Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Update 03.05.2006
Autor Wiadomość
Sus
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2006, 12:06   

Heheh tego ci nikt nie powie oficialnie. Z reszta po co ci ta widza stopniowo zaglebiajac sie w fabule gry sam znajdziesz odpowiedz na to pytanie!
 
 
Falco
Użytkownik



Dołączył: 15 Sie 2005
Wysłany: 04-05-2006, 13:00   Re: zmiany

Tahir napisał/a:
przejrzalem forum i nic nie znalazlem na temat zakladki "zdolnosci" moze ktos mnie w tym temaci oswiecic :?:


zabijając serafina w tamtejszych okolicach dostajesz zdolność chodzenia po lasach :) , a co do reszty to sie dowiesz później ...

pozdro
 
 
FireWalk
Użytkownik


Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 04-05-2006, 13:12   

Przetestowalem nowe ustawienia obrony i stwierdzam, ze troszke przedobrzyles nasz drogi Adminie. Stworki rzeczywiscie zadaja ponad 2 krotnie wiekszy dmg niz robily to wczesniej. Mam nadzieje, ze posluchasz Vox Populi i zmodyfikujesz tak, zeby i wilk byl syty i owca cala! Pozdrawiam :)
 
 
Briareos
Użytkownik



Dołączył: 13 Kwi 2006
Skąd: wrocław/piotrków tryb.
Wysłany: 04-05-2006, 13:34   Re: zmiany

Falco napisał/a:


zabijając serafina w tamtejszych okolicach dostajesz zdolność chodzenia po lasach :) , a co do reszty to sie dowiesz później ...



uważaj na to co pisesz bo nie można zdradzać fabuły
 
 
 
Soul Hunter Dante
Użytkownik



Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Underdark
Wysłany: 04-05-2006, 14:21   

hmm widac różnice ;D maly zywiolak lodu przed update zadawal mi ok 400dmg, a normalny zywiolak wali za full hp :D chyba troszke przdobrzone :D
 
 
Munoren
Użytkownik



Dołączył: 09 Lut 2006
Wysłany: 04-05-2006, 15:13   

Walczyl ktos z gargulecem niedawno? bo jak dla mnie tragedia po 2200 dmg nic nieunikne i raz na jakis czas walne 2 razy, on tak specjalnie podrazosany...?
tera ten lodowy golem co jest nagle magia bije jak jasna cholera...
 
 
Mrovaa
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2006
Wysłany: 04-05-2006, 16:49   

Gra stala sie bez sensu ci co maja max szczescia wygrywaja bo obcieli obrone z ekwipunku oczywiscie kto cierpi najbardziej Woj. jak by moglo byc inaczej nic tylko resetowac staty i dac wszystko w szczescie totalny bezsens ze strony admina bo po co teraz jakas zbroja skoro ona nic nie daje.
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2006, 17:28   

Przedtem było dobrze, teraz to nie wiem kiedy pokonam gargulca, chyba na 60 lvlu :x :x :x
 
 
Black
Użytkownik



Dołączył: 19 Wrz 2005
Wysłany: 04-05-2006, 18:14   

ech robisz postac, tak jak jest teraz dobrze to wszystkie buildy sie zmieniaja... nic tylko walnac reset albo od nowa -_-
wczesniej czestotliwosc unikow sie zmniejszyla, teraz znowu trzeba dopakowac wit i int... ble
 
 
 
GokuS
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2006
Wysłany: 04-05-2006, 18:18   

kompletnie idiotyczne t oejst ;/ a te obrony to juz niema co taki żywiołak lodu mneia na hita ma ;/ i szczęście jeszcze wiecej daje ;/
 
 
Alhar
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2005
Skąd: BtM
Wysłany: 04-05-2006, 18:19   

Mrovaa napisał/a:
Gra stala sie bez sensu ci co maja max szczescia wygrywaja bo obcieli obrone z ekwipunku oczywiscie kto cierpi najbardziej Woj. jak by moglo byc inaczej nic tylko resetowac staty i dac wszystko w szczescie totalny bezsens ze strony admina bo po co teraz jakas zbroja skoro ona nic nie daje.


ja bym tam powiedzial ze mag ma najgorzej bo nie trafi w takiego wojownika co ma duzo szczescia bo bedzie tez musial dodawac do obrony.
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2006, 20:18   Re: Update 03.05.2006

admin napisał/a:

(...)
- Nieznacznie...
(...)


A zadowlolony Admin określił to jakby prawie nic się nie zmieniło, a wcale tak nie jest!
 
 
BULWAHR
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2006
Wysłany: 04-05-2006, 20:30   

W tym momencie muszę stanąć po stronie admina. To nie jest takie tragiczne na jakie wygląda. Owszem zmiana w obronie jest, nie taka malutka, ale też nie jest znowu taka bardzo spora.

Zwróćcie uwagę żę są dwa rózne żywiołaki lodu. Obrazek mają ten sam, na nazwy nie zwróciłem uwagi, ale jeden z nich bije magią lodu gemem1 a drugi gemem2. Wiadomo jaka jest róznica w tych gemach jeśli chodzi o dmg. Różnica pomiędzy tymi żywiołakami jest duża no i exp który z nich sie dostaje jest też rózny. Pierwszy żywiołak daje 2x mniej expa niż drugi.

Gdy miałem obrone pancerza 200 (przy witalności 10) zwierzołak brał mnie na hita, wtedy miałem około 2.5 - 3k HP. Teraz gdy walcze mam obrone 300 ze sprzętu i troche swojej witalności i dostaje obrażenia poniżej 2.5k. Wiec obrona działa, pancerz ekwipunku też, tylko trzeba umieć wyważyć postać i potrafić dobrać statystyki tak by one ze sobą wpółdziałały. Takie znane powiedzonko: "ręka rękę myje". Dobierzcie tak staty a wasze walki wyglądać będa inczej :-) . Mnie ta zmiana cieszy bo siła mojego ataku w tym momencie wzrosła :-) .
 
 
Ten_Zly 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2005
Skąd: wiesz, że Niebo istnieje?
Wysłany: 04-05-2006, 20:58   

hmm...
mi sie to za bardzo nie podoba :)
przed zmiana duchy gothar bily po 400 - 500, a teraz po 700 - 800 :)
wiec zmiana jest spora :D
wiec teraz trzeba nabic jeszcze ze 2 - 3 poziomy zeby je ubic =]
gra stala sie trudniejsza moim zdaniem ;]
bo tak jak kiedys nie trzeba bylo zwracac zbytnio uwagi na wit i int, to teraz to sie odmienilo :)
moze to lepiej dla bodybuilderow (hp,def,atk) xD
ale dla (spd,luck) kolorowo nie jest bo giniemy na hit :D
jesli wit bedzie znaczaco wplywal na jakosc obrony, to moze byc kiepsko ^^
to samo z magia ;]
 
 
 
radolus
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 91
Dołączył: 23 Paź 2005
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-05-2006, 21:09   

Admini i wszyscy tacy .

KOCHAM WAS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom