Mała propozycja:
Załóżmy (jak to się pisze?) że idę przez las w mojej lśniącej zbroi, a tu wyskakują 4 osy. Jestem nawet szybki, więc unikam ich ataków, aż w końcu jedna zadaje mi hit aż... 1HP:!: Pytanie: dlaczego nie rozbiła się o moją zbroje, i spadła z hukiem? Przecież praktycznie nie powinna mi nic robić. To jest bez sensu, bo np. chce sobie nabić exp, i zamiast jechać karawaną z langeburga do urkade idę na piechtonogę. I muszę leczyć się co ok. 20 ruchów, bo jednak ten 1HP (:!:) został mi zadany (a np. natrafiam ciągle na 4 potworki). Powinna być w walce opcja że "zaatakował, atak został odbity".
DUUUŻA PROPOZYCJA
Kiedyć pisałem o tym jakie powinno być zróżnicowanie broni (topory, miecze, dzidy, każda inne + i -). Powtarzam ten problem określając fabułę na początku:
Nasza postać jest w w wiosce dilli, w domu. Znajduje "kij od miotły" (pierwsza DZIDA, jak każdy mająca słabe plusy do ataku, ale świetne plusy do szybkości. Zmniejsza lekko celność). Znajduje także "nóż kuchenny" (MIECZ, małe plusy do ataku, ale duże do speeda i celności). Wychodzi z domu, znajduje "drewniany kij" (OBUCH, niezły atak, za to minusiki do speeda i celności [małe]) a także siekierkę (TOPÓR, ogromny atak, jednak duże minusy do speeda i celności) ukrytą w pieńku. Dalej akcja toczy się normalnie (mistrz solidius, porwanie). Wychodzimy z wioski i idziemy do miasta. Tam w sklepie: Nóż (zwykły, nie kuchenny), zardzewiała dzida, kij i siekiera do drewna. Dalej w sklepach podobnie:
(bronie dwuręczne oznaczone są<>)
Miecze:
Nóż kuchenny
Nóż
Nóż bojowy
Nóż zabójcy
Mizerykordia
Krótki miecz
Miecz
Długi miecz
Szabla
Rapier
Miecz dwuręczny <>
itd.
Dzidy
Kij od miotły
Zardzewiała dzida
Dzida
Dzida bojowa
Długa dzida <>
Smocza dzida
itd.
Obuchy
Drewniany kij
Kij
Pałka
Młotek
Mała maczuga
Maczuga <>
Ogromna Maczuga<>
Młot<>
Młot Bojowy<>
itd.
Topory
Siekierka
Siekiera do drewna
Siekiera
Siekiera bojowa
Halabarda <>
itd.
Mała propozycja na + ^^". To śmieszne jak ktoś na moim lv walczy z osą a ta mi zadaje jakieś obrażenia
Duża propozycja też na tak ... już nie raz były tematy o zróżnicowaniu broni i zawsze mi się podobały choc myślę, że nawet jeżeli takie coś wejdzie to dopiero w następnym update ...
_________________
Fretka [Usunięty]
Wysłany: 27-03-2007, 17:36
obydwie na tak.Fajne by bylo jak by mozna bylo np zalozyc se Topor walic po 5k ale trafiac po 3 tury chyba ze sie ma pierscien celnosci albo miecz i caly czas trafiac.
duża może za dużo czasu zjeść... takich broni musiałoby być dużo. Więc 50/50 (wole update niż kij od miotły). Mała... hmm... w trakim razie powinieneś brać pod uwagę, że taka osa może wlecieć pod zbroję i masz wtedy jakieś -40 hp bo zanim ściągniesz zbroję to ona cię całego pokąsa. Myślę, że za dużo kombinowania z tym więc jestem na nie.
Też pierwsze mi się za bardzo nie podoba...
Co do drugiego jestem na tak ale...
Zróżnicowanie broni ok To mi się podoba bardzo by gra na tym skorzystała...
Ale to może troszkę załamać działanie targu...
Wiesz jeżeli na samym początku znajdujesz parę broni które są dość słabe wybierasz jedną resztę sprzedajesz i jesteś ileś tam Golda do przodu. Ale na wyższych lvlach bronie musiałyby być lepsze a i więcej by się za nie dostawało...
Więc znajdowanie dużej ilości broni NIE... Duża ilość broni ale w sklepie i na targu TAK
Mała propozycja:
No niby tak ale pewnie będzie to troche trudne do realizacji a jeśli nie to może i dobra propozycja.
DUUUUŻA propozycja:
Bardzo dobry pomysł ponieważ dobrze by to rozkręciło i ulepszyło fabułę ale jest jeden problem jest wielu graczy z dużym levelem bo pewnie długo grali. P no i tu sie pojawia problem: co z graczami któzi już długo grali mają dobre postaci a tu się zmienia fabuła na początku, i nie mają tych przedmiotów. No niby mogliby kupić teraz to co chcą ale to nie było by fajne no ale ogólnie pomysł dobry...
No i dlatego powinniśmy poczekać z wprowadzaniem graczy do nowej wersji mf
Mała propozycja: Na wyższych levelach osa powinna nam po prostu zadawać 0 obrażeń.
Duża propozycja: Zróżnicowanie broni ok, choć niekoniecznie musimy każdą z nich dostawać na początku.
dario3d, przecież kiedyś nie było na początku Pierścienia szczęścia, i co? Rzucali się o te nawet nie 1000g. Tak samo można z brońmi, cena mogłaby być np. 10 czy coś koło tego
mała propozycja: Hmm...osa niby powinna nam 1hp zabierac na wyzszych lvlach... ale zawqsze moze CIe ukąsic
duza propozycja: no nie wiem nie wiem mnie to niby niedotyczy...
Ale faktycnzie by sie to przydało Newbie faktycznie mogliby dopasować sobie eq do mini statów ^^
Tylko ,że to juz są takie pierdółki (jakby nie było MFO to nie The Sims ^^ )
1: Nie jestem na NIE, ale tak szczerze to po co mi to?
2:To tez mnie nie dotyczy ale nieobraze sie jak to zostanie wprowadzone
Coś mi tu nie pasuje...
Według mnie za dużo roboty...
Przecież jak jesteśmy na większych lvlach
to nie odczuwa się straty tego 1 HP.
A ta propozycja z selekcją broni jest jak najbardziej w porządku,
ponieważ zawsze lubiłem porządek i sądzę,
iż taka zmiana wpłynęła by tylko na lepsze w tej grze...
No a drugie no to oczywiście, że tak.
Broni jest zbyt mało!!!
Przecież teraz to prawie każdy wie jakie eq ma nasz przeciwnik.
I zapewne wielu graczy woli poczekać dłużej na update ale mieć masę tych broni.
Nie mówię żeby było ich znowu 10 na jeden lv (chociaż czemu nie ) ale kilka by się przydało.
dario3d, przecież kiedyś nie było na początku Pierścienia szczęścia, i co? Rzucali się o te nawet nie 1000g. Tak samo można z brońmi, cena mogłaby być np. 10 czy coś koło tego
No też prawda w końcu dla starszych graczy nie ważne były by te 10 g. Więc Mała propo: nie bardzo, Duża propo: oczywiście
mysle,ze obydwie propozycje sa bardzo dobre
dobry przykład dałes z ta osa.
Niech kazdy sobie wyobrazi to w realu co moze wam zrobic osa jak macie zalozony cały pancerz : zbroje, hełm itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach