Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
Wszystko już kiedyś, gdzieś było. Gry RPG to temat mocno wyeksploatowany.
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już
Areen napisał/a:
Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?
To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?
Cała gra korzysta jedynie z HTML'a, jedynie do warstwy dźwiękowej został wykorzystany flash, ponieważ na dzień dzisiejszy to jedyna metoda, aby uzyskać zadowalający/ten sam efekt na wszystkich przeglądarkach.
Delikatną granicę między plagiatem a oryginalnością, nic więcej.
Raz jeszcze przypomnę, że MFO od początku korzysta z grafik w tym formacje - teraz najzwyczajniej w świecie został wykorzystany nowszy format, co jest naturalną koleją rzeczy.
Areen napisał/a:
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
Wydaje mi się, że na ten temat już kiedyś rozmawialiśmy, więc tylko powtórzę: tak właściwie wszystko już gdzieś było. Walka wygląda standardowo, ale to dobrze - niektóre schematy są dobre (zwłaszcza, jeśli są większości znane, przez co naturalne) i należy z nich korzystać, zamiast silić się na oryginalność.
Tomi napisał/a:
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
jest nas wielu, niestety także to złudzenie grupowe
nie wiem czy warto jest czekac na mfo3 i zaczynam zalowac ze oddalem głos w ankiecie na mfo3 a nie na rozwijanie mfo2
oby moje obawy się nie sprawdziły i mfo3 nie okazało się kompletną klapą
rozwiązanie jest jedno na dzien dzisiejszy cieszyc sie mfo2
Ja bardziej chciałbym by rozwiązano problemy z niestabilnością Gra wygląda super, lay aż tak nie ssie, ale odczucia wielu ludzi są takie bo już wiele jest takich gier i stąd takowe porównania. Chciałbym jednak, żeby tak jak mfo2 nowa wersja wyróżniała się rozbudowaną fabułą
Narzekacie tak samo, jak narzekała część graczy, kiedy pojawiło się v2. Najzwyczajniej w świecie nie da się dogodzić wszystkim.
Od siebie tylko dodam, że to narzekanie nie ma najmniejszego sensu. Chyba, że chcecie odebrać chłopakom motywację do dalszej pracy - wtedy tak, jesteście na dobrej drodze...
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych
Nie od razu, ale najprawdopodobniej z czasem gracze otrzymają dostęp do webowego edytora i będą mieli okazję zrealizować swoje pomysły na lokacje i misje.
SaKe napisał/a:
jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami
Zdolności i statusy dają wiele możliwości, a jeśli chodzi o ekwipunek... będzie kontrowersyjnie, hehe..
Kowal? Ulepszenie zbroi za pomoca jakis kamieni, zwojow czy innego wynalazku (nie mowie o gemach, chodzi raczej o uzbrojenie konkretnej czesci ekwipunku).
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Nie, nie miałem na myśli kowala. I nie, nie napiszę o co chodzi. Skoro głupie tilesety wywołują takie reakcje, to lepiej kolejną falę krytyki zostawić na później, kiedy będzie można porozmawiać o grze bazując na własnych doświadczeniach, nie jedynie wyobrażeniach. Poza tym, może nikt tego nie zauważy, hehe..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Moglbys cos zdradzic chociaz na pw? Rozmumiem, ze tu nie chcesz, pewnie glownym powodem jest reakcja ludzi, ktorym cos sie nie podoba, "bo nie, bo bylo". Trudno zeby w grze rpg cos sie nie powtarzalo^^
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach