Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
PvsP - Propozycja modernizacji rankingu
Autor Wiadomość
SaPeRe AuDe 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 34
Dołączył: 31 Gru 2006
Skąd: St-ce
Wysłany: 17-03-2007, 10:17   

pomysł dobry tylko strasznie nudne byłoby nabijanie ranku po 10 pkt za walke.
Trzeba to jakoś uzależnić (oczywiście w pewnym stopniu) od rankingu posiadanego przez gracza.
Tak np:
gracz <=100 pkt rankingowe w walce traci 10 pkt.
gracz 100- 500 pkt w walce traci 20 pkt.
gracz 500-1000 w walce traci 30pkt.
itd...
W taki sposób uniknęło by się jakiegoś straszliwego spadku ranku ale i zdobywanie go nie byłoby aż tak nudne
_________________

 
 
WarMag 
Użytkownik


Profesja: Mag
Dołączył: 06 Maj 2006
Wysłany: 17-03-2007, 10:32   

Pisalem juz o tym. Jest oczywiste, ze jesli gracze beda mieli wiecj do stracenia, niz do zyskania to nie ma sie czemu dziwic, ze wiekszosc siedzi w zamku i woli nie walczyc.

10% to za duzo poprostu. Jak dla mnie, powinno to wygladac tak: 1 wygrana walka moge nadrobic 2 poprzednio przegrane(jakis bonus punktowy za kazda wygrana walke), wtedy ludzie chetniej by walczyli. Wiecej walk=wiecej punktow ranku= mniej anty.
Propozycje:
1. Wygrana: +25pkt +1% ranku przeciwnika. Przegrana: -10pkt + -1% naszego ranku
2. Wygrana: +[dostajemy tyle pkt. jaki przeciwnik, z ktorym walczymy ma lvl] +4% przeciwnika ranku. Przegrana: -[tyle pkt jaki mamy lvl] + -2% naszego ranku
3. Wygrana: +10% ranku przeciwnika. Przegrana: -5% naszego ranku.
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-03-2007, 10:56   

Up-to jest the best pomysl ;]
Naprawde zajebioza ^^ tylko zamienilbym:
Cytat:
Wygrana: +25pkt +1% ranku przeciwnika. Przegrana: -10pkt + -1% naszego rank


Tak na 2~3% ALE TO NIE JEST WKONCU 10%.
Widze jednak maly blad, jezeli za kazda walke bysmy dostawali +~~10R to zobacz ile gosciu z top10 mialby tych pkt :D
Mi sie wydaje ze liczby by przegraczaly z 30tys R ;]
_________________
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 17-03-2007, 11:33   

A czy ktoś z Was pomyślał o tym,
że jeśli będzie się mniej tracić,
to także będzie się mniej zarabiać?
Kiedy Wy dostajecie 10% czyjegoś ranku jak wygracie,
jest super ekstra zajebiście,
a jak tracicie 10% swojego to już jest tragedia?
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-03-2007, 11:40   

up:
Ale wtedy by to w ogole inaczej wygladalo ;) popatrz ze jak ma ktos np. jak ja z 5800 ranku to za przegrana traci 580 :?
A jaby bylo to jakos zmienione to tracilby np. z50 ;)
oczywiscie kazdy musialby miec sprowadzony rank to minimum :)

Dobra...ja juz sie tu niewypowiadam. swoje 5 groszy dodalem ;] i jeszcze mnie nazwiecie spamerem :-D

edit/down: nie czytasz uwaznie ;) albo mam shizy ^^"

Cytat:
1. Wygrana: +25pkt +1% ranku przeciwnika. Przegrana: -10pkt + -1% naszego ranku
_________________
Ostatnio zmieniony przez Zyga 17-03-2007, 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 17-03-2007, 11:43   

Nie musisz mi mówić ile jest 10% z 5800 :P
Ale postawcie się w sytuacji tych, którzy
chcą ZDOBYĆ rank, a nie NIE TRACIĆ go.

Cytat:
jezeli wygrywa gracz A to zyskuje 10 pkt ranku a gracz B traci 10 (10% pktow Gracza B, Wynik: Gracz A 2010, Gracz B 90)
jezeli wygrywa gracz B to zyskuje 10 pkt ranku a gracz A traci 10 (10% pktow Gracza B, Wynik: Gracz A 1990, Gracz B 110)

postawcie się w sytuacji gracza B:
dlaczego on ma dostać tyle samo
za wygraną z "10x lepszym" graczem A,
co gracza A za wygraną z "10x gorszym" graczem B?
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
g4r3tt
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 12:34   

A teraz troszke pomyślmy, żeby coś takiego wprowadzić, musiałby być reset ranku.

Nie do 0 tylko powiedzmy do ilosci LVL*20pkt czyli zgodnie z tym ile sie dostaje za poziom

ok tylko teraz taka sprawa- ludzie na wysokich levelach nie mieliby szans być w TOP, każdy

dobrze wie, że na niskich levelach duuuuużo częściej walczy się z graczami.

A na takim 85-x poziomie to walki są baaaaardzo rzadko...dziwne to...
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 17-03-2007, 15:58   

X-F napisał/a:
Nie musisz mi mówić ile jest 10% z 5800 :P
Ale postawcie się w sytuacji tych, którzy
chcą ZDOBYĆ rank, a nie NIE TRACIĆ go.

Cytat:
jezeli wygrywa gracz A to zyskuje 10 pkt ranku a gracz B traci 10 (10% pktow Gracza B, Wynik: Gracz A 2010, Gracz B 90)
jezeli wygrywa gracz B to zyskuje 10 pkt ranku a gracz A traci 10 (10% pktow Gracza B, Wynik: Gracz A 1990, Gracz B 110)

postawcie się w sytuacji gracza B:
dlaczego on ma dostać tyle samo
za wygraną z "10x lepszym" graczem A,
co gracza A za wygraną z "10x gorszym" graczem B?


Zdobycie ranku byłoby trudniejsze racja, ale stracenie go byłoby tez trudniejsze. Czemu uważasz że jeżeli ktoś ma 10x więcej ranku to jest 10 razy lepszy? Jak już pisałem taki gracz moze byc dużo gorszy poprostu rank odzwierciedlił jego dobrą passę, czyli brak porażki w kilku ostatnich walkach lub ukrywanie sie i czekanie tygodniami na walke z upatrzonym przeciwnikiem. Teraz ktoś moze miec 300 walk wygranych a ostatnie 5 walk przegranych i być niziutko w rankingu, Inny moze mieć 300 przegranych a ustawil sobie staty na konkretnego gracza i wygra 5 ostatnich walk i wpadnie do top ten. Czy ten pierwszy jest złym graczem bo ma niski rank a ten drugi dobrym bo ma wysoki? Czym mniej bedzie sie zyskiwac ranku w walce i mniej tracic tym bardziej bedzie on wiarygodny. A reset ranku nie jest konieczny, choć wskazany.
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 17-03-2007, 16:12   

Użyłem "*", bądź łaskaw zauważyć.
Rank jest obecnie miarą "dobrości".
Nadal nie wyjaśniłeś, dlaczego "lepszy" w walce z "gorszym"
ma być na uprzywilejowanej pozycji?
W sensie tracenia/dobywania ranku oczywiście.

Każda poważniejsza zmiana ranku powinna być
zrobiona z zerowaniem punktów do poziomów postaci.

A może w ogóle nie tracić ranku,
tylko go zdobywać za wygrane :P
Nikt nie będzie się "bał walki".
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 17-03-2007, 19:02   

Jak sam stwierdziłes rank bedzie trudniej zdobyc, wiec jak go juz ktos zdobedzie to znaczy ze jest dobym graczem. Rank powinien odzwierciedlać włąsnie to, moze się mylę?
I teraz pytanie:
Czemu ktoś kto nazbierał sporo ranku, czyli jest dobrym graczem ma ryzykować więcej niż moze zyskać w walce ze słabym graczem?
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
Kawu_ 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KaWu
Level: 109
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 17-03-2007, 19:14   

Ashariel napisał/a:
Jak sam stwierdziłes rank bedzie trudniej zdobyc, wiec jak go juz ktos zdobedzie to znaczy ze jest dobym graczem. Rank powinien odzwierciedlać włąsnie to, moze się mylę?
I teraz pytanie:
Czemu ktoś kto nazbierał sporo ranku, czyli jest dobrym graczem ma ryzykować więcej niż moze zyskać w walce ze słabym graczem?


Jesli jest dobry to ze slabym przegrac nie powinien. Ash uwazam ze tak duza zmiana nie ma sensu.
_________________
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 17-03-2007, 19:28   

Kawu_ napisał/a:
Jesli jest dobry to ze slabym przegrac nie powinien. Ash uwazam ze tak duza zmiana nie ma sensu.


I to jest moim zdaniem sedno sprawy.
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 17-03-2007, 19:41   

Staram się to samo powiedzieć od początku dyskusji...
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 17-03-2007, 19:52   

Oook poddaje się... Skoro uważacie że ze w topce powinni być ludzie którzy nie maja prawa do ani jednej porażki to niech tak zostanie. Z doswiadczenia wiem że nie mozna teraz otwarcie wyjść na mapę z dużym rankiem bo staty czy dobranie ekwipunku tak zeby wygrać z każdym to tylko legenda siegajaca starej wersjii i postaci salviana który oparł statystyki na przesadnie działającym tam szczęściu, lub 40-tych lvl-ach biegających w złotych zbrojach pod oasis. Teraz to jest już nie możliwe, zawsze znajdzie się ktos kto cię pokona... Czyli pozostaje siedziec w miescie, albo rzucic MF zeby utrzymać pozycje jak ten kolo co jest aktualnie pierwszy.
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 17-03-2007, 19:56   

Ashariel napisał/a:
staty czy dobranie ekwipunku tak zeby wygrać z każdym to tylko legenda siegajaca starej wersjii
W tym tkwił błąd w starej MF.
Nikt nie jest niepokonany.
I tak powinno zostać.
A dla mnie obecny ranking to ranking tchórzy
(pisałem o tym wiele razy :) )
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom