Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:35
Ruch - NPC, Boss
Autor Wiadomość
KosBin 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KosBin
Level: 27
Wiek: 27
Dołączył: 08 Lut 2009
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-02-2009, 21:17   Ruch - NPC, Boss

Moja propozycja jest mała i krótka.

Chodzi mi o to.

Gdy podchodzimy do jakiegoś NPC tracimy jeden punkt ruchu (do bossów chyba też) no i po co mamy tracić ? jak tylko podchodzimy porozmawiać/walczyć (Boss Lech king, Sowy itd...) więc moja propozycja jest taka, żeby to ominąć. czyli żebyśmy nie tracili tego punktu.
Co wy na to?
_________________
Lubie mieć red skulla :)
 
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-02-2009, 21:36   

Ruchy się traci niezależnie od tego, czy idziesz pogadać z NPC czy poexpić - tak już jest ta gra skonstruowana ;> Nie chcesz tracić ruchów, to chodź po karczmie ;p
 
 
got of war 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Got Of War
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2007
Skąd: Prawie Nowy Targ
Wysłany: 09-02-2009, 21:37   

Walka z bossem zwykle trwa dłużej niż 3 minuty prawda? A tyle czasu potrzeba aby odzyskać jeden punkt ruchu, na niskich lvl jak walki trwają dosyć długo (wg. mnie) wystarczy czasu aby się załadował jeden lub więcej pkt ruchu, a o ile pamiętam do do bossów jak ktoś jest wystarczająco silny aby dość, to nie jest za daleko, za to na high lvl walki mogą trwać naprawdę bardzo długo i pkt ruchu spokojnie można zregenerować, w dodatku miejsca gdzie są bossy są zabezpieczone przed walkami graczy, więc można tam siedzieć ile tylko dusza zapragnie, jesteśmy bezpieczni i po prostu czekamy.

EDIT
Owszem, ale wiele lokacji na Salamandrii np jest zabezpieczonych przed walkami, z tego co mi wiadomo oczywiście, a mogę się mylić
_________________

Śmierć ma oczy błękitne i zimne, a wysokość obelisku nie ma znaczenia, nie mają też znaczenia napisy, jakie się na nim wykuje.

||Gospoda 367 G||Got - 3 - Landern
Ostatnio zmieniony przez got of war 09-02-2009, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2009, 21:53   

Cytat:
w dodatku miejsca gdzie są bossy są zabezpieczone przed walkami graczy, więc można tam siedzieć ile tylko dusza zapragnie, jesteśmy bezpieczni i po prostu czekamy.

Powtarzam- nie jest to prawdą.
Poza tym wyprawy najlepiej zacząć od razu po zalogowaniu kiedy to mamy wystarczająco ruchów po nocy.
 
 
grubybenek
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Binox
Level: 997
Dołączył: 04 Sie 2008
Wysłany: 09-02-2009, 23:43   

Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..
zdarzyło mi się że jeden koleś gonił mnie dzisiaj na s2 przez całe podziemia urkaden, aż w końcu złapał mnie gdy biegł do mnie minotaur (a tego niestety przyspieszyć raczej sie nie da)
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 09-02-2009, 23:53   

grubybenek napisał/a:
Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..

Tomi już parokrotnie tłumaczył, że jest to niemożliwe ze względu na budowę silnika gry - albo ochrona jest w całej lokacji, albo wcale. Dlatego od dłuższego czasu boosowie są wrzucani do osobnych, niewielkich lokacji, w których jest ochrona.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
grubybenek
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Binox
Level: 997
Dołączył: 04 Sie 2008
Wysłany: 10-02-2009, 00:01   

Mówi się trudno.. chociaż takie przypadki bardzo rzadko się zdarzają ;)
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 10-02-2009, 09:11   

Bez przesady, nie oszczędzajmy na kilku ruchach .
Trochę realizmu, jak idziesz pogadać z kumplem - musisz iść (NPC) .
A jak idziesz do pracy (poexpić) to tym bardziej :)
Więc raczej zmiany nie będzie, bo nikt się na to nie uskarża .
 
 
Kamaize 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kamaize
Level: 400
Wiek: 31
Dołączył: 26 Lip 2008
Skąd: Słupsk
Wysłany: 10-02-2009, 11:39   

kiedys założyłem tego typu temat, ale zniknął bez śladu... może byc, ale lepiej jest jak jest ;]
 
 
kupeq 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: kupeq
Level: 85
Świat: 3
Wiek: 25
Dołączył: 26 Mar 2009
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki :D
Wysłany: 27-03-2009, 18:13   

Tak to troche noobskie ale koleś gdy idziesz do zielonego orka, zielonego smoka lub niebieskiego smoka się nie traci ruchów.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

To moje zdanie. :idea: :idea: :idea:
_________________
Ty wiesz że ja wiem że ty wiesz że my wiemy że on wie że on wie że my wiemy o tym co on wie ale nie wie że my o tym nie wiemy ale my wiemy że on tak myśli.
MORAŁ: Wiem że wiesz co z tego wyjdzie :) .

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Matto 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: LilWayne
Level: 9
Dołączył: 26 Mar 2009
Wysłany: 27-03-2009, 18:27   

grubybenek napisał/a:
Ja chciałbym aby zostało wprowadzone takie coś, że podczas rozmowy z bossem również nie wolno atakować..
zdarzyło mi się że jeden koleś gonił mnie dzisiaj na s2 przez całe podziemia urkaden, aż w końcu złapał mnie gdy biegł do mnie minotaur (a tego niestety przyspieszyć raczej sie nie da)
Mnie też raz złapali i straciłem sporo ranq ( chyba w rozmmowie z Serafinem ). Powinno być takie zabezpieczenie.
 
 
Szymon XI 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2009
Wysłany: 04-04-2009, 18:07   

powinno być rzeczywiście.. i może byłyby rozmowy z dodatkowymi bossami żeby np: pogadac z nimi i nie tylko atkować np: nakłonic go żeby ciebie przepuścił
_________________
:) Napisał to Szymon XI gracz który gra w tą grę :P
 
 
 
3siu 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: 3siu
Level: 118
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2008
Wysłany: 04-04-2009, 21:04   

Szymon XI, tak masz w pobocznych natomiast główny wątek to walka z Tharangiem i jego sługami (Raps, Serafin) a niekiedy żeby tego dokonać musisz przejsć próbę...
_________________

[Gospoda 120 G - Krzysztop][3siu - Landern]

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
 
 
 
Nargo 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Nargo
Level: 22
Dołączył: 12 Mar 2009
Wysłany: 04-04-2009, 22:03   

3siu napisał/a:
Szymon XI, tak masz w pobocznych natomiast główny wątek to walka z Tharangiem i jego sługami (Raps, Serafin) a niekiedy żeby tego dokonać musisz przejsć próbę...


nie wiem czy zauwazyles ale to jest 11 latek w dodatku nie wie ocb z tej grze i zdaje mi sie ze jak narazie to nabija tylko posty

co do tematu zgadzam sie z KosBin nie powinno sie tracic przy tym pkt ruchu ale niestety tak ta gra zostala zrobiona ;/
 
 
Fracksh 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fracksh
Level: 111
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 26 Gru 2008
Skąd: Bw-o
Wysłany: 04-04-2009, 22:18   

Nargo napisał/a:
nie wiem czy zauwazyles ale to jest 11 latek w dodatku nie wie ocb z tej grze i zdaje mi sie ze jak narazie to nabija tylko posty



Koleś....co masz do 11-12 latków... :evil: .Ja wiem OCB i chcę jeszcze chociaż tego Servantesa rozwalić....
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom