Podczas walk manualnych z bossami (bądź ew. z graczami jeżeli będzie taka opcja) dostajemy pole walki o następujących cechach:
-5x5
-w losowych miejscach przeszkody
-wygląd w zależności od terenu
Czyli coś w stylu normalnej mapki.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Zalety:
-Możliwość wprowadzenia łucznika
-Taktyka o wiele ważniejsza
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Singami 12-03-2007, 14:59, w całości zmieniany 1 raz
Fakt, że walki drużynowe mogłyby być ciekawsze w takim układzie. Np. magowie osłaniani przez wojów i atakujący na odległość itp. do tego dochodzą umiejętności taktyczne. Ale niestety walk manualnych z graczami chyba nigdy nie będzie, w dodatku zbyt wiele wprowadziłoby to dodatkowych utrudnień... choć koncept ciekawy.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.
to jest My Fantsy !!!!
Chyba o Disciples Ci chodzi.. Tam nie poruszales sie po mapie
(podczas walki) - a to o czym pisze Kozakpoland, bardziej
przypomina mi system walki w Gorky 17, lub HoM&M (troche mniej).
Jesli chodzi o zmiane systemu walki w mfo jestem calkowicie na nie -
po co to zmieniac? Po co naprawiac cos, co dziala dobrze.. Takze
kolejny Twoj pomysl - a ja znowu na nie..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach