Siemka! Na targu widzimy wiele gemów atakujących. Gdy widzimy Gem wiatru 2 ** i Gem ognia 2 ** to niema różnicy który kupimy (jedynie cena;) ). Proponuję więc dać atrybutom jakieś właściwości. Na przykład Gem ziemi ma większe obrażenia niż inne gemy, lecz jest wolny, gem wiatru jest bardzo szybki, lecz ma małe obrażenia. Dałoby to jeszcze większe szanse na bardzo wielkie umocnienie swojej postaci. Na przykład Speeder Mógłby wybrać Gem Wiatru, co zwiększyłoby jeszcze bardziej jego szybkość ataku. Ktoś kto chce walić na jednego hita każdego może wziąć Gem Ziemi i po sprawie;)
SlayeR i Taydanos-Blade, jak chcecie robić spam to sobie na PW najwyżej ok?
Co do pomysłu to jest dobry tylko trzeba było by dokładnie obmyślić staty dla każdego gemu...
Napewno urozmaiciło by to grę choć szczerze mówiąc to wątpię żeby weszło...
Trudno mi powiedziec - poki co jestem nastawiony sceptycznie do pomyslu, pewnie przez to, ze malo szczegolowy opis.. Jakie dokladnie wlasciwosci gemy by posiadaly? Mozesz to rozwinac, jakies dokladniejsze statystyki podac? Oczywiscie dla kazdego gemu (czyt. poczawszy od gemu 1* do 3*****) - to chyba sporo kombinowania, zeby to bylo niezle wywazone, a 'gora' pewnie jak zwykle ma wazniejsze rzeczy, a szkoda, bo czasem padaja ciekawe pomysly na tym forum..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Jakie dokladnie wlasciwosci gemy by posiadaly? Mozesz to rozwinac, jakies dokladniejsze statystyki podac?
Tez bym na ten temat chetnie posłuchał
Jednak jest pewien minus... ulepszająć zycie magom trzeba też ulepszyc knightom
Byłoby to sprawiedliwe... jezeli maja gemy dla maga polepszyc a miecze dla knighta nie...to ja dziekuje
Chodzi mi o to, że Gemy dodawałyby % do szybkosci, szczescia, magii itp... ak jak gemy wspomagające. Byłoby to np: na poziomie 1 od * do **** żaden gem atakujący nie dodaje żadnego %, ale na 1 poziomie ***** dodaje np 5% (Gem wiatru: przykład 100 szybkości i 1 gem ***** =105 szybkosci;) ) Itp. każdy kolejny gem 2 poziom na *-** Posiada +5%, od ***do ***** 10%, gem na 3 poziomie od * do **** 15% a na ***** 25%
[ Dodano: 02-04-2007, 16:37 ]
No oczywiście, Wojownicy mogliby mieć przedmioty-rary. Każdy level miałby dostępny jeden rare item, który dodaje % do statów. Na przykład na 30 poziomie byłby dostępny Rare item (przykładowy) posiadający statystyki normalnej broni, ale który dodaje % do statystyk, np 10% do szybkosci albo 15% do szczęścia
Fretka [Usunięty]
Wysłany: 02-04-2007, 17:10
No to zakładam 5 wiatrów 5*(*****) i rozwalalm kazdego kto stanie na mojej drodze.W dodatku sa juz gemy Szybkosci i moim zdaniem one wystarczaja chodz teraz strasznie podrozaly.
Dla mnie to paranoja i zbędna sprawa.
1. kto to zaplanuje?
2. kto to zaplanuje DOBRZE?
3. czemu gemy ofensywne mają zastępować rozkład statystyk i gemów?
4. na co to komu?
5. kto to zrobi?
_________________ nie działam już aktywnie na scenie MF
Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
A ja stanowczo mówię NIE!
Głupi według mnie pomysł jak taki mądry jesteś sam zrób taką grę i zrób to co mówiłeś to nie jest takie łatwe że mówi się i już jest...
Nie powiem dlaczego NIE
Ehh ludzie troche wyobraźni!! Jeśli przedmioty mają swoje właściwości to dlaczego gemy mają mieć tylko 1 lub 2? Rej, to niejest wcale trudne, wystarczy znac jezyk którym tworzy się grę;) to nie problem dac małe właściwości które mogą zmienić wiele...
2@up Fretka: właśnie chodi oto, by również wprowadzono blokadę gemów ofensywnych, albo do intelingencji gry dopisano by akceptowała TYLKO używany gem-.-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach