Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
Atrybuty
Autor Wiadomość
Taydanos-Blade 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Maverick
Level: 10
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2007
Skąd: TraVian 3
Wysłany: 02-04-2007, 15:07   Atrybuty

Siemka! Na targu widzimy wiele gemów atakujących. Gdy widzimy Gem wiatru 2 ** i Gem ognia 2 ** to niema różnicy który kupimy (jedynie cena;) ). Proponuję więc dać atrybutom jakieś właściwości. Na przykład Gem ziemi ma większe obrażenia niż inne gemy, lecz jest wolny, gem wiatru jest bardzo szybki, lecz ma małe obrażenia. Dałoby to jeszcze większe szanse na bardzo wielkie umocnienie swojej postaci. Na przykład Speeder Mógłby wybrać Gem Wiatru, co zwiększyłoby jeszcze bardziej jego szybkość ataku. Ktoś kto chce walić na jednego hita każdego może wziąć Gem Ziemi i po sprawie;)
 
 
 
SlayeR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BanisheD
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2007
Skąd: Plock
Wysłany: 02-04-2007, 15:08   

Ten pomysl jest do bani jesli ktos moze to niech MOD go zamknie
 
 
 
Taydanos-Blade 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Maverick
Level: 10
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2007
Skąd: TraVian 3
Wysłany: 02-04-2007, 15:10   

@up Żal mi cię SlayeR... niby czemu do bani?? wg mnie jest dobry xD
 
 
 
Singami 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Paź 2005
Skąd: K-ce
Wysłany: 02-04-2007, 15:10   

To nie ty tu jesteś od zamknij/nie zamknij. Raczej sam się zamknij :D .
Pomysł niezły, bo jak itemy mają staty, to czemu nie gemy?
_________________
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-04-2007, 15:15   

Pomysł sam w sobie jest niezly... naprawde :)

Tylko popatrz na to ze np. Gem lodu juz ma jakąś właściwośc: zóżnice w jego obrażeniach są nawet o 10% rózne ^^"

na TAK ;)
_________________
 
 
SlayeR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BanisheD
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2007
Skąd: Plock
Wysłany: 02-04-2007, 15:15   

Blade ty innych slow nei znasz jak inne dzieci tylko slowo ZAL ?? Dla mnie ten pomysl jest do bani
 
 
 
SaPeRe AuDe 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 34
Dołączył: 31 Gru 2006
Skąd: St-ce
Wysłany: 02-04-2007, 15:21   

SlayeR i Taydanos-Blade, jak chcecie robić spam to sobie na PW najwyżej ok?
Co do pomysłu to jest dobry tylko trzeba było by dokładnie obmyślić staty dla każdego gemu...
Napewno urozmaiciło by to grę choć szczerze mówiąc to wątpię żeby weszło...
_________________

 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 02-04-2007, 15:28   

Trudno mi powiedziec - poki co jestem nastawiony sceptycznie do pomyslu, pewnie przez to, ze malo szczegolowy opis.. Jakie dokladnie wlasciwosci gemy by posiadaly? Mozesz to rozwinac, jakies dokladniejsze statystyki podac? Oczywiscie dla kazdego gemu (czyt. poczawszy od gemu 1* do 3*****) - to chyba sporo kombinowania, zeby to bylo niezle wywazone, a 'gora' pewnie jak zwykle ma wazniejsze rzeczy, a szkoda, bo czasem padaja ciekawe pomysly na tym forum..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-04-2007, 15:31   

Cytat:
Jakie dokladnie wlasciwosci gemy by posiadaly? Mozesz to rozwinac, jakies dokladniejsze statystyki podac?


Tez bym na ten temat chetnie posłuchał :)

Jednak jest pewien minus... ulepszająć zycie magom trzeba też ulepszyc knightom :)
Byłoby to sprawiedliwe... jezeli maja gemy dla maga polepszyc a miecze dla knighta nie...to ja dziekuje ;)
_________________
 
 
Taydanos-Blade 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Maverick
Level: 10
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2007
Skąd: TraVian 3
Wysłany: 02-04-2007, 15:34   

Chodzi mi o to, że Gemy dodawałyby % do szybkosci, szczescia, magii itp... ak jak gemy wspomagające. Byłoby to np: na poziomie 1 od * do **** żaden gem atakujący nie dodaje żadnego %, ale na 1 poziomie ***** dodaje np 5% (Gem wiatru: przykład 100 szybkości i 1 gem ***** =105 szybkosci;) ) Itp. każdy kolejny gem 2 poziom na *-** Posiada +5%, od ***do ***** 10%, gem na 3 poziomie od * do **** 15% a na ***** 25% ;)

[ Dodano: 02-04-2007, 16:37 ]
No oczywiście, Wojownicy mogliby mieć przedmioty-rary. Każdy level miałby dostępny jeden rare item, który dodaje % do statów. Na przykład na 30 poziomie byłby dostępny Rare item (przykładowy) posiadający statystyki normalnej broni, ale który dodaje % do statystyk, np 10% do szybkosci albo 15% do szczęścia
 
 
 
Fretka
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 17:10   

No to zakładam 5 wiatrów 5*(*****) i rozwalalm kazdego kto stanie na mojej drodze.W dodatku sa juz gemy Szybkosci i moim zdaniem one wystarczaja chodz teraz strasznie podrozaly.
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 02-04-2007, 17:11   

Dla mnie to paranoja i zbędna sprawa.
1. kto to zaplanuje?
2. kto to zaplanuje DOBRZE?
3. czemu gemy ofensywne mają zastępować rozkład statystyk i gemów?
4. na co to komu?
5. kto to zrobi?

;)
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Rej 
Użytkownik



Nick: Rej X
Level: 21
Dołączył: 28 Wrz 2006
Wysłany: 02-04-2007, 17:20   

A ja stanowczo mówię NIE!
Głupi według mnie pomysł jak taki mądry jesteś sam zrób taką grę i zrób to co mówiłeś to nie jest takie łatwe że mówi się i już jest...
Nie powiem dlaczego NIE
 
 
 
Taydanos-Blade 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Maverick
Level: 10
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2007
Skąd: TraVian 3
Wysłany: 02-04-2007, 19:59   

Ehh ludzie troche wyobraźni!! Jeśli przedmioty mają swoje właściwości to dlaczego gemy mają mieć tylko 1 lub 2? Rej, to niejest wcale trudne, wystarczy znac jezyk którym tworzy się grę;) to nie problem dac małe właściwości które mogą zmienić wiele...

2@up Fretka: właśnie chodi oto, by również wprowadzono blokadę gemów ofensywnych, albo do intelingencji gry dopisano by akceptowała TYLKO używany gem-.-
 
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 02-04-2007, 21:02   

Taydanos-Blade napisał/a:
to niejest wcale trudne, wystarczy znac jezyk którym tworzy się grę;)
Rozmiar Twej ignorancji przekracza niestety Twój upór.
Dla Ciebie mała zmiana, dla Admina dużo roboty,
dla graczy wiele nowych problemów.
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom