Witam.
Tą wiadomość kieruje do ADMINÓW, ponieważ Ja i inni gracze mają z tym problem postanowiłem o tym napisać..
Więc chodzi o ten nowy Update a dokładnie o przechodzenie gry.
Admini fajnie zrobiliście że fabuła kołem się toczy że co skończysz znów zaczynasz od nowa, ale MOIM ZDANIEM PRZESADZILIŚCIE TROCHĘ z tym że po przejściu gry jest gra od nowa a potwory są o 50% lepsze niż wcześniej.
I tu sedno sprawy czy byście mogli to jakoś zmienić ??
Bo ludzi którzy przeszli raz i doszli do ostatnich miast nie dają rady bo potwory są zbyt silne i nie da się po prostu grać.. To nie jest tylko moje zdanie ale innych graczy też.
Proponuje żeby co jedno przejście gry ulepszenia potworów rosły co 5 lub 10% żeby każdy miasz szansę pograć w to..
I myślę że na początek 5% a potem rośnięcie tego co 5% jest najlepszym rozwiązaniem i myślę że inni się ze mną zgodzą.
A was ADMINI proszę o rozpatrzenie sprawy i proszę o komentarze graczy.
Z góry dziękuję Zahir16 świat 3.
to ma być zabawa ale jak takie są wymagania to coraz mnie ludzi będzie w to grać więc proponuje obniżenie d 10% a potem co kolejne przejścia podnosić co 10%
No własnie już myślałem ze nikt nie poruszy tego tematu
A to jest wyrażny bład w takochcy obliczeniach odmina opracowującego tego upka
bo ja mając 6k ataku i po 5.5k obr mag i obr zwykłej nie daje rady expić na potworkach które po zmianie mają 21k hp i mnie co chwile ubijają a osiągnąłem juz max poziom
5% po każdym przejściu, bo gracz może ukończyć fabułę maksymalnie 2x robiąc resa na każdego z bossów z obecnego update. Wtedy będę za
benerit [Usunięty]
Wysłany: 29-01-2010, 17:24
admini popełnili ewidentny błąd dając za prosty wzór.
Powinien on wyglądać mniej więcej następująco:
nowa_cecha_potworka = (stara_cecha_potworka) * X % + stała wartość
Jeśli założymy, że % wynosi np 10, a stała wartość 100, daje nam to rozsądny efekt. Najpierw duży wpływ ma stała wartość, co powoduje, iż pierwsze potworki są dużo silniejsze, później do głosu coraz bardziej dochodzi procentowa zmiana.
Aktualnie nie ma szans, aby gracz 300lv z najlepszym eq ukończył drugi raz grę. ŻADNYCH
Przemyślcie wzór, można go oczywiście utrudnić. Ale to co jest teraz to kpina.
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 29-01-2010, 17:44
Cytat:
Aktualnie nie ma szans, aby gracz 300lv z najlepszym eq ukończył drugi raz grę. ŻADNYCH
Gracz na 300lv może przejść fabułę po raz drugi. Uważam tak, ponieważ ja jestem juz bardzo blisko ukończenia na 197lv (co prawda nie walczyłem jeszcze z Demonem, bo padam w kraterze). Jednakże stanowczo odradzam przechodzenia fabuły po raz drugi, bo za trzecim razem może się okazać, że nie dojdziemy nawet na Salamadrię ;>
Jeżeli limit lvlowy nie zostanie podniesiony, co jest w planach, to podwójne ukończenie gry może się wiązać z dużymi stratami.
Być może rzeczywiście należałoby obniżyć trochę przyrost siły tych potworów, ale...
Słuszna propozycja.
Po co tworzone co najmniej 3 opcje ukończenia gry skoro większość przejdzie tylko raz a osoby wydające fortunę na resy 2 raz?
Dla mnie rozsądne wydaje się 10%.
Wtedy 3 przejścia będą w zasięgu 300 lvla i będzie można poznać różne warianty fabuły.
Do tego teraz nie ma sensu kończyć fabuły z lvlem mniejszym niż 250+ bo potem na 220 lvlu będę musiał expić w okolicach balis...
Bossy wg. mnie mogły by zostać tak jak są, powinny być trudne. Ale potwory? Padam na pierwszych potworkach z aktualizacji.
Większość graczy których znam nie kończy aktualizacji bo za ciężko jest po ukończeniu. A chyba chodzi właśnie o to żeby skończyć.
kimero93, ma rację z tymi 10%..
Gdybym mógł to też bym cofnął swoje przejście upka..
_________________ Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...
już nad tym myśleliśmy i będzie to na pewno zmniejszone, ale nie potrafię powiedzieć o ile. Myślałem nad opcją 20-25%
utrudnij wzór, samo procentowe zwiększenie nie ma sensu. Drugie przejście sprowadza się do przelecenia przez pierwszy kontynent i dotarcia do za trudnych potworków na drugim. Jak zrobisz o 20% to ktoś przeleci drugi raz grę i za trzecim pojawi się TEN SAM PROBLEM.
pomyśl nad wzorem co pisałem wcześniej, jednocześnie wzrost statystyk o stałą wartość i niewielki wzrost procentowy.
już nad tym myśleliśmy i będzie to na pewno zmniejszone, ale nie potrafię powiedzieć o ile. Myślałem nad opcją 20-25%
utrudnij wzór, samo procentowe zwiększenie nie ma sensu. Drugie przejście sprowadza się do przelecenia przez pierwszy kontynent i dotarcia do za trudnych potworków na drugim. Jak zrobisz o 20% to ktoś przeleci drugi raz grę i za trzecim pojawi się TEN SAM PROBLEM.
pomyśl nad wzorem co pisałem wcześniej, jednocześnie wzrost statystyk o stałą wartość i niewielki wzrost procentowy.
pomyślimy i coś ciekawszego niż jest obecnie wymyślimy. Niestety wszystkiego przetestować w 10 dni się nie dało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach