Wszystkie propozycje zdecyowanie na Tak, a co do tego:
Pitazboras napisał/a:
aDeBaYoReK napisał/a:
1+2+3+4+5+6+7+8.........180+181= ~10k ranq lub nawet więcej
Dokładnie 16471 Mi też się wydaje to trochę nieuczciwe, choć z drugiej strony zachęciłoby trochę graczy do expienia...
IGL i Zahir nie dostawaliby wcale tak dużo ranku. Dostaliby 180pkt. Nie chodzi o dodanie wszystkich ''zdobywanych'' pkt tylko o otrzymanie tylu pkt. z jakiego levelu ''wskoczyliśmy'' na nastepny.
to nie przejdzie
bo to są punkty brane z nikąd
nawet jak ktoś ma zero punktow i z nim wygramy to i tak dostaniemy za niego punkty
czyli będa rozgrywane pojedynki o kase i ranking będzie rosł
i znowu powstanie patologia
MapY [Usunięty]
Wysłany: 03-05-2007, 19:05
Możliwe że to troche będzie niesprawiedliwe, więc może ustalić inaczej otrzymywanie bonusu pkt. rankingowych za awans. Chodzi o grupy lvl.
1-10 lvl +10 pkt
11-25 lvl +15 pkt
26-40 lvl +20 pkt
41-55 lvl +25 pkt
56-70 lvl +30 pkt
71-85 lvl +35 pkt
86-100 lvl +40 pkt
101-120 lvl +45 pkt
121-140 lvl +50 pkt
141-160 lvl +55 pkt
161-180 lvl +60 pkt
181-200 lvl +65 pkt
Tak więc gracz na np. 75 lvl na 76 lvl otrzyma 35pkt.
IGL i Zahir nie dostawaliby wcale tak dużo ranku. Dostaliby 180pkt. Nie chodzi o dodanie wszystkich ''zdobywanych'' pkt tylko o otrzymanie tylu pkt. z jakiego levelu ''wskoczyliśmy'' na nastepny.
Chodzi o to, że łącznie mieliby tyle za same poziomy. To według mnie trochę (za) dużo.
[GM] MapY napisał/a:
Tak więc gracz na np. 75 lvl na 76 lvl otrzyma 35pkt.
Ten pomysł znacznie lepszy. Powinno to być zróżnicowane z powodów podanych wcześniej, tyle że wcześniejszy sposób zbytnio faworyzował wyższe poziomy.
ADIHC1 napisał/a:
2. Wszystko OK, dodalbym jeszcze (gdzies na forum widzialem ten pomysl) - pojedynki 'o cos' tylko w przedziale +/- 3Lv - utrudni to przelewanie jednej postaci (high Lv) na
druga (low Lv).
Wysłany: 03-05-2007, 20:40 Re: <[[[ Propozycje - część kolejna ]]]>
[GM] MapY napisał/a:
6. Targ
Często (GM) otrzymuje PW ze ktoś tam coś kupił na targu i nie dostał tego co miał tam niby dostać. Z tego co wiem to po zakończeniu aukcji, przedmiot jest "przysyłany" w ciągu 10 min. i gracze myślą ze zapłacili a nie dostali to czego chcieli. Trzeba wiec jakieś sensowne rozwiązanie: albo po zakończeniu aukcji wysyłać od razu przedmiot do kupującego wraz z taka informacja w PW, albo zostawić tak jak jest, a jedynie wysyłać po zakończeniu aukcji jeszcze jedno PW ze wygrałeś aukcje i o tej i tej godzinie zostanie dostarczona. Przydałaby się też zakładka na targu "Zakończone aukcje" gdzie byłyby informacje kto co i za ile kupił w ciągu ostatnich np. 10 godzin / 50 aukcji. No i wywalić koniecznie opis przedmiotu...bo to tylko można być oszukanym...
I jeszcze uwaga - jeśli zalicytowaliśmy jakąś aukcje i aktualnie wygrywamy, to albo dać możliwość zwiększenia danej kwoty w aukcji (minimum 1g, a15% trzeba więcej, a i tak daliśmy wymagane 5% wcześniej przelicytowując kogoś innego) do dowolnej, albo gdy wygrywamy (ale jeszcze nie wygraliśmy) jakąś aukcję to nie powinno być przycisku "Licytuj" bo nie ma on sensu.
Przedmioty nie przychodzą od razu, bo w momencie zakończenia danej aukcji trzeba byłoby uruchomić skrypt który odpowiada za przekazanie przedmiotu. Sprzedawanych przedmiotów jest dużo, dlatego taki skrypt byłby bardzo często uruchamiany (pewnie można gdzieś sprawdzić ile jest przedmiotów sprzedawanych na minutę przykładowo). Dlatego uruchamianie takiego skryptu dla każdego pojedynczego przedmiotu jest trochę bez sensu.
Drugi problem to taki, że skrypty wykonywane są w odpowiedzi na jakąś akcję. Akcją tą jest przykładowo ruch gracza, czy minięcie 10 minut. Zakończenie aukcji nie wywołuje żadnej akcji, a zatem nie ma żadnej reakcji (czyli przekazania przedmiotu). Dlatego co 10 minut wykonywany jest skrypt który przekazuje przedmioty. Można to obejść, ale obawiam się, że wtedy będzie jeszcze więcej problemów z niedochodzącymi przedmiotami itp.
W związku z tym obawiam się, że to pewnie się nie zmieni.
PS: moje wyjaśnienia bazuje na własnych doświadczeniach w programowaniu www, dlatego jak gdzieś się mylę to proszę mię poprawić
MapY [Usunięty]
Wysłany: 03-05-2007, 21:00 Re: <[[[ Propozycje - część kolejna ]]]>
qrees napisał/a:
[GM] MapY napisał/a:
6. Targ
Często (GM) otrzymuje PW ze ktoś tam coś kupił na targu i nie dostał tego co miał tam niby dostać. Z tego co wiem to po zakończeniu aukcji, przedmiot jest "przysyłany" w ciągu 10 min. i gracze myślą ze zapłacili a nie dostali to czego chcieli. Trzeba wiec jakieś sensowne rozwiązanie: albo po zakończeniu aukcji wysyłać od razu przedmiot do kupującego wraz z taka informacja w PW, albo zostawić tak jak jest, a jedynie wysyłać po zakończeniu aukcji jeszcze jedno PW ze wygrałeś aukcje i o tej i tej godzinie zostanie dostarczona. Przydałaby się też zakładka na targu "Zakończone aukcje" gdzie byłyby informacje kto co i za ile kupił w ciągu ostatnich np. 10 godzin / 50 aukcji. No i wywalić koniecznie opis przedmiotu...bo to tylko można być oszukanym...
I jeszcze uwaga - jeśli zalicytowaliśmy jakąś aukcje i aktualnie wygrywamy, to albo dać możliwość zwiększenia danej kwoty w aukcji (minimum 1g, a15% trzeba więcej, a i tak daliśmy wymagane 5% wcześniej przelicytowując kogoś innego) do dowolnej, albo gdy wygrywamy (ale jeszcze nie wygraliśmy) jakąś aukcję to nie powinno być przycisku "Licytuj" bo nie ma on sensu.
Przedmioty nie przychodzą od razu, bo w momencie zakończenia danej aukcji trzeba byłoby uruchomić skrypt który odpowiada za przekazanie przedmiotu. Sprzedawanych przedmiotów jest dużo, dlatego taki skrypt byłby bardzo często uruchamiany (pewnie można gdzieś sprawdzić ile jest przedmiotów sprzedawanych na minutę przykładowo). Dlatego uruchamianie takiego skryptu dla każdego pojedynczego przedmiotu jest trochę bez sensu.
Drugi problem to taki, że skrypty wykonywane są w odpowiedzi na jakąś akcję. Akcją tą jest przykładowo ruch gracza, czy minięcie 10 minut. Zakończenie aukcji nie wywołuje żadnej akcji, a zatem nie ma żadnej reakcji (czyli przekazania przedmiotu). Dlatego co 10 minut wykonywany jest skrypt który przekazuje przedmioty. Można to obejść, ale obawiam się, że wtedy będzie jeszcze więcej problemów z niedochodzącymi przedmiotami itp.
W związku z tym obawiam się, że to pewnie się nie zmieni.
PS: moje wyjaśnienia bazuje na własnych doświadczeniach w programowaniu www, dlatego jak gdzieś się mylę to proszę mię poprawić
Właśnie, dokładnie nikt oprócz Admina nie wie (chyba) na jakiej zasadzie (bardziej od strony technicznej) działa "wydawanie" przedmiotów z targu...
PS. Zrobiłem programik gdzie można sobie sprawdzić ile na jakim lvl by się otrzymywało pkt. rankingowych, mam nadzieję że dobrze działa. Programik dostępny jest tutaj.
witam ja jestem raczej na tak ale mam jedno pytanko nie można by było zrobić tańszych rzeczy w 1 i 2 mieście bo na tych małych lvli jest troche za drogo ale to moje zdanie
1.Tak
2.Mi to nie przeszkadza poprostu odżucam poj.ale jak ma komus pomuc to na Tak
3.Tak
4.Tak
5.Ja wiem co to blokada ale fakt nieraz widzę jak ktoś pyta co to jest blokada.Tak
6.Przychodzi o np.16.00,16.10,16.20,16.30,16.40,16.50,17.00 itak dalej.Moim zdaniem zbędne. Nie
7.Tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach