Znalazłem pewien błąd w skrypcie inteligencji...
Mój skrypt inteligencji wygląda tak:
Cytat:
Polecenie 1: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Procent HP <= 53 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj:Mikstura życia lv1
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Polecenie 2: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Procent HP <= 53 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj: leczenie 1
Polecenie 3: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Ilosc MP = 0 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj: Mikstura many lv1
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 29-03-2010, 13:12
Jestem w 99% pewien, że przepisywałeś tę inteligencję od początku, a nie kopiowałeś z gry (najlepszym rozwiązaniem byłby screen). Otóż wydaje mi się, że najpierw błędnie ustawiłeś swoją inteligencję (omyłkowo), a następnie przepisałeś ją tutaj, tak jak chciałeś ją ustawić, czyli inaczej, niż była ustawiona w rzeczywistości (trochę zamieszałem, mam nadzieję, że zrozumiesz).
Ok, do rzeczy:
Na 99% Twoja inteligencja ustawiona w grze wygląda w ten sposób:
my-adventure napisał/a:
Polecenie 1: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Procent HP <= 53 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj:Mikstura życia lv1
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Polecenie 2: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Przeciwnik: Procent HP <= 53 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj: leczenie 1
Polecenie 3: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Ilosc MP = 0 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj: Mikstura many lv1
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Teraz dodam trochę od siebie:
Jak ustawiasz inteligencję na mikstury many (leczenie MP), to lepiej jest ustawiać w ten sposób:
Twoja postać ilość MP < [KOSZT MP GEMU]
Użyj Mikstura Many.
Czyli w Twoim przypadku byłoby to zapewne <12 (jeżeli mówimy o gemie leczenia lv1). Jeżeli byłbyś magiem, to zawsze ustawiaj leczenie MP od wartości kosztu MP zabieranego przez gem ofensywny.
gościu...mana się odnawiała tak jak miała...chodzi mi tutaj o leczenie...
to one szwankowało ... zamiast <=53%hp to od 100% w zniż odnawiało ... o to mi chodzi a nie że mana coś nie tak odnawia...
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 30-03-2010, 13:37
Przecież Ci napisałem dlaczego Twój skrypt źle działał. Przeczytaj mój post ponownie. Końcowy dopisek o leczeniu miksturami many był tylko radą na przyszłość, gdyż widzę, że masz ustawioną ilość MP na 0, a to się będzie sprawdzało tylko w tym konkretnym przypadku.
my-adventure, zgadza się, wg. raportu ambity miał rację. Jednakże z edycji postu widzę też, że napisałeś tak:
Cytat:
Polecenie 1: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Procent HP < 54 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj:
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Polecenie 2: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Procent HP < 54 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj:
Polecenie 3: [ Usuń ]
Jeśli zostaną spełnione warunki:
1. Twoja postać: Ilosc MP = 0 [ usuń ]
Nowy warunek:
Użyj:
Pamiętaj, że w jednej walce możesz użyć jednego typu mikstury maks. 4 razy.
Co by oznaczało, ze jednak skopiowałeś inteligencję z gry. Choć tak czy siak, jeśli miałbyś taki skrypt błąd by nie zaistniał, także ambity ma racje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach