Wysłany: 25-03-2007, 10:59 Zmiana zysków i strat w walkach PvP
Wydaje mi się, że exp jest obecnie cenniejszym dobrem
dla młodszych postaci niż punkty rankingowe.
Procent graczy grających na rank jest znacznie mniejszy
niż procent graczy grających ot tak.
Grę psują swoimi działaniami niskopoziomowi rankerzy,
pozostający na tym samym poziomie doświadczenia
aby nabijać sobie duże ilości ranku w prosty sposób
(zamiast polować na wieloryby, polują na ławice śledzi).
Niekoniecznie oznacza to zbijanie leveli,
co można zaobserwować u wielu postaci i doszliśmy do wniosku,
że nie można czasem udowodnić, że robi to celowo,
co byłoby niezgodne z regulaminem.
Wystarczy im zbijanie expa przy użyciu starszych postaci.
Są atakowani przez starszych, przegrywają, tracąc expa
(co im bardzo pasuje, bo zostaną na tym samym poziomie)
i nie tracąc punktów rankingowych (co jeszcze bardziej im pasuje).
To uniemożliwi zbijanie expa tego typu graczom,
a jednocześnie zapewni młodszym przegranym to,
że ich exp (w końcu chyba cenniejszy) pozostanie,
co najwyżej stracą punkty rankingowe.
_________________ nie działam już aktywnie na scenie MF
Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
Nie da się dogodzić każdemu... Pomysł dobry, ale zaraz podniosły by się krzyki rankerów, że nie powinno się tracić ranku przez atak wyższego lewela. Ale to jedyna rzecz do której można by się doczepić...
Edit
Dla mnie tracenie ranku na rzecz wyższych leweli jest mało pociągające. Nie dosyć, że obecnie muszę uważać na uganiających się za mną anty rankerów z niższymi i równymi poziomami, to jeszcze zaczną za mną gonić ci z wyższym, żeby sobie podbić rank o te marne 30 punktów...
Pitazboras napisał/a:
Jakby cię atakował wyższy level to nie zyskiwałby ranku, tylko ty byś tracił.
Fakt, źle spojrzałem... w takim razie pomysł bez zastrzeżeń. Przynajmniej w moim odczuciu. No, może poza utraconym rankiem, zdaje się, że w obecnym systemie punkty rankingowe nie są wytracane... wszystkie punkty stracone nie giną a przechodzą na kogo innego (nie jestem pewien, ale tak zdaje się jest). Jeżeli to zmienimy, zmniejszymy zarazem ilość punktów ranku krążących w MF... Nie wiem jakie to może mieć skutki dla samej gry, tak jak kasę można stracić ponieważ łatwo jest ją odzyskać, tak ranking pochodzi tylko z awansów na następne poziomy...
Ostatnio zmieniony przez Q.U. 25-03-2007, 17:10, w całości zmieniany 3 razy
Czyli w takim przypadku, zamiast tracic expa, spadalby z nas rank - calkiem
niezly pomysl.. Nie dawno gdzies o tym wspominales, ale dobrze, ze zalozyles
temat, bo tamto przeszlo bez echa, a to moze rozwiazac ten problem - ja
jestem na tak.. Co do walk druzynowych, to w tej chwili jest mi wszystko jedno..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Grę psują swoimi działaniami niskopoziomowi rankerzy,
pozostający na tym samym poziomie doświadczenia
aby nabijać sobie duże ilości ranku w prosty sposób
(zamiast polować na wieloryby, polują na ławice śledzi).
Niekoniecznie oznacza to zbijanie leveli,
co można zaobserwować u wielu postaci i doszliśmy do wniosku,
że nie można czasem udowodnić, że robi to celowo,
co byłoby niezgodne z regulaminem.
Wystarczy im zbijanie expa przy użyciu starszych postaci.
Są atakowani przez starszych, przegrywają, tracąc expa
(co im bardzo pasuje, bo zostaną na tym samym poziomie)
i nie tracąc punktów rankingowych (co jeszcze bardziej im pasuje).
"zamrożeni levelowo" rankerzy mogą uskuteczniać swój proceder bo nie ma żadnego limitu walk - to może go wprowadzić? z każdym awansem lvl dostawałoby się prawo do kilku, kilkunastu ataków (walk o rank), wszystkie ponad limit byłyby o expa, itemki i golda... po spadku i awansie licznik by się nie zerował, i w ten sposób gracz który chciałby być wysoko w rankingu musiałby mieć dużo walk a więc i coraz wyższy lvl...
Uważam to za bardzo dobry pomysł. Powinien wyeliminować problem z rankerami.
Q.U. napisał/a:
Dla mnie tracenie ranku na rzecz wyższych leweli jest mało pociągające. Nie dosyć, że obecnie muszę uważać na uganiających się za mną anty rankerów z niższymi i równymi poziomami, to jeszcze zaczną za mną gonić ci z wyższym, żeby sobie podbić rank o te marne 30 punktów...
Jakby cię atakował wyższy level to nie zyskiwałby ranku, tylko ty byś tracił.
Też mi się ten pomysł nie podoba...
Może i większość graczy gra ot tak ale to nie powód żeby zapominać o tych którzy grają na rank.
Ja mam niski lvl i uwierzcie że tam noobostwo jest straszliwe...
Czyli że za atak wyższego lvlu nie dość że bym tracił golda to jeszcze pkt rankingowe?
Spoko strace na 5 lvlu to 20 pkt bo wyższy lvl mnie zaatakował, do tego stracę kasę na miksty(na niskich lvlach jest problem z kasą) i będę miał 60 min prota co jeszcze bardziej utrudni mi expienie na graczach. Jestem na NIE
zamiast tyle się rozpisywać lepiej wymyśl sposób, jak to ulepszyć,
żeby ranking przedstawiał prawdziwą wartość, a nie urojoną jak teraz.
Co ciekawe właśnie na niskich poziomach o których piszesz
jest najwięcej rankerów-przekrętasów.
_________________ nie działam już aktywnie na scenie MF
Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
Hmm sposób mówisz....
Zróbmy tak jak ty mówisz żeby się nie traciło expa gdy zaatakuje nas wyższy lvl.
A traciłoby się jedynie golda i itemki. Po co w to mieszać jeszcze pkt rankingowe? Przecież to co napisałem skutecznie wyeliminuje "rankerów-przekrętasów".
No X-F musze Ci pogratulowac - czytalem ten temat juz wczesniej jednak powstrzymalem sie od komentarza bo bylem ciekaw jak zareaguja na to inni gracze. Musze przyznac ze jetes konsekwentny bo uczepiles sie tych rankerow 'jak rze psiego ogona' - ale to bardzo dobrze. Oczywiscie twoj pomysl jest swietny - przynajmniej ta 2 tabela mnie cieszy. To ze nie bedziemy tracic exp'a po ataku wyzszego lvla jest wystarczajaca ochrona przed rankerami. Jestem za.
W 1 opcji luka jest taka ze punkty ranku krazace po MF beda malaly przez jak to Kaktuz stwierdzil "Polska mentalnosc". W drugiej bedzie przekazywanie zlota i itemow, bo o ile dobrze zrozumialem to walka bedzie tylko o nie i bedzie mozna to robic bez ograniczen.
Czy nie latwiej poprostu skasowa ten caly dziwny system czaszek i wylaczyc calkowicie atak na nizsze lvl-e, lub uznac ze za taki atak zupelnie nic sie nie traci i nic nie zyskuje? Gdyby wylaczyc calkowicie mozna zwiekszyc zasieg ataku na lvl-e wyzsze co by liczba graczy w zasiegu sie nie zmniejszyla, jakby uznac ze poprostu nic sie nie traci to nic nie trzeba by bylo zmieniac...
W 1 opcji luka jest taka ze punkty ranku krazace po MF beda malaly przez jak to Kaktuz stwierdzil "Polska mentalnosc". W drugiej bedzie przekazywanie zlota i itemow, bo o ile dobrze zrozumialem to walka bedzie tylko o nie i bedzie mozna to robic bez ograniczen.
Czy nie latwiej poprostu skasowa ten caly dziwny system czaszek i wylaczyc calkowicie atak na nizsze lvl-e, lub uznac ze za taki atak zupelnie nic sie nie traci i nic nie zyskuje?
Jesi chodzi o opcje 1 o faktycznie niektorzy chocby dla zabawy atakowali by tych z duzym rankiem ktorzy maja powiedzmy 3 lvle mniej od nich, dlatego bardziej optujemy za pomyslem #2.
Co do 2 giej propozycji to przekazywanie Itemow i Golda raczej nie bedzie takie wazne, tak walki te nie beda ograniczone (z reszta teraz tez nie sa, mowimy oczywiscie o ataku mniejszego lvlu na wiekszy, w przypadku wiekszy vs mniejszy kiedy wygrywa wiekszy zyskuje tez czaszke)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach