Wysłany: 19-08-2009, 17:50 Koniec gry-nowy początek?
Witam. Jak wiadomo Tomi zaanonsował rozpoczęcie prac nad ostatecznym update'm. Smutno mi się robi, jak pomyślę, że po tylu latach (aż od początków starego MF ), dotrę do momentu, gdy nie będzie nowych questów, wyzwań oraz miejsc.
Mój pomysł jest następujący - niech koniec fabularnej części MFO będzie początkiem nowej przygody ( a właściwie przygody od nowa ). Poniżej przedstawiam plan:
Po zabiciu Głównego ZUA, dostajemy możliwość kontynuowania gry ze swoim dotychczasowym doświadczeniem LUB możliwość gry "od nowa", z jednoczesnym założeniem, że:
- Nick nowego bohatera będzie miał inny kolor;
- Co poziom otrzymujemy do rozdania 15 punktów umiejętności ( a nie 10 );
- minimalny poziom atrybutów to 5;
- Możliwość otrzymania nowych zadań, tylko dla klasy prestiżowej ( tak to można nazwać );
- Otrzymanie zdolności "chodzenie po górach";
Uważam, że wprowadzenie takiej możliwości wraz z nowym upkiem spowoduje, przedłużenie "świeżości" naszego ulubionego MMORPG. Sam chętnie bym skorzystał z takiej możliwości - pomyślcie - to samo od nowa, tylko bez stresu i na luzie, Poza tym powrót do czasów 30 pojedynków dziennie itp. itd.
Proszę o UWAŻNE przeczytanie tego postu PRZED zamieszczeniem odpowiedzi. Nie ukrywam, że jest to post adresowany raczej do graczy z "wyższym" doświadczeniem.
Pozdrawiam i dziękuję za uwagę.
Skończy sie pierwsza historie, jestem prawie pewien ze zacznie sie kolejna.
Szept napisał/a:
- Nick nowego bohatera będzie miał inny kolor;
- Co poziom otrzymujemy do rozdania 15 punktów umiejętności ( a nie 10 );
- minimalny poziom atrybutów to 5;
- Możliwość otrzymania nowych zadań, tylko dla klasy prestiżowej ( tak to można nazwać );
- Otrzymanie zdolności "chodzenie po górach";
Typowe, niby czemu takie słitaśne dodatki? Nie lepiej zrobić kolejną fabułę na starych zasadach? Po co te ulepszenia? Może to nie prawda ale wygląda mi to na dodatki 'pod siebie'.
Swoją drogą w planach jest MFO3 tak wiec można liczyć na nową fabułę..
_________________
I Pan powiedział:
Najpierw wyjmiesz świętą zawleczkę,
potem policzysz do trzech; ani mniej, ani więcej.
Trzy jest liczbą, do której policzysz,
a liczbą twojego liczenia będzie trzy.
Nie policzysz do czterech, ani do dwóch,
chyba że w czasie liczenia do trzech.
ADIHC1: endry to jeszcze nic, w planach miałem zazielenienie NC - pech chciał, że akurat wtedy miał knebel ;>
Pomysł na 100% nie zostanie zrealizowany, twórcy MF powiedzieli już jasno, że najbliższy update ma zakończyć prace nad tą wersją, w której większych zmian nie będzie, rozwiązanie które przedstawiłeś nie ma większego sensu, bo sprawia, że gracze którzy już ukończyli fabułę będą mieli w "drugim podejściu" miażdżącą przewagę nad nowymi, chcesz przedłużyć sobie zabawę? Poczekaj trochę a wyjdzie MFO3 (choć prawdą jest, że na to możemy jeszcze długo czekać)
Nie, nie, nie Panowie nie o to tu chodzi. Wcale nie chcę wprowadzenia takich zmian zamiast nowej wersji. Po prostu wiem ile zabiera czasu przygotowanie jednego upka, wiem, że nowa wersja to będzie taki czas upka x 5-6. Mój pomysł polega na tym, jak umilić nam oczekiwanie na nową wersję, bo po ukończeniu fabuły będzie nudnawo po prostu czekać.
P.S Oczywiście, że będzie to dyskryminowanie nowych graczy - a może popatrz na to tak : nagradzanie starych i wytrwałych.
P.P.S Nie jest to pomysł "pode mnie", gdyż ja jeszcze nie ukończyłem aktualnej części fabuły ( gram raz lub dwa na tydzień, mam 151 lvl ).
to bez sensu skoro wbijasz znowu poziomy to na 5 lev bedziesz miec 20 pkt wiecej do rozdania ? rzeczywiscie dyskryminuje innych chyba ze "od nowa" tak jakby dalej grac na tym samym poziomie ale i tak za mocne dodatki
To by nie mialo sensu. Miedzy 10 a 11 lvlem czasem roznica tych 10 pktow jest spora...
Dalej:kto powiedzial, ze nie bedzie na tyle ciekawych dodatkow/czasoumilaczy, ze bedziecie sie nudzic? I nie wiecie, ze nowa wersja wyjdzie w pazdzierniku '09?
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Jeśli chodzi o to, że gra na high lvlu jest nudna to trudno zaprzeczyć, to że chcesz w jakiś sposób ją umilić, podoba mi się, tylko pomysł trochę nietrafiony. Ja bym proponował coś mniej "radykalnego", coś co nie sprawiałoby od razu, że niższe lvle, będą miały powody do uzasadnionych protestów. Np. coś w stylu zbierania jakiś rzadkich przedmiotów, które wypadają z niektórych potworków, które można wymieniać na eq czy coś w tym stylu (ok, jeden pomysł na długo nie wystarczy ale jak się ich trochę zbierze to może coś z tego wyjdzie).
Tomi napewno cos fajnego wykombinuje.
Szkoda, ze (na xx&) nie bedzie kowalstwa w tej wersji... Ale cos ciekawego pewnie sie pojawi, poza sama fabula. Przydalyby sie wlasnie jakies urozmaicenia na high lvle, bo ja od dluzszego czasu nie mam motywacji zeby expic... Zobaczymy co bedzie...
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
I dobrze. Ale za bardzo chcesz promowac tych wytrwalych... Jak taki doswiadczony gracz chce, moze sobie grac malym lvlem na rank na innym swiecie, majac znajomosci moze sobie legalnie i rozsadnie handlowac... A to juz spora przewaga, jesli wiesz o co chodzi.
Predzej cos w stylu zbierania itemkow...
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Pomysł mi się spodobał ale myślę że byłoby to niesprawiedliwe bo gracz który więcej razy by przeszedł grę miałby więcej pnk do rozdania i by kosił graczy ale samo powtórzenie fabuły jest dobre
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach