Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Solucja - Arkadia

Oceń poradnik:
5
93%
 93%  [ 31 ]
4
3%
 3%  [ 1 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
3%
 3%  [ 1 ]
Głosowań: 33
Wszystkich Głosów: 33

Autor Wiadomość
xyzzy 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: PIEKŁO
Wysłany: 15-04-2016, 22:24   

Cytat:
Niebiesko Smok - pomoc w statystykach: klik
Niebieski Smok - artykuł na MFO Wiki: klik

Mała literówka. Proponowałbym jeszcze zmienić kolor tych wstawek, np. na zielony, gdyż w miejscach, gdzie jest więcej tekstu trochę się to miesza z właściwą treścią solucji. ;)
_________________
xyzzy
 
 
 
kiriki-kun 
Użytkownik



Level: 43
Dołączył: 11 Kwi 2008
Wysłany: 17-04-2016, 21:00   

Byłaby możliwość dodania spisu treści? Nie trzeba by za każdym razem przewijać się przez pół poradnika
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 26
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 19-04-2016, 19:29   

Polecam ctrl+f :)
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: nie gram :)
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 20-04-2016, 12:42   

Oprócz banickiego kaptura możemy dostać również banickie rękawice - jak możesz dorzuć taką informacje :wink:

edit:
(quest z oddaniem ziela leczniczego banitom)

@ Płacimy 3 miliony i strażnik nas przepuszcza - opcja neutralna

- jest opcja 2 mln
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
Ostatnio zmieniony przez MiT 24-04-2016, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 26
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 20-04-2016, 18:31   

Tak, zauważyłem, że tam jest losowo. Piszcie sobie, ja to wszystko kiedyś dodam :)
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
cibob7 
Użytkownik


Level: 55
Dołączył: 27 Kwi 2016
Wysłany: 16-05-2016, 16:04   

Antybristler, Mam nadzieje, że masz zamiar zrobić solucję od Ballis do Ozaroth, ponieważ nie umniejszając legendzie Yondaime to jego solucja w porównaniu z twoją to nic. Twoja idealna, zawierająca wszystko i poukładana a jego tak jakby pisana na kolanie.
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 26
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 16-05-2016, 19:50   

Jak będę miał kiedyś czas i ochotę ;)
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
rakelo
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 13 Sty 2017
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-01-2017, 14:05   

super robota gratuluje :P
_________________
Plecaki i torby OGIO
 
 
 
karyna
Użytkownik


Level: 4
Dołączył: 28 Mar 2017
Wysłany: 28-03-2017, 18:21   

w końcu dobrze opisane są zbiorniki ścieków jak i podmokła jaskinia, gratki za solucje, całą przeczytałem i dosyć sporo się dowiedziałem, dzięki ;) a i czekam z niecierpliwością na solucje salamandrii
_________________
http://jakzrobicstrone24.pl
Ostatnio zmieniony przez karyna 18-11-2017, 23:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
forlafa 
Użytkownik


Level: 2
Dołączył: 19 Kwi 2017
Skąd: olsztyn
Wysłany: 20-04-2017, 17:06   

nie sa za stare wiec nie ma co sie zamartwiac .
 
 
 
kalicos 
Użytkownik


Level: 2
Świat: 3
Dołączył: 04 Maj 2017
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 04-05-2017, 17:32   

no ciekawa sprawa :)
_________________
http://www.cedor.pl/k-41-..._gastronomiczne
Ostatnio zmieniony przez kalicos 18-11-2017, 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 26
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 06-08-2017, 20:14   

Proszę o nakreślenie nowości, to postaram się dodać je w najbliższym czasie do solucji.

[ Dodano: 20-08-2017, 12:49 ]
Dorzuciłem Dolinę Devos do solucji. Proszę o sprawdzenie czy wszystko się zgadza.
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
xyzzy 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: PIEKŁO
Wysłany: 20-08-2017, 22:50   

Cytat:
Z zerwanym ziółkiem pędzimy do banity, który daje nam w nagrodę Banicki Kaptur.

Z tego, co pamiętam, za dostarczenie leczniczego ziela wpadał losowy przedmiot z banickiego zestawu, nie tylko banicki kaptur.
_________________
xyzzy
 
 
 
Metar1994 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 177
Świat: 6
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2019
Wysłany: 05-05-2019, 11:02   

Nie chciałem tworzyć nowego tematu, ale ostatnio przyszło mi na 2 postaciach zbierać kawałki meteorytu, i pomyślałem że spiszę co o tym sądzę :)

Kawałki meteorytów, optymalna kolejność


Pisząc ten spis wziąłem pod uwagę, że niektóre podróże można sobie skrócić poprzez umieranie na potworach poprzez zdjęcie całego eq i ustawienie pustego skryptu inteligencji, lecz podchodząc do tego na ~180 poziomie najszybciej możemy paść gdzieś w okolicy zbiornika w folhord zależnie od statystyk, więc dopiero tam zaczynają się tego typu manewry.

Poradnik napisany został w formie :
Wyjście z poprzedniej lokacji i dojście do następnej, Numer odłamka Nazwa lokacji w której jest odłamek [współrzędne odłamka], orientacyjna lokalizacja odłamka w lokacji.


Pierwszy odłamek zbieramy zaraz po wzięciu misji od nieznajomego, nieznacznie na prawo od niego 1. Obóz Lanceros.
Lecimy do rodzinnej wioski, odwiedzamy 2. Dom Mistrza Solidusa[10:7].
Idziemy na most nad wodospadem, skąd wchodzimy na 3.Słoneczna polana[12:4], kawałek leży na północy za ławką Horacego.
Wychodzimy i przechodzimy do Kurthus i wchodzimy do 4.Karczma Kurthus [3:10].
Stąd ruszamy na 5.Stara stacja kolejowa [6:16] idziemy troszkę do góry i mocno w lewo.
Wychodzimy na mapę gówną, dalej na Molo przy zachodnim wybrzeżu, skąd balonem lecimy na 6. Dżungla na wyspie [15:19], odłamek jest za mostem po prawej stronie.
Wracamy balonem na molo i na mapę główną, idziemy na pole [7:19] żeby wejść do Zagajnika od południowej strony. Po wejściu odbijamy w lewo, przechodzimy pod drzewem i do końca do wejścia do jaskinii. Po przejściu przez jaskinię idziemy na północ do 7. Domek Leśniczego Gerwazego [12:6].
Wychodzimy z domku leśniczego tak jak weszliśmy, i kierujemy się do Oasis. Schodzimy do podziemi, i idziemy w prawo aby dotrzeć do 8. Oaza Lewiatana [13:16], żeby dojść do kawałka meteorytu musimy okrążyć całą oazę, ponieważ leży on obok kamiennej tablicy.
Następnie wracamy spokojnie do miasta, z którego wychodzimy i idziemy na 9.Polana Kaktusów [15:6] Po wejściu idziemy na północny zachód bliżej płotku z kaktusów po prawej, który omijamy górą przed świątynią króla kaktusów.
Wychodzimy z polany i idziemy do Scythe, gdzie wchodzimy do 10. Podziemia Scythe [20:18], kawałek leży w prawym dolnym rogu mapy obok jeziorka lawy.
Wychodzimy z podziemi i kierujemy się na północ do Wejścia do wielkiego lodowca, gdzie idziemy na północ i przez pole [13:10] wchodzimy do 11. Jaskinia Polarnika [9:7] i zabieramy kawałek.
Następnie idziemy do Nordii, gdzie znów idziemy do podziemi do 12. Lodowe jaskinie Nordii [8:6] na pierwszym rozwidleniu wybieramy drogę na północ, i przy następnym odbijamy kilka kroków w prawo.
Wracamy do miasta i kierujemy się na południowy wschód do 13. Most przy Devos [6:12] meteoryt znajduje się po lewej stronie mapy obok studni.
Lokację możemy opuścić idąc do góry, dalej kierujemy się do 14. Jaskinia chochlików [4:6] idziemy na północny wschód, mijamy wodę i odbijamy w prawo, na końcu leży odłamek.
Następnie wychodzimy na mapę świata i idziemy na 15. Przełęcz pustynnej Burzy [22:7] na którą polecam wejść przez pole [19:20] bo wejdziemy z prawej strony przełęczy. Po wejściu idziemy w lewo i do góry, kawałek jest za kaktusami.
Po wyjściu z przełęczy idziemy przez góry do 16. Polana pod lasem Eliar zgarniamy kawałek i lecimy dalej.
Po wyjściu idziemy na pole [26:38] skąd wchodzimy do Zarośli, i tam labiryntem do 17. Skrytka Ferdynanda zgarniamy odłamek i lecimy spowrotem na mapę Arkadii
Po wyjściu z zagajnika udajemy się do 18. Aleja olbrzymich dębów [8:9] po wjeściu przechodzimy w prawo, zabieramy odłamek i wychodzimy prawą stroną
Po wyjściu kierujemy się do Urkaden gdzie wchodzimy do 19. Karczma Urkaden [11:8]
Następnie wychodzimy z miasta i idziemy na północ do 20. Święte Drzewo Urkaden [18:4] idziemy na północ po schodach, przechodzimy przed drzewem w prawo i meteoryt znajdujemy nad drzewem.
Po wyjściu z lokacji kierujemy się obok Eliar do lokacji Przed Jaskinią Gothar, skąd wchodzimy do Jaskinii Gothar. Po wejściu idziemy na północny zachód do 21. Pieczara Kamiennego Golema
Wychodzimy tak jak weszliśmy i idziemy do 22. Jaskinii Hydry [4:14] aby dojść do odłamka odbijamy od razu w lewo i po skosie na północ , na rozwidleniu zawijamy w lewo na południe.
Wychodzimy z jaskinii i idziemy nad Devos do Jaskinii Skalistej. W tym miejscu zależnie od tego jak przełączaliśmy dźwignie mamy różne opcje przed sobą. Ja zakładam że dźwignie są przełączone tak, że dolny most prowadzi na wysepkę z płomieniami a górny do wyjścia, jeśli tak jest to po wejściu do jaskinii idziemy na południowy zachód przechodząc przez 2 mosty, i dalej w tym samym kierunku do 23. Groty Kardasa [5:3] gdzie obchodzimy naokoło "Excalibur" i zabieramy kawałek meteorytu.
Po wyjściu na mapę świata idziemy do 24. Lasu Cieni [14:6] . Po wejściu idziemy w lewo do końca mapy, do góry przez mostek, dalej do góry przez drugi mostek, kontynuujemy podróż w prawo wzdłuż barierki mijając polanę kwiatu paproci i nasz kawałek meteorytu leży na końcu drogi.
Wychodzimy z lasu cieni i idziemy do Folhord, wchodzimy na 25. Rynek Folhord [3:16] po wejściu schodzimy na lewo od schodków pod "krawędź" mapy, odłamek leży na końcu ścieżki.
Dalej wchodzimy do lochów folhord, po wejściu kierujemy się na północ i na rozwidleniu w prawo wchodząc do Zbiornika ścieków. Po wejściu idziemy na południowy wschód pomiędzy posągi wchodząc do 26. Komnata Demona [7:8] zgarniamy odłamek i...
... wracamy do zbiornika ścieków, idziemy na północny wschód, wchodzimy po schodkach, idziemy kawałek w lewo i wchodzimy po drugich schodkach do 27. Cela Cerberusa [6:7] zbieramy odłamek i tu po raz pierwszy polecam spróbować umrzeć.
Jeśli udało nam się paść startujemy z rynku folhord i idziemy do lochów, jeśli nie wracamy się do lochów i przechodząc na ich lewą stronę wchodzimy do Podmokłych Jaskiń. Przechodzimy na północ przez całą jaskinię, i wychodzimy na północy. Na mapie świata schodzimy w dół do 28. Polana przed świątynią Zefira [16:8] idziemy na północ, gdzie magiczna chmurka przenosi nas na wyższy poziom, gdzie idziemy na północny wschód, meteoryt leży w samym rogu mapy. Cofamy się tą drogą którą przyszliśmy do momentu gdzie jesteśmy na północy 29. Podmokłych Jaskiń idziemy na prawo i schodzimy po schodkach, następnie do końca w lewo i schodzimy po kamieniu troche niżej, następnie kamieniem po prawej trochę niżej, idziemy w lewo i przeskakujemy dziurę, i kamieniem po lewej na następną platformę. Na platformie wchodzimy do lewej jaskinii która kieruje nas w prawy dolny róg mapy, skąd idziemy kilka kroków w lewo i zgarniamy kawałek meteorytu.
Dalej możemy albo paść, albo wrócić do jaskinii po prawej stronie, dalej zeskoczyć po kamieniu po prawej na dół i wrócić do lochów folhord, skąd idziemy na rynek folhord i dalej do karczmy folhord.
W karczmie wykupujemy nocleg i wchodzimy do 30. Folhord: Tajny tunel [9:6] gdzie zbieramy ostatni kawałek z Arkadii.
Następnie wsiadamy na kuter i płyniemy na Salamandrię.
Drugi kontynent zaczynamy bardzo prosto, idziemy na rynek w Ballis, i wchodzimy do 31. Ballis: Alabastrowy Hotel, gdzie wykupujemy nocleg w królewskim apartamencie, i w nim zgarniamy odłamek.
Następnie po wyjściu z hotelu idziemy do 32. Ballis: Klub VIP, gdzie odłamek leży przed nami.
Po kolejny odłamek wychodzimy na mapę świata i idziemy do Jaskinii Płaczących zjaw. Po wejściu idziemy na północ i schodzimy schodkami na poziom 2, tam idziemy w prawo i na północ, przechodzimy po schodkach i idziemy w prawo, po tym drabinką w dół i przez jaskinię po lewej na poziom 1, tam idziemy w dół i w prawo aż do schodków, po których schodzimy. Wchodzimy do 33. Jaskinii Płaczących Zjaw (Poziom 2) [23:21] która jest na lewo od schodków. Już w docelowej lokalizacji robimy kilka kroków w prawo i odłamek jest nasz.
Dalej cofamy się na pierwszy poziom jaskiń do dziury obok Jorando, ale po wyjściu z niej idziemy na północ najpierw schodami, po tym drabinką. Przechodzimy na północ przez tunel złowrogich szkieletów i dalej przez lokację Przejście do wieży przeznaczenia do lokacji Przed wieżą przeznaczenia, tam po ukosie na południowy wschód i już do wieży. Na parterze wchodzimy do pomieszczenia windy i przechodzimy przez nią do drugiej części lokacji, tam odbijamy w lewo do 34. Wieża Przeznaczenia (piwnica) [6:9] i zgarniamy odłamek.
Po wzięciu odłamka wieży przeznaczenia cofamy się do tunelu złowrogich szkieletów, gdzie idziemy na rozwidleniu w lewo, po czym na północ wchodząc do 35. Zatopiona Komnata [10:13] i zabieramy kawałek meteorytu, który leży przed nami.
Następnie wychodzimy z komnaty i idziemy do południowego wyjścia do Podziemnego Labiryntu (poziom 1). Tutaj idziemy w dół, odbijamy w prawo i do góry, na końcu korytarza przechodzimy drabinką na poziom 2. Na tym poziomie idziemy cały czas jedyną możliwą drogą, na pierwszym rozwidleniu skręcamy w lewo, na następnym w dół i na końcu wchodzimy drabinką na poziom 1. Po wejściu idziemy w prawo i od razu odbijamy do góry, po tym w lewo. Na pierwszym rozwidleniu dalej w lewo, na następnym do góry i zawijamy w lewo aby zejść po schodkach na 36. Ballis: Podziemny Labirynt (poziom 2) [17:24] i na podeście zgarniamy kolejny odłamek.
W tym miejscu mamy wybór albo paść, albo idziemy do Ballis przez komnatę Helamona.
Wychodzimy na mapę świata i kierujemy się na pole [8:14] aby wejść na 37. Przełęcz Żółtych Motyli [21:16] od strony południowej, po wejściu idziemy na północny wschód i trochę na prawo i zabieramy odłamek z pola.
Dalej wychodzimy z mokradeł i kierujemy się w prawo do 38. Mokradła [4:15], po wejściu idziemy na południe, przechodzimy przez mostek z kłody, dalej w lewo po moście zrobionym ze zwalonego drzewa, przechodzimy dalej w lewo pod drzewem i zgarniamy odłamek.
Następnie proponuję wyjść na mapę świata przez mokradła południowe, i wejść do Ozaroth.
W tym mieście zaczynamy od wejścia do karczmy i wykupienia pobytu w 39. Pokój w Karczmie Ozaroth, odłamek leży w dolnym lewym rogu na skrzyni.
Następnie wychdzimy z karczmy i idziemy do piwnicy kowala Jeremiasza, gdzie wchodzimy do 40. Piwnica Jeremiasza: sekretny tunel [10:10] i idziemy w lewo po meteoryt.
Po kolejny kawałek idziemy do Jaskinii Tytanów, gdzie idziemy w prawo i na północ i wchodzimy do 41. Jaskinia Tytanów: Wilgotny Korytarz [10:17], idziemy w prawo i zbieramy odłamek.
Wychodzimy z Tytanowych jaskiń na mapę świata, i idziemy do Kopalni Ozaroth. Po wejściu kierujemy się na północ i idziemy do 42. Kopalnia Ozaroth: Tunel idziemy do góry, na rozwidleniu lekko w prawo i obok szmaragdowej skały, którą wysadzaliśmy, leży odłamek.
Następnie cofamy się do kopalni ozaroth idziemy w prawo i schodzimy do 43. Kopalnia Ozaroth (Poziom 2). Po wejściu idziemy w lewo, do góry, na skrzyżowaniu w lewo, wzdłuż torów przez przejście w ścianie, dalej do góry, w prawo i w dół, dochodzimy do torów i kierujemy się tymi po lewej pomiędzy dwie kamienne ściany. Odłamek leży przy drabince po lewej stronie.
Tutaj znów mamy dwa wyjścia, albo paść i cofnąć się do Ozaroth, albo wracać i wyjść z kopalni południowym wyjściem obok przełęczy pustynnej burzy. Niezależnie od tego co wybierzemy kierujemy się na pole [22:28] i wchodzimy do 44. Ognista Przełęcz [25:21] idziemy na południe, przechodzimy po schodach w dół i cały czas idziemy na południe i ze wskazanego pola zbieramy odłamek.
Następnie idziemy w lewo i kierujemy się do wyjścia z ognistej przełęczy aby przejść na mapę świata i tam do Jaskinii Czerwonego smoka. W Jaskinii idziemy do góry, delikatnie w prawo i dalej do góry, gdzie przy samej północnej krawędzi mapy jest wejście do 45. Jaskinia Ogra w której zgarniamy odłamek.
Dalej musimy się dowolnym sposobem dostać do Obozu Lanceros. Na miejscu polecam wejść do 46. Więzienie [7:6]
W tym momencie mamy wystarczającą ilość odłamków, by dostać 4 z 5 przedmiotów od Nieznajomego.
Po następny odłamek udajemy się do 47. Starożytne ruiny: Dziedziniec [22:16], po wejściu idziemy na północ przez most, za mostem mocno w prawo, przechodzimy na dół obok murowanej ściany i zbieramy odłamek.
Dalej cofamy się kawałeczek do mostu i idziemy na północ do zamku. W zamku idziemy do góry, na pierwszym skrzyżowaniu w lewo, na następnym do góry, następnie po ukosie w górę i w prawo kierujemy się do wejścia do 48. Starożytne Ruiny: Komnata Królewska [11:9], po wejściu idziemy do góry i zabieramy odłamek z królewskiego tronu.
Pozostałe 2 odłamki znajdują się na:
49. Wielki Krater: Wejście [18:15]
50. Wielki Krater: Poziom Ziemi [4:9]
Dojście do nich nie jest już żadną filozofią :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom