Denerwuje mnie pewien fakt, brak możliwości obrony w walce z bossami. Tutaj mam przykład walki z rapsem 2#:
Hellraiser zaatakował Raps#2 przy pomocy zaklęcia Ogień 1 i zabrał mu 1456 HP.
Raps#2 zaatakował Hellraiser przy pomocy zaklęcia Wiatr 2 i zabrał mu 1475 HP.
Raps#2 rzucił na Hellraiser zaklęcie Lód 2 i zadał mu 354 obrażeń.
Hellraiser został pokonany.
Fakt że miałem pierwszeństwo skazało mnie na double hit. Nie mogłem nic zrobić. A tutaj kolejna próba, przy pierwszym ataku ze strony Rapsa:
Hellraiser otrzymał 1407 obrażeń od czaru Wiatr 2 rzuconego przez Raps#2.
Hellraiser użył przedmiotu Mikstura życia Lv2 i dodał sobie 1494 punktów HP i 0 punktów MP.
Dalej walka toczyła się normalnie. I dlatego uważam, że powinna istnieć opcja obrony: redukowałaby ona częściowo otrzymywane obrażenia i kończyło kolejkę gracza. Myślę że to dobry pomysł, zwłaszcza w momencie gdy tak jak ja gracz skazany jest na podwójny atak.
ale zamiast obrony lepiej sie uleczyc, a jak nie radzisz sobie z bossem to dobij nasepny lv i wtedy zawalcz... bierze cie na podwojnego hita to daj 10 w szybkosc i juz ma jeden cios... po co zawracac glowe takimi "duperelami"?
Na początku walki, gry ma się pełne hp niesposób się uleczyć... Jakakolwiek próba agresji na bossa kończy się efektownym zejściem poprzez zadanie podwójnego hita... -_-
no to ci mowie, ze pojdz na tego bossa na wyzszym lv, a przy avansie daj 10 w szybkosc, boss nie bedzie mial wtedy podwujnego hita, a jak bedzie mial to dobij jeszcze jeden lv...
Jeśli dostajesz podwójnego hita, to i tak go dostaniesz,
co najwyżej później w walce.
Możesz powiedzieć, że
Cytat:
jakby był później to na pewno zdążę zabić bossa zanim będzie
Jesteś po prostu za wolny i nie widzę powodu do płaczu
(poza dodatkowym atakiem na początku walki,
o którym truję od dłuższego czasu, a admini twierdzą,
że nie będą tego zmieniać, "bo działa").
A opcja obrony? to żeś mię waćpan rozluźnił...
_________________ nie działam już aktywnie na scenie MF
Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
Jakby była taka opcja przy bossach, to zaraz będą pytania "jak ustawić obronę w inteligencji?". Boss tak czy siak walnie ci 2 hita i nic cię nie uratuje, bo po uleczeniu walnie ci znów, ty się uleczysz... i będziesz się tak bronił aż do 2 hita. Przeanalizuj sobie każdą możliwość użycia obrony, i zobaczysz, że i tak dedniesz.
Kozakpoland, ma racje jeżeli boss jest szybszy od Ciebie i do tego zabiera Ci >50% HP to praktycznie nie masz szans na zwycięstwo z nim. No oczywiście możesz liczyć na szczęście ale to ryzykowne przynajmniej w tym przypadku. Jeżeli nie możesz teraz pokonać bossa to zostaw to na później. Nabij kilka lvli popracuj nad statami i wszystko bedzie ok
No cóż, ten 1 atak jest po prostu irytujący, a ten zdarza się Rapsowi 2# zadawać na wyższych lvlach także....
PS:Nie rozumiem, czemu dostałem za to ostra. -_- Nie znalazłem w regulaminie żadnego ustępu, który łamie zakładając ten temat. A raport z walki jest MÓJ, nie zapożyczyłem go od nikogo, więc mam prawo autorskie.
nie rozmumiem problemu jesli ustawisz dobrze inte to bedzie w pozadku a przeciez jak dostajesz duobla to i tak bys go dostal potem no nie!! daj w szybkosc albo cos
Jestem przeciw, mimo ze powiedzmy sie znamy nie popre tego pomyslu - powiem Ci to co mowie wszystkim graczon w takie jsytuacji - podskocz kilka lvli i dopiero siluj sie z Rapsem - spieszysz sie gdzies?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach