Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany dotyczące świata5.
Autor Wiadomość
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 16-02-2017, 21:37   

idecekRR napisał/a:
Jestem z większoscią na TAK , ale nie zgadzam sie co do kilku rzeczy - tury zostają tak jak są - tak jak na kazdym świecie, zwiększyć je tylko na 200+ rundach jeżeli owe wejdą - takie są również plany na s6 - czemu tak ? wieksza ilosc tur na 50-180lv bedzie powodować to, że da rade ugrać tylko wojownikiem oraz ns'em - tankowie czy magowie juz nie mają swojej siły tutaj.

Do poziomu 80 dalej wszystkie taktyki,ktore opisales sa mozliwe i zaden mag nie ucierpi.A na wyzszym poziomie chcialem wieksza ilosc tur wlasnie z tego powodu,zeby ludzie zaprzestali gry na remisy poprzez robienie postaci typu"tank".Uwazam,ze granie na remisy na takich lvlach jak 160-300lvl jest bezsensowne i psuje rozrywke.Po za tym moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem byloby usuniecie tur na swiecie5,tak jak nizej napisales.Wtedy pojawily by sie jakies nowe ciekawe propozycje taktyk,ktore moim zdaniem urozmaicily by rozgrywke.


idecekRR napisał/a:
Jeszcze co do przedziału lvl'owego na każdą runde - zmienił bym ich ilość , ktoś kto lubi swoj przedział lub chce przetestować dany przedział musiałby strasznie długo czekać, rundy 1-20, 40-50 , 70-80 itd. nie na kazdym bo ludzi również nie kazdy przedział interesuje do tego rundy na 200-300lv proponowałbym nie wprowadzać , 180-200 owszem, 400-600 owszem, 201-300 zostawmy w spokoju, jest możliwość takich walk czy turnieji na s6 i tam zapraszam
Dodam co do ilości tur na 400-600 przedział jeżeli zostanie wprowadzone, myśle ze tam trzeba wprowadzić obowiązkowo 500-1000 tur lub bez ich limitu , z eq na 220 nie da rady na 400-600lv ubić osobe nawet do 300-400 tur

W takim razie jakis masz pomysl na rozwiazanie problemu z rundami?Ty jako osoba dlugo grajaca na tym swiecie powinienes najlepiej wiedziec jaki przedzial levelowe sa najbardziej optymalne dla tego swiata.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 01-03-2017, 20:18   

Wrzucam to co napisałem do Kiraku na PW:

Ten świat ma w mojej ocenie ten problem, że po wypracowaniu jakiejś tam przewagi, nie warto absolutnie dalej konkurować (promuje bierność), a także zbyt dużą część ranku stanowi ten z turków (znowu walki na mapie tracą znaczenie). Dlatego też od siebie proponuję mechanizm nagród/kar za codzienną aktywność/nieaktywność na mapie. Promowane będzie więc codzienne walczenie na mapie. Kwestia ustalenia ile walk/dzień jest wartością, która zaświadcza o aktywności.

Co do golda na start i "przewagi za MF" - coś muszą te MFy dawać, inaczej po co w ogóle miałby je ktoś doładować czy chcieć je wygrywać? Ale coś więcej na start w zależności od lv rundy mogło by być dodawane, zamiast tego stałego 1000G. Ale bez przesady, gracz musi też sam zapracować energią, którą ma do dyspozycji. Po prostu nieco więcej na sam rozruch - dałbym równowartość złota z expa z dziennego odnowienia eny na dany lv.

Zmniejszenie czasu rundy to już spora zmiana, bo ingeruje w cały przewidziany układ współczynników i turki. Wszystko co tam obecnie jest, było liczone w taki sposób, aby dało się wyrobić z lv wyekspiając energię regularnie.

Poziomy na których startuje runda też są takie, a nie inne po to, aby gemy leczenia/zaklęć ze sklepu były od razu do użytku (są to poziomy gdzie wchodzą nowe i nie muszą być nabite) - nabija się już potem wraz z lv i jest to wyliczone, aby było dobrze. I o ile zmiana czasu rundy do tygodnia (realnie 6 dni rozgrywki+1 dzień zapisy) jest w miarę możliwa (trzeba od nowa będzie wszystko policzyć i ograniczyć do 1 turka), tak te inne poziomy startowe są nieco gorsze do przeskoczenia. Do tego dochodzi układ miast (przejścia) pod te poziomy dostosowany.

zmiana ilości tur - po ustaleniu jaka dokładnie zmiana - nie ma problemu.
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 01-03-2017, 22:32   

"Ten świat ma w mojej ocenie ten problem, że po wypracowaniu jakiejś tam przewagi, nie warto absolutnie dalej konkurować, a także zbyt dużą część ranku stanowi ten z turków. Dlatego też mam w planach dodanie tam mechanizmu nagród/kar za codzienną aktywność/nieaktywność na mapie. Promowane będzie więc codzienne walczenie na mapie."

Dokladnie masz racje obecnie tak wyglada swiat 5,ze walki na polu sa przez 4-5 dni,a reszta pvp zdobywa sie poprzez wygrywanie turniejow.Moim zdaniem bardzo fajny i ciekawy pomysl.


"Co do "przewagi za MF" - coś muszą te MFy dawać, inaczej po co w ogóle miały je ktoś doładować czy chcieć je wygrywać? Ale coś więcej na start w zależności od lv rundy mogło by być dodawane - zamiast tego stałego 1000G. Ale bez przesady - musi gracz też sam zapracować energią, którą ma do dyspozycji. Po prostu nieco więcej na sam rozruch."

Oczywiscie,ze mfy musza cos dawac dlatego ludzie dalej by wykorzystywali mfy na reset statystyk i jak na punkt ruchu.Krotka kalkulacja tomi,co lepsze 20-30 stalych graczy,ktorzy nie wykorzystuja mfow na golda,ale wykorzystuja na ruchy badz na reset statystyk lub nawet i na stroj.Czy 10 osob stalych,ktore moze z tych 10 osob znajdzie sie z 3-4,ktore kupia gold poniewaz reszta posiada juz mfy za wygrane rundy badz turnieje.

"poziomy na których startuje runda też są takie a nie inne po to, aby gemy leczenia/zaklęć ze sklepu były od razu do użytku (są to poziomy gdzie wchodzą nowe i nie muszą być nabite) - nabija się już potem wraz z lv i jest to wyliczone, aby było dobrze. I o ile zmiana czasu rundy do tygodnia (realnie 6 dni rozgrywki+1 dzień zapisy) jest w miarę możliwa (trzeba od nowa będzie wszystko policzyć i ograniczyć do 1 turka), tak te poziomy startowe są gorsze do przeskoczenia."

Rozumiem doskonale wiec taka opcja moim zdaniem rowniez bylaby fajna zmiana,szczegolnie,ze wtedy graczy zmuszeniby byli na walki w polu,a nie tylko na wygranie turniejow.Poniewaz wtedy jesli bylaby zmniejszona liczba turniejow z 3 do 1 to gracze staraliby sie wtedy walczyc na polu co by wiazalo sie z pierwsza zmiana.

Co do tur juz zaproponowalem swoja propozycje,ale mozna to troche zwezic jesli taka zmiana,ktora przedstawilem jest niemozliwa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom