Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:14
propozycja do rozważenia
Autor Wiadomość
paladyn32 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: paladyn32
Level: 316
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: szprotawa
Wysłany: 20-12-2013, 20:35   propozycja do rozważenia

Co wy na to aby wprowadzić dzień raz w miesiącu gdzie nie ma potworów na mapie aby przejść fabułę bo to dużo osób hamuje w grze bosy się pokona ale jak tam dojść, mówię o tym ponieważ już się pojawiły dziwne praktyki w grze typu doprowadzę cie tu i tam za mf.
Proszę was o odpowiedzi typu tak(bo) nie (dlaczego) nie wiem (nad czym się wahasz).


Wesołych świąt maniacy mfo
:D
 
 
 
k4meleon619 
Użytkownik



Nick: FrosT
Level: 30
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lis 2011
Wysłany: 20-12-2013, 21:00   

Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?

Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc :) i zoabczyc jak to jest

[ Dodano: 20-12-2013, 21:00 ]
Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?

Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc :) i zoabczyc jak to jeste
 
 
 
paladyn32 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: paladyn32
Level: 316
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: szprotawa
Wysłany: 20-12-2013, 21:44   

[quote="k4meleon619"]Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?

Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc :) i zoabczyc jak to jest
Twój pomysł nie jest głupi na światy 1+2,3,4 tylko nie wiem czy to bd łatwe do zrobienia gdybyśmy chcieli o to prosić tomiego choć wyłączanie i włączanie nie było by złe na pewno bym skorzystał. Fajne było by to i by się przydało wielu gracza.
 
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 20-12-2013, 22:23   

Byłbym za, bo sama idea nie jest głupia, jednak wyłączanie mobków raz w miesiącu czy po odfajkowaniu jakiejś opcji w ustawieniach profilu jest kolejnym rozwiązaniem rujnującym grę. Dlaczego? Ano dlatego, że gracze już w ogóle przestaliby wbijać wyższe poziomy. Wtenczas kompletnie nie byłoby z kim walczyć na wyższych poziomach.

Mam 2 rozwiązania.
1. Dodać nową usługę, dzięki której gracz przez określoną ilość ruchów na mapie nie będzie napotykał żadnych potworów np. 200 ruchów za 10MF.
2. Dodać jakiś specjalny przedmiot (np. "amulet ochronny"), który gracz posiadałby od początku rozgrywki (np. dostawałby go od Amorji). Raz na tydzień dawałby on możliwość przejścia powiedzmy 100 ruchów bez napotykania potworów. W tym wypadku również można dodać usługę za 10MF, która naładuje amulet i będzie można z niego skorzystać po raz kolejny w ciągu tego samego tygodnia.
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 20-12-2013, 23:20   

Przecież męczenie się z mobkami to podstawa tej gry!
Do tej pory pamiętam ile nerwów się traciło przechodząc do Shivy albo przez labirynt w piramidzie gdy dosłownie każdy krok się modliło a tu na krok przed kobrą mobki x4:)
Nawet zdobywanie skrzynek było czasami trudne.
Fakt że w kraterze trochę to przegięli, 40-50 poziomów siedzieć w jednej lokacji to koszmar i stąd się biorą patologie typu przeprowadzanie ale na pierwszym kontynencie wiele lokacji miało swój smak właśnie dzięki mozolnym próbom przebicia się przez mobki.

Mimo tego że mfo 2 jest już praktycznie martwe jestem na nie, co wam to właściwie da?
Żeby pokonać bossy i tak musicie wbić level, jedynie w kraterze by to mocno pomogło bo tam mobki są znacznie mocniejsze od bossów.

Jak już to jestem za osłabienie potworów w kraterze, bardzo późno resetowałem fabułę (245 poziom), demona pokonałem na kompletnym luzie a zdarzało mi się paść już na poziomie wiatru, to absurd bo praktycznie nie da się sensownie poruszać po poziomie ciemności.
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 20-12-2013, 23:41   

również jestem na nie, tak jak pisze Grajcz, moby to podstawa i finezja. Sam wiem jak to jest z tym kraterem. Mam drugą postać i staram się przeprowadzać ale szczerze powiedziawszy jak 4 wyskoczy na poziomie ognia to obie postacie padają ;/ ale i tak mnie to aż tak nie zraża
 
 
KisS 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: KisS
Level: 180
Dołączył: 30 Paź 2010
Wysłany: 21-12-2013, 14:04   

Jestem na nie !!! potwory to jest część tej gry no do kurXXwy
_________________
 
 
PN00b
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2013, 14:10   

Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste?

[ Dodano: 21-12-2013, 14:11 ]
Nie ma opcji by był 1 dzień w miesiącu w którym nie ma mobów...
 
 
kiwipogromca
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2013, 14:57   

Coraz głupsze pomysły nadchodzą ...
 
 
paladyn32 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: paladyn32
Level: 316
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: szprotawa
Wysłany: 21-12-2013, 21:03   

kiwipogromca napisał/a:
Coraz głupsze pomysły nadchodzą ...

to nie pomysł czytaj temat półgłówku specjalnie taki napisałem żeby osoby twojego pokroju nie pisały takich wypowiedzi ale jednak myliłem się nie każdy ma zmysł interpretacji


Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste?

[ Dodano: 21-12-2013, 14:11 ]
Nie ma opcji by był 1 dzień w miesiącu w którym nie ma mobów...


a to mi się bardzo podoba administracja by miała zarobek czemu nie fajny pomysł :wink:
 
 
 
Pay2Kill 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 Boing, Bless, P2K
Level: 200
Wiek: 27
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Polska
Wysłany: 22-12-2013, 06:23   

Paladyn super pomysl z brakiem moobow, może jeszcze wtedy zwiększymy drop wtedy a co.
_________________
 
 
paladyn32 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: paladyn32
Level: 316
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: szprotawa
Wysłany: 22-12-2013, 09:21   

Pay2Kill napisał/a:
Paladyn super pomysl z brakiem moobow, może jeszcze wtedy zwiększymy drop wtedy a co.


żebyś się nie posikał masz tyle ruchów ze jak dzień wcześniej byś sobie wszystkie wykorzystał to masz na jakieś 40 h na doładowanie nie wiem który ty masz tam lv

ale bardziej podoba mi sie wykupienie tego za mf
 
 
 
Pay2Kill 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 Boing, Bless, P2K
Level: 200
Wiek: 27
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Polska
Wysłany: 22-12-2013, 10:07   

wykupienie za mf może być, bo chodzenie po kraterze to koszmar
_________________
 
 
PoneXis 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: PoneXis
Level: 23
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2009
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 22-12-2013, 11:38   

Alanov napisał/a:
Mam 2 rozwiązania.
1. Dodać nową usługę, dzięki której gracz przez określoną ilość ruchów na mapie nie będzie napotykał żadnych potworów np. 200 ruchów za 10MF.
2. Dodać jakiś specjalny przedmiot (np. "amulet ochronny"), który gracz posiadałby od początku rozgrywki (np. dostawałby go od Amorji). Raz na tydzień dawałby on możliwość przejścia powiedzmy 100 ruchów bez napotykania potworów. W tym wypadku również można dodać usługę za 10MF, która naładuje amulet i będzie można z niego skorzystać po raz kolejny w ciągu tego samego tygodnia.


Amulet, czy inne EQ to zbyt dużo roboty. Dodatkowe usługi pod niego to już jest masa ciężkiej pracy, a zyski nie będą aż tak duże.


PN00b napisał/a:
Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste?


Wydaję mi się, że to jest zbędny pomysł, ponieważ kosztuje zbyt dużo pracy. Osobiście nie wyobrażam sobie jak miałby wyglądać skrypt gry, aby jednemu graczowi na zawołanie wyłączały się potworki i to jeszcze na określoną ilość czasu. Jednakowo jeśli się da, to koszt powinien wynosić 50 MF.

Pay2Kill napisał/a:
wykupienie za mf może być, bo chodzenie po kraterze to koszmar


Chodzenie po kraterze na małym poziomie to jest koszmar. Przechodzenie fabuły jest łatwiejsze na wysokim poziomie, chcesz pokonać demona na małym to musisz się męczyć. Dostajesz za to medal.
_________________
- Naród umiera, a wy palicie zioło. -
 
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 22-12-2013, 11:51   

Pobrać ID gracza z bazy danych, wymusić u niego podczas każdego kroku informację "Bez problemów dotarłeś w wybrane miejsce." i zliczać kroki, to faktycznie straszliwy problem i masa pracy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom