Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Ankiety zakończone a rezultatów brak
Autor Wiadomość
Hybrydkaa 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Cocaine
Level: 600
Świat: 6
Dołączył: 26 Sie 2013
Wysłany: 30-11-2022, 00:09   

Zróbmy nową ankietę z łączeniem światów, niech coś się ruszy..
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 30-11-2022, 11:17   

żeby jeden chłop z 50 kont dał znowu głos na nie bo lubi grać offline singleplayer?
ale tak, łączenie światów, salamandria pvp. Kto się nie godzi na pvp na salamandrii z argumentami typu "bo ja chce robić fabułę" to co mają powiedzieć gracze na arkadii?

jeśli dostaniemy łączenie światów, nowy limit poziomów i pvp na salamandrii to zrobimy reklame gry, w innym razie szkoda zachodu bo to co przyjdzie to się rozejdzie na kilka światów zobaczą że guzik kto gra i odejdą lada moment.

A tak na marginesie to świat 3 to też nie wiem po co powstał ten świat wszelakiego chaosu :mrgreen:

1 świat zwyczajny i jeden pvp/turniejowy i byłoby bożo, ale tak.. tak.. wiem.. nieusuniemy przecież bo ktoś właściwie mógł tam wydawać mfy (np na nowego slota :lol: )
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 01-12-2022, 21:58   

Tomi napisał/a:
Weszło:
- grupa 1-10 (usługa blokady odpowiednio dostosowana)
- 6 polecenie w skrypcie

Limit poziomu wejdzie za jakiś czas.


1) Z prostych rzeczy, stricte "oldschoolowych" to podgląd MP w profilu.
2) Zależność profesji, będąc magiem nie ubierasz broni wojownika i odwrotnie.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 02-12-2022, 14:58   

MiT napisał/a:

1) Z prostych rzeczy, stricte "oldschoolowych" to podgląd MP w profilu.
2) Zależność profesji, będąc magiem nie ubierasz broni wojownika i odwrotnie.


To mi się podoba, podpinam się.

Ode mnie
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich). Karczmarzowi ów pomysł zapewne się niespodoba.
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 02-12-2022, 15:06   

my-adventure napisał/a:
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.


Proszę rozwiń myśl, co przyniesie dana zmiana nie nam oceniać- czas pokaże. Interesuje mnie na czym to ma polegać.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 02-12-2022, 15:28   

O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl -> jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl -> jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)

W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy :)
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 02-12-2022, 17:29   

my-adventure napisał/a:
O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl -> jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl -> jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)

W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy :)


W takim razie nie mówimy o skalowaniu, zdecydowanie na nie. Szanse każdej walki mając eq to 50/50.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 03-12-2022, 19:50   

walki na 230lvlach to szanse 50/50? nie wiem jaki inny sensowny sposób miałby dać fair walki z taką różnicą poziomów
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 04-12-2022, 19:50   

Cytat:
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).

To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 04-12-2022, 21:57   

jak masz 3 miasta do oblecenia by wystawić coś na targu to używasz karawany, proste.
pomysł zaczerpnięty ze świata 5, pomysł przeciwko antykom siedzących w karczmach i łapiących mięso.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-12-2022, 18:06   

pawel_tiger napisał/a:
Cytat:
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).

To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana


Wystarczy poczytać posty, aby wiedzieć że ktoś ukradł konto na forum i pieprzy głupoty.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
my-adventure



Level: 1
Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 05-12-2022, 19:23   

po jakiego czorta kraść konto szarego użyszkodnika na tymże forum, dunno
 
 
Danio19 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cookie
Level: 267
Świat: 6
Dołączył: 13 Sty 2009
Wysłany: 09-12-2022, 01:17   

Jestem pełen podziwu, że jakakolwiek aktualizacja została wprowadzona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom