Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Ekwipunek
Autor Wiadomość
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-05-2015, 20:06   

Ja mogę jedynie dodać, że popieram Jinx'a jeśli chodzi o przyśpieszenie odnowienia ruchów. Mi także by to bardzo pomogło ale rzecz nie leży w ciągłym ułatwianiu gry. Te aukcje chyba by wystarczyły ale powinny być w każdym mieście wystawiane osobno na odpowiedni lvl i właśnie nie sklepowe. Żeby już nie było, że to kolejne ułatwienie, bo będzie dużo i często to można dać unikat co 3dni albo co ileś tam. Po prostu udostępnić ten ekwipunek, który teraz jest praktycznie niemożliwy do zdobycia.

Chyba na ten czas jedna z najbardziej potrzebnych propozycji do spełnienia w tej grze o ile większości to odpowiada.
 
 
Jason Statham 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Jason Statham
Level: 368
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2013
Wysłany: 23-05-2015, 22:28   

Blokada z racji, że gracze widzieli tylko jedną perspektywę - nie byłoby sensu dalej nabijać lvl, skoro coraz mniej osób grało..
 
 
Rencar 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Rencar/Deleted/Jabba
Level: 76
Świat: 6
Wiek: 32
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 24-05-2015, 04:24   

Jason Statham napisał/a:
Człowieku, zastanów się, co piszesz..
Ja nie mówię o pokonywaniu bossa kilka razy przed 200 lvl, bo to dla większości niemożliwe. Tu jest myśl, że im więcej osób nabije określony poziom, tym zarówno pvp jak i pve ruszy, a co za tym idzie wymiana eq na targu, gdyż nie każdy gracz potrzebuje tego, co mu wypadnie, bo mamy 2 główne specjalizacje, maga i woja. Poza tym nie tylko nabijesz exp ale i gold, co logiczne, więc o czym tu mowa. I na koniec pytanie: ustawione tak, by mi było dobrze? :D Ja już osiągnąłem swoje i tylko mogę dopracowywać powoli. Wyraźnie napisałem, że propozycje są tylko dla graczy 1-200, gdyż nic więcej się nie zmieni, by i na tym skorzystali powyżej 200 lvl. Są już pogodzeni, ja również (parę miesięcy temu była mowa o fabule).


I Ty mi piszesz "Człowieku zastanów się, co piszesz"? Dobre sobie :lol:
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 24-05-2015, 14:03   

Jason Statham napisał/a:
Blokada z racji, że gracze widzieli tylko jedną perspektywę - nie byłoby sensu dalej nabijać lvl, skoro coraz mniej osób grało..


skoro nie ma sensu nabijania lv to po co zmieniać liczbę ruchów. Osobiście uważam ( skoro zmiana ma być w przedziale 1-200) to nie ma sensu. Jedną z postaci mam na poziomie 183. Lv wbijam co 3 dni, moim zdaniem w zupełności to wystarcza, nie widzę sensu wbijania go szybciej. Na niższych poziomach z tego co pamiętam średnio lv też szedł co 3 dni. Uważam, że to optymalny czas.
 
 
Jason Statham 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Jason Statham
Level: 368
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2013
Wysłany: 24-05-2015, 15:45   

Ale Ty od początku byłeś przyzwyczajony, że jest taki czas oczekiwania na ruchy, a co ma powiedzieć nowy gracz? Wbije kilkanaście/kilkadziesiąt lvl i skończy na tym. Gdzie frajda z przejścia fabuły? Nie ma. Dlatego pozwolenie "świeżakom" na pewne ułatwienia być może przyciągnie więcej osób. Już dajmy na to zmniejszenie z 3 na 2,5 min. i z 3 na 2 min. w przedziale 1-200 domyślnie. Ja nie przeczę, że Wasza propozycja jest dobra, jednakże są pewnie osoby, które chciałyby zacząć grać w MFO2 aniżeli w 3, ale zniechęca ich to i owo.
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2015, 15:57   

Ja też ogólnie myślę, że tempo wbijania lvl'a zwalnia tak po 250lvl'u a tak jest dosyć szybko. Chociaż moim zdaniem niewiele jest osób którzy przeszli bez żadnych pkt MF fabułę codziennie expiąc jednym tchem bez żadnej przerwy. Ja sam zanim przeszedłem pierwszy raz fabułę to na 50lvl'u i później znowu na którymś miałem przerwę kilku miesięczną przez nudę i monotonie. Więc tak pół na pół. Są wady i zalety ale dla uczciwości wyższym lvl'om też przydałoby się zmniejszyć czas oczekiwania. Też chciałbym jeszcze z dwa razy przejść fabułę a 1lvl wbijając w 2-3 tygodnie tego nie ułatwia.

Niech się wypowie więcej osób na ten temat.
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 24-05-2015, 20:17   

a ja ci powiem, że ludzi nie przyciągnie szybsze ładowanie ruchów. Wiesz dlaczego? Bo wchodząc codziennie mają zawsze pełne ruchy. Na dobę uzupełnia się 480 ruchów. Ludzie nie grają już w mfo2 ponieważ to już nie to samo, są inne "ciekawsze" gry. Tutaj już nie ma społeczności to jest problem. Wiem to z opinii znajomych, którym polecałem aby zaczęli grać. Co więcej pomagałem im w każdy możliwy sposób, nic to nie dało. Dochodzili do 100lv i kończyli. A ruchy tak naprawdę bardziej przydadzą się ludziom tak jak pisał Chaox, dla lv 250+. Sam mam postaci jeszcze na 249 i 260(zablokowany lv). I to jest nudne już. Gram tak samo jak ty 2-3 miesiące expienia 4-6 miesięcy przerwy
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2015, 20:39   

I jeszcze jakby spojrzeć z większej perspektywy w cały rok po równych 12 miesiącach wbiję góra 15-16lvli w takim tempie wykorzystując co 2dni (bo mam co około 52h) pełne ruchy bez dodatkowych punktów MF. Jak pomyśleć, że te 15-16lvli mogą nie wystarczyć do następnego przejścia fabuły to od razu nachodzi mnie ochota po prostu odejść od tej gry. Siedzę jedynie z nadzieją, że może Administracja przypomni sobie, że ma taką wersję gry i może jakieś propozycje zostaną wprowadzone. Jedynie ciekawość mnie tutaj trzyma.
 
 
Jason Statham 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Jason Statham
Level: 368
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2013
Wysłany: 24-05-2015, 20:43   

Tu chodzi tylko o to, żeby jak najwięcej ludzi doszło do ukończenia fabuły w nieco szybszym czasie, a za tym idzie wiele pozytywów. Te 480 ruchów na dobę to masz gdzieś powyżej setnego poziomu, więc do tego czasu ludzie już wymiękają. 5 h na 100 ruchów to z kolei szmat czasu dla low lvl..

[ Dodano: 24-05-2015, 20:46 ]
Też jestem za drobnymi zmianami, ale chcę dla ogółu coś wnieść..
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 26-05-2015, 11:54   

Kilkukrotnie zostały przedstawione Tomiemu te propozycje (szybsze ładowanie ruchów, elastyczniejszy dostęp do eq, wpłata G do dp etc.) lecz bez skutku- głównym powodem według mnie jest brak wspólnego zdania, wizji tutejszej społeczności. Zawsze można umieścić ankietę w grze i zarazem być dobrej myśli, bo jak sami wiemy rozwój mfo2 jest już w pełni zakończony od kilku lat. (Admin nie jest do niczego zmuszony- nie musi nawet tego czytać)
 
 
Pay2Kill 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 Boing, Bless, P2K
Level: 200
Wiek: 26
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Polska
Wysłany: 27-05-2015, 20:08   

Admin nie czyta, a prawdopodobnie właściciel nie wie że jeszcze serwer gry działa :cry: :evil:
 
 
RaZoR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: RaZoR
Level: 120
Wiek: 28
Dołączył: 03 Cze 2012
Skąd: Irlandia
Wysłany: 28-05-2015, 19:08   

Wypowiem sie tak na ten temat... Pomysl mi sie bardzo podoba poniewaz szukam unikatowej rozdzki od kad zaczalem grac na turki(120lv). Rozdzka ta sie zwie Kobaltowa rozdzka ktorej nikt nie posiada poniewaz to prezent od Mikolaja jesli wyrazam sie dobrze. Aukcje mistrza gry sa beznajdziejne, 3/4 tych przedmiotow nie jest kupowane.. Dlaczego? Bo to sa po prostu smieci ktorych nikt nie potrzebuje i nie ma zamiaru uzywac. Najlepiej wprowadzic aukcje tak jak na poczatku tematu wspominal Spicer. Wystawiac tylko eq turniejowe bo tylko to ma sens w tej umarlej grze.
_________________
Everything I'm not, makes me everything I am...
Only the strong survive.
 
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-05-2015, 20:51   

RaZoR napisał/a:
Aukcje mistrza gry sa beznajdziejne, 3/4 tych przedmiotow nie jest kupowane.. Dlaczego? Bo to sa po prostu smieci ktorych nikt nie potrzebuje i nie ma zamiaru uzywac.


Lepiej tego nie dało się ująć. Czekanie na przydatny przedmiot pół roku albo dłużej to trochę przesada...
 
 
Pay2Kill 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 Boing, Bless, P2K
Level: 200
Wiek: 26
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Polska
Wysłany: 28-05-2015, 21:31   

Mistrz gry nie zarabia kokosów trzeba się z tym pogodzić. Jakby jakieś lepsze eq dawal - okazałoby się że administrację obchodzi co się dzieje w tej grze. A tak nie jest.
 
 
RaZoR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: RaZoR
Level: 120
Wiek: 28
Dołączył: 03 Cze 2012
Skąd: Irlandia
Wysłany: 28-05-2015, 22:17   

Denerwuje mnie to, ze jest nawet spora grupka ludzi ktorzy jeszcze chca w ta wersje pograc. A administracja ma to totalnie gdzies.
_________________
Everything I'm not, makes me everything I am...
Only the strong survive.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom