Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Historia wilis'a

Jak to oceniasz ???
1
41%
 41%  [ 15 ]
2
5%
 5%  [ 2 ]
3
16%
 16%  [ 6 ]
4
16%
 16%  [ 6 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
19%
 19%  [ 7 ]
Głosowań: 36
Wszystkich Głosów: 36

Autor Wiadomość
sędzia 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: willis
Level: 64
Wiek: 27
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: z Głogowa
Wysłany: 17-04-2007, 16:35   Historia wilis'a

Pewnego dnia moja mama Amorja obudziła mnie oznajmiając właśnie, że spóźniłem sie na kolejną lekcję mistrza Solidiusa... A więc ubrałem się szybko, pogadałem z moim braciszkiem i poszedłem na lekcje ( po drodze zjadłem jeszcze troszkę ciasta mistrza :razz: ) . Na niej nauczyłem się wiele, wiele rzeczy a mistrz pochwalił mnie mówiąc, że jestem bardzo pojętnym uczniem ( ale z niego głupek... przecież wiadomo, że to nie jest prawda ) . Gdy po 3 godzinach ciężkiej lekcji wyszedłem z jego domu ( od razu mi się zrobiło lepiej :razz: ) moja mam z płaczem podbiegła do mnie mówiąc, że porwano Natiusa przez niejakiego Thargana :-( , a więc ja jak najszybciej ruszyłem w drogę gdzie spotkałem wiele okropnych stworów ( Matka mnie zleje za to że sprzedałem Pierścień szczęścia czyli szczęśliwy amulet mojego taty :razz: )


J
ak znalazłem się już w mieście Eternia pomyślałem sobie tak : "Strasznie tu nudno ( a tak naprawdę to zapchlona dziura )" a więc postanowiłem dotrzeć do następnego miasta. Wędrowałem przez wiele, wiele dni...

W czasie mojej wędrówki natknąłem się na jakiegoś stwora i Thargana który powitał mnie takimi słowami : "Jeśli chcesz przejść dalej musisz pokonać mojego stwora...


P
o wygranej walce z nim ten skubaniec Thargan uciekł mi porywając mojego brata :sad: Lecz to właśnie dzięki niemu zobaczyłem że obok zabitej bestii leży exp, gold i cenny przedmiot... Te wydarzenie zmotywowało mnie to dalszego szukania brata a przy okazji bardzo mnie wzmocniło :grin:
_________________
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^