, że nie. PO tygodniu by pod miastem stało 40 osób z 20%HP Ja bym sobie specjalnie wbił 20% HP i bym czekał na przeciwników, leczył się i atakował . No zastanów się nad sensem twojej propozycji ?? A jak by Ci się atakowało jakbyś musiał wyszukiwać przeciwnika wśród 200 osób pod miastem ???
gracz powinien tak opiekowac sie swoja postacia, zeby nie dochodzilo do takich sytuacji i tyle. a jesli tego nei robi to juz tylko jego problem. wiadomo ze zdazaja sie prypadki, kiedy ktos nei zdazy sie uleczyc, ale ta gra częściowo na sprycie i szybkosci polega...
pozatym ciezko by bylo takie cos wprowadzic, bo wymagaloby to duzych zmian w kodzie gry
a wlasnei ze beda stac wiecznosc, bo duzo osob rezygnuje gry i zostawia postacie na polu. pozatym to bylby dobry sposob na dozywotniego prota.
KOLOREK PO cholerę zakładasz co chwila tematy o pomocy / propozycjach nabijasz tylko sobie posty... A po 2/3/4 czyiś wypowiedziach piszesz zamknijcie to dla mnie zasługujesz na ostra za zbędne i głupie tematy
Muhahhahahahaha, spadłem z krzesła ^^ Nie no, cóż za osiągnięcie
@TOP
A mi się temat podoba . Tylko trzeba walnąć kilka poprawek .
Chodzi mi o to, że jak ktoś ma mniej niż 20% HP to można go zaatakować,
ale nie ma się z tego żadnego zysku . Wtedy można by przywrócić pvp na salamandrii,
żeby uniknąć tego głupiego łapania i tyle . I zwiększyłbym tą liczbę do 40% HP
Pomysł zły, moi poprzednicy już podali najważniejsze argumenty przeciw niemu.
Ale niegłupim pomysłem byłoby np leczenie postaci do 60-70% hp po walce z graczem. Tomi mówił, że "postać to nie bot", więc pełnego leczenia nie będzie, ale byłby to jakiś kompromis pomiędzy tym stanowiskiem a absurdalną walką gdy gracz pada na pierwszego hita (doceńmy to, że ktoś umożliwia walkę zostawiając postać na mapie).
@UP
Bez sensu, walka w której nie można nic stracić jest lepsza niż prot. I jeszcze każdy musiałby widzieć ile gracz na mapie ma hp, żeby w razie czego go nie atakować.
Profesja: Wojownik
Nick: Kibel
Level: 14
Dołączył: 02 Mar 2009
Wysłany: 19-03-2009, 19:28
Heh jaka ankieta......pszydało, by się takie coś nie przydało jak masz 20% hp to się leczysz i wchodzisz do miasta ...Poprostu jak jesteś off to nie zostawiaj postaci na polu
P.S jak robisz temat tak jak napisał llludek, słownik w dłoń i bez błędów ....
Ostatnio zmieniony przez Kibell 19-03-2009, 19:42, w całości zmieniany 1 raz
Rozważany jest pomysł, by była potrzebna zgoda gracza (zaatakowanego) na walkę na mapie.
Hah moim zdaniem jeden z lepszych pomysłów jakie ostatnimi czasy wyszły od Administracji. A jak chcecie rozwiązać problem ludzi offline ?? Bo 2000 osób pod miastem to troszkę nie tego .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach