Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MiT
30-07-2017, 22:12
Update!
Autor Wiadomość
Spicer 
Użytkownik



Nick: Jumbo
Level: 244
Dołączył: 29 Sty 2010
Wysłany: 05-07-2017, 21:55   

gem speeda zaburzy ekonomię ? śmiechłem, nie ma golda na artefakty ? śmiechłem x2
jest opcja kupna golda o dawna, a gracze z wyższymi levelami mają tysiące gemów, a i tak nikt nie chce ich kupować, samych gemów speeda 1* sprzedałem ostatnio z 20, jeśli nie masz na artefakty, a nie chcesz kupować złota za MF w niewielkich ilosciach to limity na targu umożliwiają zarobienie inaczej, Kode widocznie już to ogarnął. Jak chcesz napisz na priv w grze to może się dogadamy
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 05-07-2017, 22:57   

Lothlorien, Ty trollujesz nie?
 
 
Frezus 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fatality
Level: 230
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2008
Skąd: lbn
Wysłany: 06-07-2017, 18:02   

potworki powinny dostawac boosta (exp+gold+trudnosc) wraz z kolejnym przejsciem bossa
 
 
 
Lothlorien 
Użytkownik


Level: -2
Dołączył: 05 Maj 2012
Wysłany: 06-07-2017, 22:17   

Ale z tym pierścieniem to przegięliście pałę. Różdżka i hełm w zupełności zrównoważyłyby sytuację. Ech, teraz będę musiał napisać, że sytuacja woja na 40lv jest niesprawiedliwa... Za moich czasów na 40lv różdżka była tak słaba, że nie warto było mieć więcej many niż na 3 hity, bo zaraz osiągało się full efektywność. Teraz będzie można mieć i na 5 czarów, bo różdżka lepsza, a obrączka daje many prawie jak na 1 hit. Do tego dochodzi slot więcej i hełm przeciwko wojom. Jeżeli pierścień ten będzie rzadko dropić, to znów może pojawić się sytuacja, kiedy to jeden rzadki przedmiot decyduje o tym kto ma przewagę. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Spicer napisał/a:
gem speeda zaburzy ekonomię ?

Tu akurat sobie żartuję. Zmniejszy ceny. Dotychczas pierwszy gem speeda dropił z herszta, później długo nic, bodaj do ciecia z podziemi Oasis. Nie mówię, że to coś złego.

Spicer napisał/a:
śmiechłem, nie ma golda na artefakty ?

Mówię ogólnie, niekoniecznie o swojej sytuacji.
Nie ma kto sprzedać tych artefaktów, bo tu nie chodzi już o golda, tylko o wymianę artefakt za artefakt, przy czym niektóre są dość rzadkie i bez znajomości praktycznie nieosiągalne. Ewentualnie przelać kilkaset mln, których zdobycie na takim 55lv zajęłoby sporo czasu.

Spicer napisał/a:
jest opcja kupna golda o dawna

Super.

Spicer napisał/a:
limity na targu umożliwiają zarobienie inaczej, Kode widocznie już to ogarnął.

Co konkretnie masz na myśli?
Skupujący niewiele zarobią, bo dają ceny po limicie, który pewnie nie zostanie zwiększony specjalnie dlatego, żeby mu się znudziło szybciej, lub żeby inni też mieli szansę to kupić.
Chyba że jednak zostanie zwiększony/zniesiony. Wtedy będą mogli sprzedać te przedmioty drożej wygłodniałym graczom, których ten skup sfrustrował.

Kiedy skup się skończy, to po pewnym czasie (o ile kolejni geniusze nie wpadną na to samo) ceny się unormują jak z każdym dropem z bossa. Tym bardziej powinny spaść, że bossa biją gracze z poziomami wyższymi i składowanie tych przedmiotów jest bezcelowe.
Błędem było nakładanie limitu na drop mantykory od razu po aktualizacji - to na przyszłość. Po jakimś czasie miałoby to sens, teraz to tylko tworzy okazję do takich szkodliwych z punktu widzenia casualowego gracza praktyk. Gracz z miliardami na koncie może długo siedzieć i żreć te itemki, które tak szybko znowu nie przybywają, bo graczy jest za mało.

Spicer napisał/a:
Jak chcesz napisz na priv w grze to może się dogadamy

Jeśli masz upiorną różdżkę, błyszczący pierścień i rękawice, skrzydlaty pierścień - to możemy gadać. Sponsora nie szukam.
 
 
BB CoDe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: best1ever
Level: 29
Świat: 6
Dołączył: 07 Sie 2009
Wysłany: 06-07-2017, 23:44   

Weź pod uwagę, że wojownik też może używać tego pierścienia co da mu 4 leczenia wiecej kosztem jednego gemu, a dla woja 4 leczenia więcej to bardzo dużo.
 
 
Lothlorien 
Użytkownik


Level: -2
Dołączył: 05 Maj 2012
Wysłany: 07-07-2017, 01:30   

Faktycznie, nie pomyślałem o tym. Dobre urozmaicenie na tym poziomie. Chociaż to zależy od hitów przeciwnika, czy będzie mógł sobie pozwolić na rybki w trakcie walki.
 
 
Rencar 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Rencar/Deleted/Jabba
Level: 76
Świat: 6
Wiek: 32
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 08-07-2017, 10:24   

Nie powinno się tracić ruchów w domu Gustawa, a w Dolinie Devos powinno być pvp. Wszędzie powinno być pvp (Salamandria... :028: ) i w sumie to tyle. Tak to zajebista robota, a patrząc na chęci i zapowiedzi Mita, jestem pewny, że każda kolejna nowość będzie tylko lepsza. Gratulacje dla całej ekipy.
 
 
AllAh AkbAr 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: allah akbar
Level: 55
Świat: 6
Wiek: 62
Dołączył: 12 Lis 2016
Wysłany: 08-07-2017, 22:37   

moim zdaniem ma to sens ale to jest jak szukanie igly w stogu siana ... jest jakas szansa ale bardzo mala
\
TU TRZEBA CZEGOS WIECEJ GLOWNIE GRAFIKA I TEN MALY KWADRACIC ZMIENIC A NIE JAKIS 1 BOSS

OGOLNIE ODECHCIEWA MI SIE JUZ GRAC BO NUDA
GRACZY TYLE ZE AZ SZKODA a gram na 12 i 13 lvelu
 
 
 
BB CoDe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: best1ever
Level: 29
Świat: 6
Dołączył: 07 Sie 2009
Wysłany: 08-07-2017, 23:32   

W 30 minut (a nawet chyba mniej) można wbić 15/16 lvl, a ty śmiesz narzekać, że na 12 lvl nie masz przeciwnimów.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 08-07-2017, 23:52   

Rencar napisał/a:
Nie powinno się tracić ruchów w domu Gustawa, a w Dolinie Devos powinno być pvp. Wszędzie powinno być pvp (Salamandria... :028: ) i w sumie to tyle. Tak to zajebista robota, a patrząc na chęci i zapowiedzi Mita, jestem pewny, że każda kolejna nowość będzie tylko lepsza. Gratulacje dla całej ekipy.


Przy tworzeniu Doliny Devos wziąłem pod uwagę fakt, że bieganie do miasta i z powrotem pochłonie dużo ruchów tym, którzy podejmą się wątku zbieractwa. (On przeważył nad wszystkim)

Ogółem jakieś nowości już są w planach... ;)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 09-07-2017, 07:35   

MiT, co mozna zrobic aby wesprzec projekt ?
_________________
Kupie Legendarny Pierścień
Sprzedam Legendarny Helm
 
 
AllAh AkbAr 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: allah akbar
Level: 55
Świat: 6
Wiek: 62
Dołączył: 12 Lis 2016
Wysłany: 09-07-2017, 10:45   

daraz96 kupuj mf
 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 09-07-2017, 15:42   

Daraz96 napisał/a:
MiT, co mozna zrobic aby wesprzec projekt ?


Np. udostępniać posty z fanpage czy zachęcać znajomych do grania.
(do im większej publiki dotrą wiadomości, tym lepiej)

Btw. Niebawem odblokuję tematy;

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16750 - "Wasze własne questy"
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16751 - "Fabryka stworów"

@edit: odblokowane
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Miragee 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Roten/Blotter/Divi
Level: 147
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lip 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-07-2017, 11:12   

MiT napisał/a:
MiT
,

A czy planujecie odblokować pvp na salamandrii czy to już upadły temat? Niestety, dwa tematy, najpierw w dziale: rozmowy, potem w dziale: propozycje, nie poskutkowały. Rozwiniesz myśl tutaj?
 
 
Love 
Użytkownik



Nick: kiedy update?
Level: 1
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Skąd: kiedy update?
Wysłany: 19-07-2017, 14:45   

Miragee, ile Ci trzeba powtarzać że NIE BEDZIE PVP NA SALCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♣♣♣♣♣♣♣♣♣


¼¾√
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom