Wysłany: 28-11-2009, 19:51 rewolucja w walkach drużynowych
Jakie role spełnia team w obecnym mf? głównie pełni ochronę dla rankowców i/albo anty. oczywiście nie tylko... i są teamy które normalnie walczą jednak walka często jest nierówna... nie chodzi mi tu o ilość graczy typu 4vs2 itd. a ogromne różnice lv miedzy walczącymi bo np jaki jest sens jeśli walka wygląda tak lv 100 i lv 10 vs lv 104, 100 i 10. 10 levele są tylko tarczami. Często branie niższych lv do team służy także przelewaniu expa co kłóci się chyba z ideą walk tvt. Dlatego proponuję (jeśli to oczywiści możliwe technicznie) ograniczenie róznicy w teamie. Punktem odniesienia mógłbyby np. lv szefa a limit wyglądać -3/+3 od lvl szefa zwiekszyłoby to moim zdaniem liczbę walk tvt, gdyż dla wielu obecnie walki w tvt są nieopłacalne i bezcelowe, gdyż można więcej przegrać niż wygrać. A teraz zysk dla gry w postaci mf Zwiększenie walk tvt= zwiększenie dochodów z usługi usunięcia 3dniowej blokady dołączenia do teamu
Nie wiem czy da sie to zrobić technicznie i komuś się bedzie chciało zwłaszcza że pewnie plan update już ustalony i sam nie chce by się opóźnił ;p ale myślę że warto przemyśleć moją propozycję pozdro
Dlatego proponuję (jeśli to oczywiści możliwe technicznie) ograniczenie róznicy w teamie.
W dziale dla GM'ów już z kilka miesięcy temu rozgorzał ten temat i było kilka propozycji ale jakoś nie możemy dopasować wszystkich szczegółów bo jest zbyt wiele możliwości ale z przyjemnością poczytam Waszych propozycji.
Oczywiście ja jestem za ustanowieniem różnicy w teamie np na poziomie +- 5% np. od szefa. Ale co w takim przypadku kiedy szef będzie codziennie wykorzystywał swoje pkt ruchu i jeden z graczy bedzie już poza tym limitem?
_________________ 1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
Walkmen: wtedy włączała by się blokada walk takiego teamu.
Taki team istniał by tylko formalnie. Exp nie dochodził by do członków w walce z potworkami. Walki z innymi drużynami były by zablokowane na amen.
Bloka była by prostym rozwiązaniem - team nie spełnia warunków - nie walczy.
[quote="Walkmen"Oczywiście ja jestem za ustanowieniem różnicy w teamie np na poziomie +- 5% np. od szefa. Ale co w takim przypadku kiedy szef będzie codziennie wykorzystywał swoje pkt ruchu i jeden z graczy bedzie już poza tym limitem? [/quote] też nad tym myślałem, ale problem rozwiązuje się sam: szef bije lvl reszta nie team ma szanse na wygraną w walkach tvt i na odwrót szef nie bije lv a reszta bije szef w walkach tvt pada najczęściej i jest najbardziej stratny. Więc ja bym tu żadnych blokad nie robił. [quote="Sage" Bloka była by prostym rozwiązaniem - team nie spełnia warunków - nie walczy. [/quote] moim zdaniem to nie rozwiązuje problemu bo stałoby się super ochroną dla anty i/lub grających na ranking staliby sobie w teamie niezdolnym do walki nikt ich nie zaatakuje i gitara...
Drugim moim pomysłem jest strata rankingu w teamie taka sama jak podczas walk pvp nawet jesli many do czynienia z walka tvt oczywiście mam tu na myśli zwykły rank. Bo wiele razy pokonałem team z rankowcem i równym mi lvl i z rankowca mało się sypało(w sensie w sumie było mniej ranq niż gdybym walczył z graczem i rankowcem oddzielnie). Było to dość dawno i nie mam raportu na potwierdzenie i mogło mi się coś pomieszać
P.S coś mi cytowanie nie działa
wtedy włączała by się blokada walk takiego teamu.
Taki team istniał by tylko formalnie.
To po co taki team? Dla jakiś pktów? O to chodzi by było niemożliwe zakładanie takich teamów dla pktów.
recover88 napisał/a:
moim zdaniem to nie rozwiązuje problemu bo stałoby się super ochroną dla anty i/lub grających na ranking staliby sobie w teamie niezdolnym do walki nikt ich nie zaatakuje i gitara
Dokładnie tak by było. Może lepszym rozwiązaniem byłoby automatyczne usunięcie gracza niespełniającego kryterium.
_________________ 1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
Jeśli technicznie możliwe jest usunięcie automatyczne to jestem za wtedy ludzie pilnowaliby limitu a nawet różnice między graczami były by dużo mniejsze niż limit jeśli się zamierza walczyć razem dłużej, no chyba, że się przyjmuje kogoś na dwie lub jedną walkę- pomysł dobry
Wysłany: 01-12-2009, 14:30 Re: rewolucja w walkach drużynowych
recover88 napisał/a:
Punktem odniesienia mógłbyby np. lv szefa a limit wyglądać -3/+3 od lvl szefa zwiekszyłoby to moim zdaniem liczbę walk tvt, gdyż dla wielu obecnie walki w tvt są nieopłacalne i bezcelowe, gdyż można więcej przegrać niż wygrać.
A przepraszam bardzo, co ma zrobić taka drużyna jak np. [Route] (s2 sam w niej jestem) i nie walczymy tvt (były kiedyś walki ale to na samym początku tego św. Jak ty sobie wyobrażasz nasz team teraz? Ripley musiałby wyrzucić mnie (8lv różnicy) Fenomena (24lv różnicy) DeathMatcha (6lv różnicy). I niby czemu? Bo ty masz kretyński pomysł walki TvT. Chcesz tak walczyć? Proste... wyjdź przed zamek z teamem i już... Różnica między poziomami = przedział ataku najmniejszego i największego lv z obu drużyn.
Zdecydowanie jestem przeciw, gdyż, ponieważ, iż wiele drużyn top 200 by się po prostu rozpadło.
A przepraszam bardzo, co ma zrobić taka drużyna jak np. [Route] (s2 sam w niej jestem) i nie walczymy tvt (były kiedyś walki ale to na samym początku tego św. Jak ty sobie wyobrażasz nasz team teraz? Ripley musiałby wyrzucić mnie (8lv różnicy) Fenomena (24lv różnicy) DeathMatcha (6lv różnicy). I niby czemu? Bo ty masz kretyński pomysł walki TvT. Chcesz tak walczyć? Proste... wyjdź przed zamek z teamem i już... Różnica między poziomami = przedział ataku najmniejszego i największego lv z obu drużyn.
zastanów się po co są teamy w mfo a potem pisz
Aquagen napisał/a:
Bo ty masz kretyński pomysł walki TvT
to mnie rozbawiłeś walki tvt nie są moim pomysłem, a po drugie wg teamy są właśnie stworzone do tych walk a słownictwo dobieraj lepsze bo obecne niezbyt dobrze o Tobie świadczy
Czyli poszlibyśmy jeszcze bardziej na rękę drużynom 100 i 10lv.
Swoją drogą sam okupuję top 10 na s1 i nie walczyłem żadnej drużynówki
od 2 lat tamtym kontem, a szkoda bo nieliczni pamiętają te walki
setnych lvli pod Scythe jak jeszcze Oasis było zamknięte.
Te walki już nie będą takie jak kiedyś bo z update na update
TvsT jest coraz gorsze ze względu na zbyt "wypasione" eq, może
w tym tkwi problem.
Podam prosty przykład wzorując się na swoich doświadczeniach (a nie
chwaląc się mam je dość spore, hehehe..)
Dawniej ze znajomymi (Sintui, Mag Demolka i Anterior, wielkie pozdro
dla Was!) stworzyliśmy skład 2 magów i 2 wojowników aby się
uzupełniać. Magowie mieli mocne obrony i strzał, a wojownicy
byli szybcy i posiadali taki krytyk, że jak przeciwnik oberwał to
mu się oranżadą z I komunii odbijało, hehehehe ... Ale mimo wszystko
nikt nigdy nie padał na HITA. Ba! Ja i Mag Demolka zazwyczaj potrafiliśmy
wytrzymać nawet 3 hity.. Anterior troszkę gorzej, bo przypominał nieco
aktualnych graczy (czyli 1 hit i łykał eliksir, ale on miał inną rolę w drużynie).
Wtedy to się nazywała walka DRUŻYNOWA, a nie 4vs4..
Gdy przeglądam czasem aktualne raporty z walk drużynowych wrzucanych
na chacie gry to mają się nijak do wcześniejszych bo każdy jak oberwie
to ino roz. Tyle ode mnie.
Czyli poszlibyśmy jeszcze bardziej na rękę drużynom 100 i 10lv.
Swoją drogą sam okupuję top 10 na s1 i nie walczyłem żadnej drużynówki
od 2 lat tamtym kontem, a szkoda bo nieliczni pamiętają te walki
setnych lvli pod Scythe jak jeszcze Oasis było zamknięte.
Te walki już nie będą takie jak kiedyś bo z update na update
TvsT jest coraz gorsze ze względu na zbyt "wypasione" eq, może
w tym tkwi problem.
Podam prosty przykład wzorując się na swoich doświadczeniach (a nie
chwaląc się mam je dość spore, hehehe..)
Dawniej ze znajomymi (Sintui, Mag Demolka i Anterior, wielkie pozdro
dla Was!) stworzyliśmy skład 2 magów i 2 wojowników aby się
uzupełniać. Magowie mieli mocne obrony i strzał, a wojownicy
byli szybcy i posiadali taki krytyk, że jak przeciwnik oberwał to
mu się oranżadą z I komunii odbijało, hehehehe ... Ale mimo wszystko
nikt nigdy nie padał na HITA. Ba! Ja i Mag Demolka zazwyczaj potrafiliśmy
wytrzymać nawet 3 hity.. Anterior troszkę gorzej, bo przypominał nieco
aktualnych graczy (czyli 1 hit i łykał eliksir, ale on miał inną rolę w drużynie).
Wtedy to się nazywała walka DRUŻYNOWA, a nie 4vs4..
Gdy przeglądam czasem aktualne raporty z walk drużynowych wrzucanych
na chacie gry to mają się nijak do wcześniejszych bo każdy jak oberwie
to ino roz. Tyle ode mnie.
Ja troszkę nie rozumiem administratorów próbuję swój silnik do gry napisać na podobę mfo ale niestety brak mi wiedzy na temat js/ ajaxa itp i niezbyt ciekawie próby tego wyglądają ale mniejsza z tym sednem tego co mnie zastanawia czemu administratorzy nie przyłożą się bardziej do rozwoju tej gry? nowe miasta ballis np wyglądają bardzo ładnie a startowe o.O? chodzisz po jakiejś pixelówce odstrasza to nowych graczy po co dbacie tak bardzo o tych bardzo starych graczy których jest malutki % ? Zamiast nowemu graczowi zapewnić dobrą perspektywę i od razu zachęcić do gry. Zróbcie sobie posta na 5 lvlu można wbić 100 pvp w 100 minut pełno nowych graczy. Zresztą mógłbym wiele refleksji do administracji wysnuć na temat ich braku ambicji, a mfo to świnka skarbonka z której by naprawdę mogli nieźle zarabiać nawet nie musielibyście pracować... Ale cóż zauważyłem w krótkim czasie, że lata administracji koło ****y to co piszą gracze.
_________________ Przed upem chciał ze mną walczyć 1/100 woj : > teraz każdy mi zaśmieca pw woj ^^
Sprawa wygląda nieco inaczej, bo cały swój czas inwestują
w nową wersję gry która będzie absolutnym hitem. Jest pisana
zupełnie od nowa i obiecuję, że nie będziecie rozczarowani jak
aktualną.
jeżeli nie będzie 2D, a raczej pewnie nie będzie z tego co widziałem na tych niby screenach to ja już jestem rozczarowany, bo będzie to wtedy całkiem inna gra i inny klimat, niewiele na temat MFO3 czytałem i niewiele znalazłem więc nie wydzierajcie się na mnie jakby co
sednem tego co mnie zastanawia czemu administratorzy nie przyłożą się bardziej do rozwoju tej gry?
Pewnie dlatego, że wciąż jest to projekt robiony po godzinach. W tym jeden z Administratorów jest wolontariuszem, więc "pracuje" wtedy kiedy ma czas i chęci.
Wraz z pojawieniem się v3 sporo powinno się pod tym względem zmienić.
Takasu napisał/a:
nowe miasta ballis np wyglądają bardzo ładnie a startowe o.O?
Dlatego, że z czasem zmienione zostały tilesety i nieco koncepcja tworzenia miast (możliwość poruszania się wewnątrz). A wcześniejszych lokacji (nie licząc Dill i paru innych) nikt nie poprawił.
Crypton napisał/a:
Sprawa wygląda nieco inaczej, bo cały swój czas inwestują
w nową wersję gry
Ble, ble, ble... v3 nie było w planach, a i tak niewiele się działo, hehe..
BLade_immortal napisał/a:
jeżeli nie będzie 2D, a raczej pewnie nie będzie z tego co widziałem na tych niby screenach to ja już jestem rozczarowany
Jedyny screen o jakim wiem, że krąży między graczami, to... fake zrobiony na moją prośbę przez jednego z użytkowników na prima aprilis.
Wszystko co zostało napisane na temat v3 przez kogokolwiek innego niż Tomiego należy traktować z dużym dystansem.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach