Gdy podchodzimy do jakiegoś NPC tracimy jeden punkt ruchu (do bossów chyba też) no i po co mamy tracić ? jak tylko podchodzimy porozmawiać/walczyć (Boss Lech king, Sowy itd...) więc moja propozycja jest taka, żeby to ominąć. czyli żebyśmy nie tracili tego punktu.
Co wy na to?
Ruchy się traci niezależnie od tego, czy idziesz pogadać z NPC czy poexpić - tak już jest ta gra skonstruowana ;> Nie chcesz tracić ruchów, to chodź po karczmie ;p
Profesja: Wojownik
Nick: Got Of War
Wiek: 32 Dołączył: 19 Sty 2007 Skąd: Prawie Nowy Targ
Wysłany: 09-02-2009, 21:37
Walka z bossem zwykle trwa dłużej niż 3 minuty prawda? A tyle czasu potrzeba aby odzyskać jeden punkt ruchu, na niskich lvl jak walki trwają dosyć długo (wg. mnie) wystarczy czasu aby się załadował jeden lub więcej pkt ruchu, a o ile pamiętam do do bossów jak ktoś jest wystarczająco silny aby dość, to nie jest za daleko, za to na high lvl walki mogą trwać naprawdę bardzo długo i pkt ruchu spokojnie można zregenerować, w dodatku miejsca gdzie są bossy są zabezpieczone przed walkami graczy, więc można tam siedzieć ile tylko dusza zapragnie, jesteśmy bezpieczni i po prostu czekamy.
EDIT
Owszem, ale wiele lokacji na Salamandrii np jest zabezpieczonych przed walkami, z tego co mi wiadomo oczywiście, a mogę się mylić
_________________
Śmierć ma oczy błękitne i zimne, a wysokość obelisku nie ma znaczenia, nie mają też znaczenia napisy, jakie się na nim wykuje.
||Gospoda 367 G||Got - 3 - Landern
Ostatnio zmieniony przez got of war 09-02-2009, 22:50, w całości zmieniany 1 raz
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2009, 21:53
Cytat:
w dodatku miejsca gdzie są bossy są zabezpieczone przed walkami graczy, więc można tam siedzieć ile tylko dusza zapragnie, jesteśmy bezpieczni i po prostu czekamy.
Powtarzam- nie jest to prawdą.
Poza tym wyprawy najlepiej zacząć od razu po zalogowaniu kiedy to mamy wystarczająco ruchów po nocy.
Profesja: Wojownik
Nick: Binox
Level: 997
Dołączył: 04 Sie 2008
Wysłany: 09-02-2009, 23:43
Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..
zdarzyło mi się że jeden koleś gonił mnie dzisiaj na s2 przez całe podziemia urkaden, aż w końcu złapał mnie gdy biegł do mnie minotaur (a tego niestety przyspieszyć raczej sie nie da)
Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..
Tomi już parokrotnie tłumaczył, że jest to niemożliwe ze względu na budowę silnika gry - albo ochrona jest w całej lokacji, albo wcale. Dlatego od dłuższego czasu boosowie są wrzucani do osobnych, niewielkich lokacji, w których jest ochrona.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Bez przesady, nie oszczędzajmy na kilku ruchach .
Trochę realizmu, jak idziesz pogadać z kumplem - musisz iść (NPC) .
A jak idziesz do pracy (poexpić) to tym bardziej
Więc raczej zmiany nie będzie, bo nikt się na to nie uskarża .
Profesja: Wojownik
Nick: kupeq
Level: 85
Świat: 3
Wiek: 25 Dołączył: 26 Mar 2009 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki :D
Wysłany: 27-03-2009, 18:13
Tak to troche noobskie ale koleś gdy idziesz do zielonego orka, zielonego smoka lub niebieskiego smoka się nie traci ruchów.
To moje zdanie.
_________________ Ty wiesz że ja wiem że ty wiesz że my wiemy że on wie że on wie że my wiemy o tym co on wie ale nie wie że my o tym nie wiemy ale my wiemy że on tak myśli.
MORAŁ: Wiem że wiesz co z tego wyjdzie .
Profesja: Mag
Nick: LilWayne
Level: 9
Dołączył: 26 Mar 2009
Wysłany: 27-03-2009, 18:27
grubybenek napisał/a:
Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..
zdarzyło mi się że jeden koleś gonił mnie dzisiaj na s2 przez całe podziemia urkaden, aż w końcu złapał mnie gdy biegł do mnie minotaur (a tego niestety przyspieszyć raczej sie nie da)
Mnie też raz złapali i straciłem sporo ranq ( chyba w rozmmowie z Serafinem ). Powinno być takie zabezpieczenie.
powinno być rzeczywiście.. i może byłyby rozmowy z dodatkowymi bossami żeby np: pogadac z nimi i nie tylko atkować np: nakłonic go żeby ciebie przepuścił
_________________ Napisał to Szymon XI gracz który gra w tą grę
Szymon XI, tak masz w pobocznych natomiast główny wątek to walka z Tharangiem i jego sługami (Raps, Serafin) a niekiedy żeby tego dokonać musisz przejsć próbę...
_________________
[Gospoda 120 G - Krzysztop][3siu - Landern]
"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
Profesja: Wojownik
Nick: Nargo
Level: 22
Dołączył: 12 Mar 2009
Wysłany: 04-04-2009, 22:03
3siu napisał/a:
Szymon XI, tak masz w pobocznych natomiast główny wątek to walka z Tharangiem i jego sługami (Raps, Serafin) a niekiedy żeby tego dokonać musisz przejsć próbę...
nie wiem czy zauwazyles ale to jest 11 latek w dodatku nie wie ocb z tej grze i zdaje mi sie ze jak narazie to nabija tylko posty
co do tematu zgadzam sie z KosBin nie powinno sie tracic przy tym pkt ruchu ale niestety tak ta gra zostala zrobiona ;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach