Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
Ochrona w trakcie dialogu z bossem
Autor Wiadomość
Reyas 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Syliusz
Level: 45
Wiek: 28
Dołączył: 26 Mar 2007
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 10-04-2007, 06:43   Ochrona w trakcie dialogu z bossem

1. Co wy na to żeby wprowadzić tak, że gdy prowadzisz dialog (z thanargiem na przykład) nie można było ciebie atakować (jak masz dialog).
Ostatnio zmieniony przez X-F 10-04-2007, 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamyck 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 28 Kwi 2006
Wysłany: 10-04-2007, 07:04   

Wiem że podczas walki z bossem nie można być zaatakowanym przez innego gracza.
Myślałem że podczas dialogu też...
_________________
Większość Ludzi sądzi, że BSD to substancja psychotropowa, Fedora to rodzaj nawozu azotowego, zaś OpenOffice to anarchistyczna organizacja założona przez urzędników średniego szczebla...
 
 
 
kaliber94 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 kaliber94/s3 Sick
Level: 142
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2007
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 10-04-2007, 07:09   

Kamyck napisał/a:
Wiem że podczas walki z bossem nie można być zaatakowanym przez innego gracza.
Myślałem że podczas dialogu też...


No ja też tak myślałem, zresztą nigdy tak nie miałem
 
 
 
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 10-04-2007, 07:09   

Ale jemu chyba chodzi o taki "dialog" z npc jak w tibii. No i oczywiscie jestem na nie bo to po 1 trudne do wprowadzenia(obciazenie serwera by bylo gigantyczne), a po 2 to i tak pomysl bez sensu.
_________________
 
 
Kill3rs4 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 108
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lip 2006
Wysłany: 10-04-2007, 07:14   

skulio napisał/a:
Ale jemu chyba chodzi o taki "dialog" z npc jak w tibii. No i oczywiscie jestem na nie bo to po 1 trudne do wprowadzenia(obciazenie serwera by bylo gigantyczne), a po 2 to i tak pomysl bez sensu.

Po 1 nawet jak by pomysł by z sensem(a z reszta kazdy dodany pomysł do mfo dodaje pare mb na server a pomysł DO KITU
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-04-2007, 08:18   

Hmm... :roll: to co ja pamiętam to strefy ochronnej(protection zone) nie ma jak jesteśmy w strefie/planszy:
Zielonego smoka , Thanarga, Ognistego Golemema, Pterodaktyla, Bagiennego Potwora i... Chimery i Kobry..
To chyba wszystko... w reszcie juz jest ochrona.
Jezeli to odebrałem tak jak trzeba to popieram,
bo przeciez podaczas rozmowy z bossem nie jestemy gotowi na zadna inna walke z graczem.

Faktycznie powinna być chociaz te jedna minutka ochrony (chociaz mnie to niedotyczy :P )
Powiedz czy o to Ci chodziło... ? :-)
_________________
 
 
Reyas 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Syliusz
Level: 45
Wiek: 28
Dołączył: 26 Mar 2007
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 10-04-2007, 08:25   

Zyga o to mi właśnie chodziło
 
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 10-04-2007, 09:31   

Pisałem kiedyś o tym, zostałem bowiem znienacka
zaatakowany podczas "rozmowy" z DG.
Nie jest to miłe, kiedy ubierasz się do walki z bossem,
potem oglądasz "filmik" lub "rozmawiasz" z bossem,
a tu cię w plecy jakiś maniak :P

PS.
W przyszłości rób jakieś więcej mówiące nazwy tematów
Pozwoliłem sobie zmienić jego nazwę
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 10-04-2007, 12:27   

Zyga napisał/a:
Hmm... to co ja pamiętam to strefy ochronnej(protection zone) nie ma jak jesteśmy w strefie/planszy:
Zielonego smoka


Zyga przecież Zielony Smok jest na polanie Zielonego Smoka a tam jest ochrona (nie posądzajcie mnie o multi, że o tym wiem. Poprostu uwielbiam MF :grin: ). Ale oczywiście na TAK
 
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-04-2007, 13:42   

Cytat:
Zyga o to mi właśnie chodziło


Tak mi sie włąsnie wydawało ^^

Cytat:
Zyga przecież Zielony Smok jest na polanie Zielonego Smoka a tam jest ochrona (nie posądzajcie mnie o multi, że o tym wiem. Poprostu uwielbiam MF :grin: ). Ale oczywiście na TAK


;> pewny jestes? :) moze na samej polanie tak.. ale o ile pemiatam to do tego zielonego smoka idzie sie przez jakąs zagrode :)
Nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba kogoś tam atakowałem ^^
Ale to jest niewazne :P wazniejsze jest to zeby była wprowadzona ochrona podaczas rozmowy z bossem.

X-F... Niektórzy mówią ze to ja jestem takim maniakiem ^^
Chociaz teraz nie chce mi sie latać po mapie za kims... :P
_________________
 
 
misiu mw 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Malyy
Level: 108
Wiek: 30
Dołączył: 03 Mar 2007
Skąd: Jasło
Wysłany: 10-04-2007, 13:59   

podoba mi się ten pomysł naprawdę denerwuje człowieka to że ktoś go w rozmowie z bossem zaatakuje jestem na tak
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 10-04-2007, 20:09   

Kiedyś pytałem o to admina i powiedział, że jest to dość problematyczne do wprowadzenia, bo serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie. Np. przy początku rozmowy przydziela sie ochrona, gracz się wylogowuje, przerywa dialog i ochrona nie zostaje anulowana. Drugi sposób to przydzielanie ochrony na np. 3 minuty po rozpoczęciu dialogu, ale wtedy gracz może zaczynać dialog i szybko go kończyć i "naciągać" system gry dla nieprzepisową ochronę.
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-04-2007, 20:13   

To może by 30 sekund po każdej "linijce" dialogu tzn. po każdym kliknięciu na opcję w rozmowie? Pół minuty to chyba wystarczająco, żeby się zastanowić nad odpowiedzią, a dla tak krótkiego czasu się chyba nie opłaca kombinować...
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 10-04-2007, 20:15   

Tomi napisał/a:
serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie
A nie można po prostu dodać jednej flagi do danych gracza i ustawiać jej zamiast ochrony?
Przecież jest komunikacja między komputerem gracza a serwerem.
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 10-04-2007, 20:18   

X-F napisał/a:
Tomi napisał/a:
serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie
A nie można po prostu dodać jednej flagi do danych gracza i ustawiać jej zamiast ochrony?
Przecież jest komunikacja między komputerem gracza a serwerem.


można, można ale co w momencie kiedy gracz dostanie ochronę i sobie przerwie dialog, wyłączy przeglądarkę itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom