Witam nie wiem czy byl juz taki temat. Proponuje zrobic nowy swiat testowy bez ruchow, z zastrzezeniem do modyfikowania go w przyszlosci czyli np (przywrocenia ruchow) czy tam zmniejszenia lub zwiekszenia czegokolwiek w czasie ( w tym i usuniecia swiata) ale niekoniecznie , wszystko zalezalo by od was. byloby to gwarancja ze ludzie by wam nie powychodzili ze starszych swiatów tylko by dalej tam grali przed strachem np ze usuniecie czy tam zepsujecie ten nowy swiat, do tego jakas alternatywa uslug mf. Mysle ze zyskalo by to wielu nowych graczy jak i wiele zabawy, ludziom by sie tak szybko nie nudzila gra z powodu braków ruchów, mysle ze to jest glowny powod dlaczego ludzie wychodza, kiedys gralo po 5 tys ludzi dziennie wiem 10 lat pozniej ,teraz sa wieksze mozliwosci itp ale gra ma naprawde klimat i jest przemyslana ale monotonia czekania zabija Co o tym myslicie?
My Fantasy bez ruchów... nigdy nie sądziłem, że dożyłbym czegoś takiego.
Niewątpliwie skupiłoby to uwagę graczy, ALE:
- z s6, który w tej chwili jest ostatnim bastionem gry, znikłoby sporo randomów, które czują się skrępowane przez ruchy. Dylemat: szybki exp vs nieskończona możliwość expienia. Na szczęście właśnie ta cecha s6, zwiększony exp, byłaby tym, co uchroniłoby przed całkowitym wyludnieniem z graczy PvE. Ciężko jednak przewidzieć w jakim stopniu transfer graczy zniszczyłby ten serwer. Musi być coś za coś, jakaś równowaga. Wolniejszy exp niż standardowo? Większe straty golda w przypadku deada? Mniejszy gold z expa - bez tego czarno to widzę.
- Eliminując opcję zakupu ruchów przez sms pozbawia się administracją zarobku w stopniu znacznym. Tak samo tracą rację bytu usługi dokupywania golda i podwójnego dropu. Pytanie: co w zamian? Resety statystyk również byłyby wykorzystywane tylko przez fighterów, ponieważ po co poprawiać staty, skoro można wbić tego samego dnia 20lv więcej i pokonać dowolną przeszkodę.
Jeżeli nie wymyśli się jakiejś dodatkowej możliwości, która byłaby powszechnie wykupywana, to prawdopodobnie pomysł można włożyć między bajki. Jednocześnie jest to ryzykowna zagrywka, bo nowa usługa, czymkolwiek by była, jeśli dobrze się sprzeda na s7, zostanie też wprowadzona na pozostałych światach. A ja na ogół jestem przeciwnikiem większego uzależniania siły i konkurencyjności postaci od mikropłatności.
- Zasady premiujące albo botów albo wyjątkowo cierpliwych graczy, którym niestraszne trzymanie na zmianę dwóch klawiszy. Nieszczególnie podoba mi się taki rodzaj marchewki.
Jeśli więc nie zostanie wymyślone nic błyskotliwego, co rozwiązałoby powyższe problemy, pomysł nie ma najmniejszej racji realizacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach