Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
20-02-2015, 23:54
Błąd gry. Gra - Postać nie działa poprawnie
Autor Wiadomość
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 23-01-2013, 19:18   Błąd gry. Gra - Postać nie działa poprawnie

Mój przypadek jest dosyć poważny, a zaczął się od czasu łączenia światu 1 i 2.
W moim wypadku nie jestem w stanie normalnie grać w grę MFO.
Już wyjaśniam dlaczego:

Od czasu kiedy było łączenie światów, po dokładnie 4-ech ruchach postać zamierała bez ruchu, nie mogłem zrobić więcej ruchów, gdyż okienko internetowe {jak i cały system} zamierał.
Po prostu jedynym wyjściem było wyłączenie laptopa od baterii, resetowanie czy wyłączenie przyciskiem to jak zabawa kotka w myszkę.

Po dwóch tygodniach {drugie logowanie}, zalogowałem się ponownie, gdyż myślałem że to jest przejściowe.

I dobrze szło wszystko, kiedy nagle wyskoczyło okienko z mojego komputera "wersja gry nie jest obsługiwana poprawnie, sprawdź czy poprawnie się zalogowałeś" {wszytko spisywałem na kartkach} i podobnych informacji miałem prawie 40.
Po tej informacji miałem problemy z logowaniem gdyż "rzekomo miałem włączony CAPS-LOCK" co była bzdurą.

Od tygodnia wchodzę codziennie i modląc się wcześniej pół godziny robię wszystko, aby w tą
jedną minutę oblecieć cały targ i wiadomości {co jest praktycznie nie możliwe}.

Jedynym wyjściem co mogę zrobić po jednej minucie, to zresetować komputer w sposób drastyczny {wyciągnąć baterie z laptopa}.

Próbowałem wszystkiego co jest możliwe aby zobaczyć, czy może mój laptop lub sieć którą mam nawalała, ale nie do końca.

Mając możliwość, sprawdziłem też:
-> Macwintosha - gdzie tak jak na laptopie gra działała jedną minutę i

-> PC - na którym gra w cale mi nie poszła.

Na komputerach próbowałem 32 jak i 64 bity.
Myślałem, że skoro to nie komputer, to może internet:
Sprawdziłem internet na kartę Play, Orange, T-Mobile i inne....
Jak i sprawdziłem internety potocznie mówiąc {przez kabel}.

I na nic się to nie zdało.

Wszystko próbowałem u znajomych {sam musiał bym wydać majątek, aby zobaczyć co zawiniło}.

No i według mnie problem jest oczywisty.
Tylko po łączeniu światów pojawił się taki problem.

Gram w tą grę już ponad 5 lat i zdażyło mi się to 1-szy raz od początku grania w tą grę.
Proszę o pomoc, gdyż nie chcę kończyć z tą grą.

Pozdrawiam
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 23-01-2013, 21:10   

Z Twoim kontem nic złego się nie dzieje - wszystko działa normalnie, mapa itp.

Natomiast już sam fakt, ze wyskakują komunikaty typu: "wersja gry nie jest obsługiwana poprawnie, sprawdź czy poprawnie się zalogowałeś" wskazuje na jakiegoś wirusa czy innego typu problemy w systemie, bo gra takich komunikatów nie wysyła.

Próbowałeś u znajomych - gdzieś na zupełnie innym komputerze i połączeniu internetowym jednocześnie?

Możesz zrobić screena z takim komunikatem?
Przydały by się też logi z konsoli WWW -> w firefoxie jest to np.: Firefox->dla programistów->konsola www
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 23-01-2013, 21:36   

Zrobienie screena jest nie możliwe, bo od tygodnia nie wychodzą mi takie komunikaty, te komunikaty kiedy wychodziły, to w ostateczności kiedy od razu cały komputer się zawieszał, a co za tym idzie zrobienie "screena" jest nie możliwe.
Po drugie:
Nie używam przeglądarki internetowe "Mozilla Firefox", gdyż ta przeglądarka nie pozwalała nawet na wejście www.my-fantasy.net gdzie mamy trzy okienka z trzema wersjami gry.
Po trzecie:
Obecnie używam "Google Chrome" jak i "Google Earth", tylko te dwie przeglądarki pozwalają na minutową grę, reszta typu Opera, Firefox i inne nie działają.

A teraz ja mam jedno pytanie.

Czy jest możliwe, aby system "Windows XP"który mam nie pozwalał na obsługiwanie tej strony??
_________________
Stawiam na uczciwość, przyjaciół i wspaniałe chwile...
 
 
OttoIII 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 180
Wiek: 32
Dołączył: 22 Gru 2007
Skąd: krk
Wysłany: 23-01-2013, 21:41   

jeżeli nie masz jakiegoś filtru rodzicielskiego, gdzie zablokowali Ci mfo, to nie jest to możliwe


najlepiej przeskanuj komputer w trybie awaryjnym czymś dobrym
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 23-01-2013, 21:46   

Na filtr rodzicielski to jestem już trochę za stary.
Już robiłem skanowanie komputera "skanowałem wszystkie partycje jak i wszystkie pliki".
Nic to nie dało, z wyjątkiem jednego.
Toolbar - spowolnił prace mojego komputera 4-ro krotnie.
Ale próbowałem na innych komputerach i było tak samo.

Ale dla pewności, zrobię gruntowny skan jeszcze raz.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 23-01-2013, 23:36   

Twój system jest najprawdopodobniej mocno zainfekowany.
Przeskanuj komputer programem combofix (windows xp)

Download:
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/

Tu masz instrukcję:
http://www.bleepingcomput...uzycia-combofix

Przeczytaj dokładnie/wydrukuj zanim uruchomisz program. Niestosowanie się do instrukcji może spowodować nieodwracalne zmiany w systemie i koniecznosć jego reinstalacji.
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 25-01-2013, 21:02   

Zrobiłem gruntowne skanowanie komputera {zajeło mi to prawie 17h}.
Co się dziwić, musiał skanować prawie jeden terabajt.

A co do wyników, nic nie wyszło, żadnych wirusów, żadnych osób które by śledziły mój laptop, żadne niepokojące sygnały.

Skanowanie pokazało, że mój komputer jest bezpieczny w 100%.

A teraz nie wiem co może być tego przyczyną.
Nadal po jednej minucie kończy mi się przygoda z grą.
_________________
Stawiam na uczciwość, przyjaciół i wspaniałe chwile...
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 25-01-2013, 21:47   

louisie napisał/a:
Zrobiłem gruntowne skanowanie komputera {zajeło mi to prawie 17h}.
Co się dziwić, musiał skanować prawie jeden terabajt.

A co do wyników, nic nie wyszło, żadnych wirusów, żadnych osób które by śledziły mój laptop, żadne niepokojące sygnały.

Skanowanie pokazało, że mój komputer jest bezpieczny w 100%.

A teraz nie wiem co może być tego przyczyną.
Nadal po jednej minucie kończy mi się przygoda z grą.

Ale nie zrobiłeś skanowania programem, który podałem wyżej. A to zajmuje pół godzinki max ;)
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 27-01-2013, 19:43   

Zrobiłem skanowanie tym programem co mi dałeś do nich linki.
Ale bez zmian, nic nie znalazł.
Za niedługo postawię system od nowa, to się okaże, czy to coś pomogło.
_________________
Stawiam na uczciwość, przyjaciół i wspaniałe chwile...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom