Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:04
[MFO 3] BLOG - NOWOŚCI w MFO3 - http://blog.mfo.iswift.eu
Autor Wiadomość
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 08-11-2010, 21:33   

Areen napisał/a:
Nie stwierdziłem, że ją przekraczacie. Proponuję przeczytać mój post jeszcze raz. To taka mała sugestia, można powiedzieć ;)


W takim razie uzasadnij dlaczego wg Ciebie "zaczynamy stąpać po niej"?
 
 
Areen 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 10
Dołączył: 03 Kwi 2006
Wysłany: 08-11-2010, 21:36   

Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 08-11-2010, 21:39   

Areen napisał/a:
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Wszystko już kiedyś, gdzieś było. Gry RPG to temat mocno wyeksploatowany.
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już ;)

Areen napisał/a:

Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?

Nie wiem co masz na myśli?
 
 
Areen 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 10
Dołączył: 03 Kwi 2006
Wysłany: 08-11-2010, 21:42   

http://www.youtube.com/wa...player_embedded

To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 08-11-2010, 21:44   

Areen napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=boxaeOSzJkw&feature=player_embedded

To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?


Cała gra korzysta jedynie z HTML'a, jedynie do warstwy dźwiękowej został wykorzystany flash, ponieważ na dzień dzisiejszy to jedyna metoda, aby uzyskać zadowalający/ten sam efekt na wszystkich przeglądarkach.
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 09-11-2010, 01:28   

Areen napisał/a:
Delikatną granicę między plagiatem a oryginalnością, nic więcej.

Raz jeszcze przypomnę, że MFO od początku korzysta z grafik w tym formacje - teraz najzwyczajniej w świecie został wykorzystany nowszy format, co jest naturalną koleją rzeczy.
Areen napisał/a:
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Wydaje mi się, że na ten temat już kiedyś rozmawialiśmy, więc tylko powtórzę: tak właściwie wszystko już gdzieś było. Walka wygląda standardowo, ale to dobrze - niektóre schematy są dobre (zwłaszcza, jeśli są większości znane, przez co naturalne) i należy z nich korzystać, zamiast silić się na oryginalność.
Tomi napisał/a:
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już ;)

Widzę, że mamy podobne odczucia.
 
 
recover88
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 23 Kwi 2007
Wysłany: 09-11-2010, 21:06   

Areen napisał/a:

Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
jest nas wielu, niestety :neutral: także to złudzenie grupowe :razz:
nie wiem czy warto jest czekac na mfo3 i zaczynam zalowac ze oddalem głos w ankiecie na mfo3 a nie na rozwijanie mfo2
oby moje obawy się nie sprawdziły i mfo3 nie okazało się kompletną klapą

rozwiązanie jest jedno na dzien dzisiejszy cieszyc sie mfo2 :mrgreen:
 
 
Areen 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 10
Dołączył: 03 Kwi 2006
Wysłany: 09-11-2010, 22:23   

Ja bardziej chciałbym by rozwiązano problemy z niestabilnością ;) Gra wygląda super, lay aż tak nie ssie, ale odczucia wielu ludzi są takie bo już wiele jest takich gier i stąd takowe porównania. Chciałbym jednak, żeby tak jak mfo2 nowa wersja wyróżniała się rozbudowaną fabułą :)
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 10-11-2010, 00:28   

Narzekacie tak samo, jak narzekała część graczy, kiedy pojawiło się v2. Najzwyczajniej w świecie nie da się dogodzić wszystkim.

Od siebie tylko dodam, że to narzekanie nie ma najmniejszego sensu. Chyba, że chcecie odebrać chłopakom motywację do dalszej pracy - wtedy tak, jesteście na dobrej drodze...
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 10-11-2010, 15:32   

Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
recover88
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 23 Kwi 2007
Wysłany: 10-11-2010, 19:44   

SaKe napisał/a:
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
popieram im wiecej combo tym lepiej ;)
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 10-11-2010, 19:49   

SaKe napisał/a:
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych

Nie od razu, ale najprawdopodobniej z czasem gracze otrzymają dostęp do webowego edytora i będą mieli okazję zrealizować swoje pomysły na lokacje i misje.
SaKe napisał/a:
jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami

Zdolności i statusy dają wiele możliwości, a jeśli chodzi o ekwipunek... będzie kontrowersyjnie, hehe..
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 10-11-2010, 20:54   

ADIHC1 napisał/a:
będzie kontrowersyjnie, hehe..


Kowal? Ulepszenie zbroi za pomoca jakis kamieni, zwojow czy innego wynalazku (nie mowie o gemach, chodzi raczej o uzbrojenie konkretnej czesci ekwipunku).
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 10-11-2010, 21:06   

Nie, nie miałem na myśli kowala. I nie, nie napiszę o co chodzi. Skoro głupie tilesety wywołują takie reakcje, to lepiej kolejną falę krytyki zostawić na później, kiedy będzie można porozmawiać o grze bazując na własnych doświadczeniach, nie jedynie wyobrażeniach. Poza tym, może nikt tego nie zauważy, hehe..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 11-11-2010, 18:59   

Moglbys cos zdradzic chociaz na pw? Rozmumiem, ze tu nie chcesz, pewnie glownym powodem jest reakcja ludzi, ktorym cos sie nie podoba, "bo nie, bo bylo". Trudno zeby w grze rpg cos sie nie powtarzalo^^
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom