Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
targ- oferty
Autor Wiadomość
RamboMK
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 15
Dołączył: 26 Paź 2022
Wysłany: 11-11-2022, 14:58   

tak zrobiłem, ale propozycja nadal uzasadniona i warta wykonania !!@!

[ Dodano: 14-11-2022, 17:44 ]
No jestem na nowym swiecie ale tam tez to by sie przydalo plus pomysl zeby zwiekszyc limit przedmiotow na sprzedaz, dalo by to ze ten targ nie bylby taki pusty, Na szybkim tak szybko levele leca ,ze tez jest problemz przedmiotami ,mniejszy jak na 1 ale jest mimo to, gra/sklep/targ nie nadarza z przedmiotamina dany level
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 14-11-2022, 20:30   

prosimy przenieść te przedmioty o jedno miasto wstecz bo nadal jest beznadzieja.
po co mi przedmioty na 100+ jak nawet nie mam ćwiartki tego poziomu.
jeśli te aukcje mają mieć sens to powinno być aukcji np. na każdy przedział turniejowy, nawet po jednej aukcji by było lepiej niżeli od cholery aukcji które nieinteresuja graczy.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 14-11-2022, 22:01   

Mistrz gry zobligowany jest do wystawiania aukcji "globalnie", nie per miasto.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
RamboMK
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 15
Dołączył: 26 Paź 2022
Wysłany: 14-11-2022, 22:20   

nO TAK JEST ALE nadal sa braki przedmiotow na targu. i grasie na przedmiotach 10 lv do tylu bo nie jest wstanie sie ich dostac. to strasznie slabe. wiem ze gra upada ale to nie pomaga tylko dobija ja
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 15-11-2022, 03:13   

chodzi o to żeby globalnie miał tak jak teraz, tylko żeby wystawiał np. po 1 przedmiocie z danego przedziału losowo a nie kompletnie losowo, taki mały detal a może być wiele lepiej. Gemów wystawiać nie musi tak btw. Wszystkie gemy tak naprawde każdy może uzbierać po drodze albo kupić od kogoś na targu. non stop ktoś te gemy wystawia.
 
 
RamboMK
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 15
Dołączył: 26 Paź 2022
Wysłany: 15-11-2022, 17:09   

dokladnie, zeby przyblizyc szanse na to ze sie czlowiwiek moze ubrac a nie ze sie lata ciagle z slabymi przedmiotami
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 17-11-2022, 20:55   

Obecny system sprzyja łapaczom mięsa łatwa zdobycz z eq 10-20lvl nizszym. Łatwa walka, ego i pkty rankingowe dopakowane przy praktycznie zerowym wysiłku ;)

W mfo3 jest pod tym wzgledem o niebo lepiej. Kazdy ma eq na lvl tylko unikaty trzeba juz samemu podropic z bossow
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 17-11-2022, 21:19   

Wysłałem zmianę, która spowoduje, że znacznie częściej będą wystawiane przedmioty do 100 lvl.
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 17-11-2022, 21:31   

To teraz nigdy się nie doczekam miecza chaosu XD
Wiem że nigdy się nie dogodzi wszystkim, ale nie sądzę że high lvle będą zadowolone z tej zmiany, a w sumie gra chyba trzyma się głównie dzięki starym "dinozaurom". Dostępność eq na wyższych poziomach chyba nie jest jakoś znacząco lepsza. Tez przestałem grać na moim drugim koncie ~ 130 lvla za względu na trudności z dostępem eq.
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 18-11-2022, 02:49   

Gdyby światy 1 i 6 były by połączone razem na zasadach świata 6tego to swój miecz chaosu byś dostał w trymiga ;)

Co do tych dinozaurów to na s1 to może i tak, ale jak widać na s6 gra mało osób a na s1 jeszcze mniej.
Fabułę przeszedłem i mogę jasno stwierdzić że od Ballis jedyne czego brakuje to mikstur a eq idzie zdobyć bez większego problemu, a idąc wstecz follhord i cała reszta arkadii jest w plecy z eq, no bo sory, ale na którym lvlu średnio się dochodzi do follhord? 90-100? A eq to tam masz na 67-80lvl nie licząc pierścieni a z każdym miastem w tył jest tylko coraz gorzej z ekwipunkiem na swój poziom.
Na salamandrii tak mocno zacofanym z eq się nie jest no chyba że mowa o przedmiotach 200-230 ale to wiadomo są unikaty głównie padające wyłącznie z bossów.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 04-12-2022, 14:18   Re: targ- oferty

RamboMK napisał/a:
witam, zracji malej ilosci graczy czy dalo by rade by Mistrz gry ktory wystawia oferty wystawial wiecej ofert? bo niestety nnie da sie zdobyc eq na odpowiednie level(mam 27lv a miecz z 18lv ..)Pozdrawiam


Ile itemów od wprowadzenia zmiany udało Ci się kupić? :)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 15-12-2022, 01:06   

Zmiany:
Od teraz mistrz nie sprzeda artefaktu osobie, która już go posiada.
+częstotliwość itemów powyżej 100 lvl została trochę zwiększona, choć nadal daleko do tego co było przed ostatnimi zmianami.
 
 
Mortred 
Użytkownik


Nick: Anime
Level: 1
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lip 2019
Wysłany: 15-12-2022, 17:25   

Tomi napisał/a:
Zmiany:
Od teraz mistrz nie sprzeda artefaktu osobie, która już go posiada.


Toć życie ixora straciło właśnie sens x D
 
 
GalaxyPL 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 56
Świat: 3
Dołączył: 17 Gru 2022
Wysłany: 17-12-2022, 03:42   

Przy okazji zaproponowałbym kilka zmian na innych światach.
Na 39 lvl nie jestem w stanie kupić nic na low lvl na targu, bo jakiś typ z 200+ lvl regularnie wykupuje wszystko co się da. Jak mam się przebić ze swoim złotem z jego możliwościami?
Taki 200+ nie powinien mieć prawa licytować czegokolwiek na poziomy poniżej 100/150.
Czas na zmiany, latanie w tarczy na 20 lvl mając prawie 2x większy już mnie nie bawi.
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 19-12-2022, 17:47   

To słuszna uwaga, high lvle nie powinny mieć możliwości wykupywania itemów, które nie są im do niczego potrzeby, blokując tym samym rozwój dla niższych graczy. Tylko pytanie jak technicznie chciałbyś to rozwiązać? Pamiętaj że eq kończy się na 220 lvlu, a są gracze co mają 300-600lvl. Nie wystarczy zablokować możliwości kupienia np o 50 lvli w dół, bo to by zamknęło im możliwośc kupienia czegokolwiek
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom