1.Moja propozycja zlikwidowała by niektóre rozwiązania w rozwoju postaci ( tak mi sie zdaje ).
Już wyjaśniam otóż można by wprowadzić nie tylko przedział lvlowy na dany sprzęt ale także ilość wymaganej siły/szybkości/ itd itd.
Przekładając to na element rpg:
Widzieliście kiedyś maga noszącego ciężką zbroje? lub rycerza z pelerynka zamiast z błyszcząca zbroja? Myślę ze jasno sie wyraziłem o co mi chodzi
Będzie widoczna różnica pomiędzy magiem a wojem.
2.Następną rzeczą było by wspólne zdobywanie doświadczenia lecz nie dla wszystkich jedynie członkowi drużyn mogli by wspólnie zdobywać expa na potworach, można by dodać taka funkcje ze LIDER i tylko LIDER (czyt. założyciel) drużyny mógł by poruszać się jednocześnie wraz z drużyną
gracze z gorszymi statami sie ucieszą ;P
1. tu problemem jest to, że tak na dobrą sprawę w mfo, w przeciwieństwie do większości rpg-ów tak na dobrą sprawę nie ma klas, choć nieco "urozmaicone" wymagania dla choćby wybranych itemków by się przydały...
2. a to mi podpada pod przekazywanie expa, choć wielbicielom olda pewnie by przypadło do gustu
w przeciwieństwie do większości rpg-ów tak na dobrą sprawę nie ma klas,
Wlasnie pierwsze co powinno zostac zrobione to klasy czyli juz ten mag i woj ale jesli wybierzemy maga to nie mozemy dawac w sile a jezeli woja to nie mamy statystyki magia i by bylo dobrze wtedy.
jesli wybierzemy maga to nie mozemy dawac w sile a jezeli woja to nie mamy statystyki magia
I to wprowadzić podczas gdy wybieramy u Mistrza Solidusa profesję? Jak dla mnie trochę to by było dziwne... Ja tam wolałbym sobie wybrać Maga nawet gdybym grał wojem, ponieważ zawsze to jest 2.5k golda
a żeby wyjaśnić druga propozycje to właśnie chodziło mi o to ze każdy z grupy traci ruchy
mniej więcej myślę o tych graczach którzy nie mogą dojść np do bossa bo potworki ich zabijaja.
+ mozna wtedy zwiekszyc odrobinke exp za monstery
_________________
Ostatnio zmieniony przez Magikk 29-12-2008, 20:21, w całości zmieniany 1 raz
myślę o tych graczach którzy nie mogą dojść np do bossa bo potworki ich zabijaja
chodzi ci o ułatwienie życia anty, czy o promowanie teamów "lvl100 + lvl 10"?
jeśli jeden mały mobek wg ciebie uniemożliwia granie w mfo to może zamień tę grę na choćby chińczyka czy inne bierki...
Magikk napisał/a:
myślę o tych graczach którzy nie mogą dojść np do bossa bo potworki ich zabijaja
chodzi ci o ułatwienie życia anty, czy o promowanie teamów "lvl100 + lvl 10"?
jeśli jeden mały mobek wg ciebie uniemożliwia granie w mfo to może zamień tę grę na choćby chińczyka czy inne bierki...
Magikk napisał/a:
myślę o tych graczach którzy nie mogą dojść np do bossa bo potworki ich zabijaja
chodzi ci o ułatwienie życia anty, czy o promowanie teamów "lvl100 + lvl 10"?
jeśli jeden mały mobek wg ciebie uniemożliwia granie w mfo to może zamień tę grę na choćby chińczyka czy inne bierki...
ale po co te nerwy?
bo pewne rzeczy trzeba w zarodku smołą i ogniem piekielnym wypalać!
Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 30-12-2008, 10:14
1. tu może być tak ,ze po pewnym czasie 1 profesja zacznie sie wywyższać , albo by trzeba było zrobić takie samo eq ,tylko ,że dla maga inna nazwa i wymigania ,a dla woja też to samo inne.
2. już było chyba , bo pamiętam jeszcze ,a mam słabą pamięć .
Po 1 a poco to jak i tak każdy pewnie powie ze jest dobrze od lvl a nie ze zależny od siły czy wytrzym itd. Moim zdaniem to jest zbędne Ale możne ten kto lubi utrudnienia niech da ale to będzie tylko dla maga osłabienie Cios w pierś
Po 2 To expienie z liderem to bym określił ze jest to głupie bo nawet można na 110 lvl dać se 1 lvl raz dwa trzy nabić 20 lvl ^^ albo wyższy na mocnych mobach ale jeszcze by było śmieszniej jak by razem bosy pokonywać ^^ to by dopiero było
_________________ Zawsze jestem i byłem sobą .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach