Pomysł jest prosty, i jak na mój gust całkiem użyteczny:
Proponuję wprowadzić nową usługę, po wykupieniu której otrzymywalibyśmy przedmiot "Zwój miejskiego portalu", którego użycie powodowałoby przeniesienie naszej postaci do miasta w którym jesteśmy "zakwaterowani" (czyli tego do którego jesteśmy odsyłani po śmierci).
Cena takiego zwoju mogłaby wynosić 1-2 punkty MF, zaś sam przedmiot mógłby być wystawiany na targ, ale nie można by go było sprzedać u kupca.
Przedmiot taki byłby potrzebny w sytuacjach np. gdy wracamy z walki z bossem, zaś miasta są obstawione przez rankerów polujących na graczy, lub do miasta jest daleko. Innym przykładem mogą być powroty po walce z Chimerą przez Labirynt poziom 2, gdzie typowy gracz bardzo często dostaje łupnia od potworków, i w zw. z czym traci złoto.
Wprowadzenie takiego udogodnienia promowałoby w pewnym stopniu graczy z zapleczem w postaci dużej sumy na komórce/koncie, ale nikt przecież nie ma obowiązku kupić takiego zwoju.
Faktem jest też, że taki "Teleport" na pewno nie wyprze usługi "Uzupełnienie ruchów", gdyż były by one wykupywane w innych celach - Pierwsza by powrócić do miasta, zaś Druga, by zdobywać doświadczenie w walkach z potworami.
Widzę, że nigdy nie miałeś za dużo złota na postaci.
Gdy masz 10kk wzwyż to przegranie z potworem nie jest już całkiem darmowe (tracisz 250k+)
Cytat:
wg mnie nie potrzebne ;p
Rozumiem - lepiej wydać 80 ruchów na powrót z II piętra labiryntu do Oasis (i pewnie po drodze paść - tracąc przy tym kasę), niż Teleportować się natychmiast za zaledwie 1 punkt MF.
Proste obliczenie
Zakładamy, że 1 punkt MF (teleport) oszczędza 40-80 ruchów
A więc proporcjonalnie żeby otrzymać ten sam/lepszy efekt z Uzupełnieniem ruchów (za 10 MF) trzeba by go użyć mając zero ruchów na 100-233(!) poziomie.
Byłaby to też alternatywa, dla graczy, którzy przechodzą grę po raz kolejny, gdyż taki teleporcik zaoszczędziłby im ruchów, za które otrzymują bardzo mizerne ilości expa.
Widzę, że nigdy nie miałeś za dużo złota na postaci.
Pudło, miałem 2 mld złota. w przypadku przegranej z potworem leciały dziesiątki milionów.
Wystarczyło złoto zainwestować na targu, a porażki nie były tak bolesne.
Tak czy inaczej może znajdą się amatorzy na taką usługę, kto wie może taka usługa trafi to gry (tej bądź kolejnej)- jednak jakoś w to wątpię.
Profesja: Wojownik
Nick: BartoMFO_lev
Level: 329
Świat: 3
Wiek: 30 Dołączył: 01 Mar 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: 21-12-2010, 06:45
minek123 napisał/a:
Windsong napisał/a:
Widzę, że nigdy nie miałeś za dużo złota na postaci.
Pudło, miałem 2 mld złota. w przypadku przegranej z potworem leciały dziesiątki milionów.
Wystarczyło złoto zainwestować na targu, a porażki nie były tak bolesne.
Dokładnie jak się dobrze pomyśli i wie gdzie można zostawic kaskę to się nie traci tak dużo ;d
/OT:
Owszem, ale nie wszystko można w ten sposób ulokować, gdyż inwestowanie w eq staje się powoli nieopłacalne, a elki są dostępne w bardzo ograniczonych ilościach.
Cytat:
Tak czy inaczej może znajdą się amatorzy na taką usługę
Z pewnością znajdzie się ich mnóstwo, gdyż byłaby możliwość sprzedawania ich na targu, a więc i zarabiania złota.
Sprzedawanie wirtualnego przedmiotu zdobytego dzięki realnym pieniądzom nie dość ze kłóci się z podstawowymi założeniami tej gry, to jeszcze zakloci jej generalny porządek. Gracze posiadający znaczny majątek w grze bedą woleli zainwestować w taki zwój na targu - pomijając przy tym naturalnego dostawcę (i mean SMS), z drugiej strony gracze nadzianych rodziców zyskają znaczna przewagę nad przecietnym "Fanatyko_powrut" wystawiając dziesiątki takich zwojow. Prowadzi to do bezpośredniego przekazu złota (o ile na s3 byłoby to jako tako znosne, to na światach moderowanych niedopuszczalne).
@EDIT
Nie muszę przypominać jaki stosunek ma administracja do zdobywania złota za smsy? Bo do tego ta propozycja prowadzi.
_________________
I Pan powiedział:
Najpierw wyjmiesz świętą zawleczkę,
potem policzysz do trzech; ani mniej, ani więcej.
Trzy jest liczbą, do której policzysz,
a liczbą twojego liczenia będzie trzy.
Nie policzysz do czterech, ani do dwóch,
chyba że w czasie liczenia do trzech.
ADIHC1: endry to jeszcze nic, w planach miałem zazielenienie NC - pech chciał, że akurat wtedy miał knebel ;>
Rozumiem - lepiej wydać 80 ruchów na powrót z II piętra labiryntu do Oasis (i pewnie po drodze paść - tracąc przy tym kasę), niż Teleportować się natychmiast za zaledwie 1 punkt MF.
Proste obliczenie
Zakładamy, że 1 punkt MF (teleport) oszczędza 40-80 ruchów
A więc proporcjonalnie żeby otrzymać ten sam/lepszy efekt z Uzupełnieniem ruchów (za 10 MF) trzeba by go użyć mając zero ruchów na 100-233(!) poziomie.
Byłaby to też alternatywa, dla graczy, którzy przechodzą grę po raz kolejny, gdyż taki teleporcik zaoszczędziłby im ruchów, za które otrzymują bardzo mizerne ilości expa.
v2 nie jest już rozwijane, a w v3 nie ma ograniczenia ruchów, więc opisywany problem nie będzie występował.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
To może zrobić odrazu drugie zwoje, jak w Diablo - będą identyfikacji i zależnie od szczęścia w rl będą miały różne statystyki i przez to zależną wartość? to tylko moje skryte marzenie, nie bijcie
Adminowi niedawno spodobał się pewny pomysł związany z losowością (+/- X% od domyślnych wartości) statystyk zdobywanego w dropach ekwipunku. Efekt Twojej propozycji byłby taki sam (zdobywanie ekwipunku o statystykach innych, niż domyślne), tylko nie byłoby upragnionego zwoju ; >
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach