Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Zmiana w nowym Up`date
Autor Wiadomość
kimero93
Użytkownik


Nick: zahir16
Level: 235
Dołączył: 29 Sty 2010
Wysłany: 29-01-2010, 16:49   Zmiana w nowym Up`date

Witam.
Tą wiadomość kieruje do ADMINÓW, ponieważ Ja i inni gracze mają z tym problem postanowiłem o tym napisać..
Więc chodzi o ten nowy Update a dokładnie o przechodzenie gry.
Admini fajnie zrobiliście że fabuła kołem się toczy że co skończysz znów zaczynasz od nowa, ale MOIM ZDANIEM PRZESADZILIŚCIE TROCHĘ z tym że po przejściu gry jest gra od nowa a potwory są o 50% lepsze niż wcześniej.
I tu sedno sprawy czy byście mogli to jakoś zmienić ??
Bo ludzi którzy przeszli raz i doszli do ostatnich miast nie dają rady bo potwory są zbyt silne i nie da się po prostu grać.. To nie jest tylko moje zdanie ale innych graczy też.
Proponuje żeby co jedno przejście gry ulepszenia potworów rosły co 5 lub 10% żeby każdy miasz szansę pograć w to..
I myślę że na początek 5% a potem rośnięcie tego co 5% jest najlepszym rozwiązaniem i myślę że inni się ze mną zgodzą.
A was ADMINI proszę o rozpatrzenie sprawy i proszę o komentarze graczy.
Z góry dziękuję Zahir16 świat 3.
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 29-01-2010, 16:51   

Ja tez proponuje zmniejszenie procencika tych wartosci.
Wiem, ze ma byc trudniej-ale bez przesady.
Proponuje 20-25%
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Tousen 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Tousen
Level: 227
Świat: 3
Dołączył: 27 Cze 2009
Wysłany: 29-01-2010, 16:51   

zgadzam sie z tym :P
ledwo co dzisiaj pokonalem straznika ozarath :|
 
 
kimero93
Użytkownik


Nick: zahir16
Level: 235
Dołączył: 29 Sty 2010
Wysłany: 29-01-2010, 16:53   

to ma być zabawa ale jak takie są wymagania to coraz mnie ludzi będzie w to grać więc proponuje obniżenie d 10% a potem co kolejne przejścia podnosić co 10% :)
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 34
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 29-01-2010, 16:57   

No własnie już myślałem ze nikt nie poruszy tego tematu :)
A to jest wyrażny bład w takochcy obliczeniach odmina opracowującego tego upka ;)
bo ja mając 6k ataku i po 5.5k obr mag i obr zwykłej nie daje rady expić na potworkach które po zmianie mają 21k hp i mnie co chwile ubijają a osiągnąłem juz max poziom ;)

weźcie to jakoś poprawcie ;)
_________________
Brak
 
 
 
Aquagen 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Aquagen
Level: 71
Świat: 6
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2009
Wysłany: 29-01-2010, 17:19   

5% po każdym przejściu, bo gracz może ukończyć fabułę maksymalnie 2x robiąc resa na każdego z bossów z obecnego update. Wtedy będę za :>
 
 
benerit
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2010, 17:24   

admini popełnili ewidentny błąd dając za prosty wzór.

Powinien on wyglądać mniej więcej następująco:

nowa_cecha_potworka = (stara_cecha_potworka) * X % + stała wartość

Jeśli założymy, że % wynosi np 10, a stała wartość 100, daje nam to rozsądny efekt. Najpierw duży wpływ ma stała wartość, co powoduje, iż pierwsze potworki są dużo silniejsze, później do głosu coraz bardziej dochodzi procentowa zmiana.

Aktualnie nie ma szans, aby gracz 300lv z najlepszym eq ukończył drugi raz grę. ŻADNYCH

Przemyślcie wzór, można go oczywiście utrudnić. Ale to co jest teraz to kpina.
 
 
Alurab 
Użytkownik



Nick: Sprite s2/MMAAGG s3
Level: 255
Dołączył: 10 Gru 2008
Wysłany: 29-01-2010, 17:40   

Może i dobrze, że są mocniejsze, ale też bez przesady. A z drugiej strony skoro są mocniejsze to czemu nie dają więcej doświadczenia?
_________________
Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...

Piszę poprawnie po polsku


Lekcja używania forum, część 1
Lekcja używania forum, część 2
 
 
ambity 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 29-01-2010, 17:44   

Cytat:
Aktualnie nie ma szans, aby gracz 300lv z najlepszym eq ukończył drugi raz grę. ŻADNYCH

Gracz na 300lv może przejść fabułę po raz drugi. Uważam tak, ponieważ ja jestem juz bardzo blisko ukończenia na 197lv (co prawda nie walczyłem jeszcze z Demonem, bo padam w kraterze). Jednakże stanowczo odradzam przechodzenia fabuły po raz drugi, bo za trzecim razem może się okazać, że nie dojdziemy nawet na Salamadrię ;>

Jeżeli limit lvlowy nie zostanie podniesiony, co jest w planach, to podwójne ukończenie gry może się wiązać z dużymi stratami.

Być może rzeczywiście należałoby obniżyć trochę przyrost siły tych potworów, ale...

minek123 napisał/a:
Nikt nie mówił że będzie łatwo.
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 33
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 29-01-2010, 17:46   

Słuszna propozycja.
Po co tworzone co najmniej 3 opcje ukończenia gry skoro większość przejdzie tylko raz a osoby wydające fortunę na resy 2 raz?
Dla mnie rozsądne wydaje się 10%.
Wtedy 3 przejścia będą w zasięgu 300 lvla i będzie można poznać różne warianty fabuły.
Do tego teraz nie ma sensu kończyć fabuły z lvlem mniejszym niż 250+ bo potem na 220 lvlu będę musiał expić w okolicach balis...
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-01-2010, 18:15   

już nad tym myśleliśmy i będzie to na pewno zmniejszone, ale nie potrafię powiedzieć o ile. Myślałem nad opcją 20-25%
 
 
Alurab 
Użytkownik



Nick: Sprite s2/MMAAGG s3
Level: 255
Dołączył: 10 Gru 2008
Wysłany: 29-01-2010, 18:15   

Bossy wg. mnie mogły by zostać tak jak są, powinny być trudne. Ale potwory? Padam na pierwszych potworkach z aktualizacji.
Większość graczy których znam nie kończy aktualizacji bo za ciężko jest po ukończeniu. A chyba chodzi właśnie o to żeby skończyć.
kimero93, ma rację z tymi 10%..

Gdybym mógł to też bym cofnął swoje przejście upka..
_________________
Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...

Piszę poprawnie po polsku


Lekcja używania forum, część 1
Lekcja używania forum, część 2
 
 
benerit
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2010, 18:22   

Tomi napisał/a:
już nad tym myśleliśmy i będzie to na pewno zmniejszone, ale nie potrafię powiedzieć o ile. Myślałem nad opcją 20-25%


utrudnij wzór, samo procentowe zwiększenie nie ma sensu. Drugie przejście sprowadza się do przelecenia przez pierwszy kontynent i dotarcia do za trudnych potworków na drugim. Jak zrobisz o 20% to ktoś przeleci drugi raz grę i za trzecim pojawi się TEN SAM PROBLEM.


pomyśl nad wzorem co pisałem wcześniej, jednocześnie wzrost statystyk o stałą wartość i niewielki wzrost procentowy.
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 29-01-2010, 18:24   

a czy mob po wzmocnieniu daje więcej expa czy tyle samo ,bo jak nie daje więcej to raczej to błąd
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-01-2010, 18:26   

benerit napisał/a:
Tomi napisał/a:
już nad tym myśleliśmy i będzie to na pewno zmniejszone, ale nie potrafię powiedzieć o ile. Myślałem nad opcją 20-25%


utrudnij wzór, samo procentowe zwiększenie nie ma sensu. Drugie przejście sprowadza się do przelecenia przez pierwszy kontynent i dotarcia do za trudnych potworków na drugim. Jak zrobisz o 20% to ktoś przeleci drugi raz grę i za trzecim pojawi się TEN SAM PROBLEM.


pomyśl nad wzorem co pisałem wcześniej, jednocześnie wzrost statystyk o stałą wartość i niewielki wzrost procentowy.


pomyślimy i coś ciekawszego niż jest obecnie wymyślimy. Niestety wszystkiego przetestować w 10 dni się nie dało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom