Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Conny
02-12-2019, 18:05
Ofiary w świątyni
Autor Wiadomość
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 17-06-2007, 21:01   Ofiary w świątyni

Aktualnie skóry z niedźwiedzia nie mają żadnego zastosowania w grze. Proponowalbym dodanie nowego sposobu doladowywania atrybutu w świątyniach poprzez składanie ofiary w postaci pazurów behemota,kawałków kaktusów,skór dzika,łusek tyranozaura oraz skór z niedźwiedzia. Oczywiście każdy inny przedmiot miałby inną wartosć, ze względu na ilość występowania i częstotliwość wypadania z potworów. Przelicznik zostałby ustalony przez administrację
Ostatnio zmieniony przez Crypton 18-06-2007, 12:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sir_Fatum
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2007, 21:14   

Pomysl nice , ale ........ ulatwilo by gre chyba ze 1k np. pazorow bohemota to 1atrybut jakiegos zywiolu itp. ale i tak to nie zostanie wprowadzone g;) to pewne jak w banku
 
 
Dr.Kafar 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Dr_Kafar
Level: 999
Wiek: 38
Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Police
Wysłany: 17-06-2007, 21:29   

Pomysł ciekawy, czemu nie ;]

O przeliczniki raczej martwić się nie powinniśmy. Jeśli szefostwo będzie chciało ten pomysł wprowadzić, to przeliczniki ustali zapewne najbardziej optymalne.

Osobiście myślę, że fajnie było by, gdyby po wygranej walce z potworkami można było zabrać ciało potworka na ofiarę. Dźwiganie potworka mogło by na przykład kosztować 2pkt ruchu, a nie jeden.

No tak mi sie jakoś wymyśliło ;]
 
 
v_PoGrOmCa_v 
Użytkownik



Level: 999
Dołączył: 26 Sty 2007
Skąd: Kraina Przeszłości
Wysłany: 17-06-2007, 21:42   

Spoko pomysł ^^ Jestem na tak :) Jakoś urozmaiciło by to grę ;) Z tymi 2 pkt ruchu to tez nawet spoko^^

TAK!

P.S Ale mam nadzieję , że po takiej zmianie atry zostaną u mnie ;p Ile mam ;) Bo sporo ruchów na to straciłem ;)
_________________

"Nikt nie jest tak beznadziejnie zniewolony, jak ktoś, kto błędnie wierzy, że jest wolny"

John Wolfang von Goethe (1749-1832)

Coś się kończy, coś się zaczyna.
 
 
Q.U. 
Użytkownik


Level: -1
Dołączył: 28 Gru 2006
Wysłany: 17-06-2007, 22:27   

Skóry niedźwiedzia => sprzedaj w sklepie => zarób gold => oddaj świątyni. Prawie to samo... Choć w tym przypadku skóry dzika/niedźwiedzia często są kolekcjonowane przez graczy z wysokimi poziomami, więc ich wartość może być większa, niż tylko doładowanie atrybutu.

Cytat:
Osobiście myślę, że fajnie było by, gdyby po wygranej walce z potworkami można było zabrać ciało potworka na ofiarę. Dźwiganie potworka mogło by na przykład kosztować 2pkt ruchu, a nie jeden.

I jeszcze wprowadzimy profesję 'grabarz' która będzie mogła nosić dwa ciała na raz? :wink: Raczej tego nie widzę.

Wiecie co. Z atrybutami dałbym sobie spokój, nie sądzę, żeby wiele osób miało je nienabite wedle potrzeb. Pomyślałem teraz o czymś innym, w świątyni mogłaby być zakładka służąca do poświęcania przedmiotów takich jak skóry/łuski/pazury/kawałki kaktusa itd. Z tym, że aby cokolwiek zadziałało należałoby wpisać ODPOWIEDNIĄ ilość każdego z tych przedmiotów (tj. tylko np. 4 skóry dzika, 1 niedźwiedzia, 2 łuski, 4 kawałki kaktusa i 7 pazurów, dawałyby pożądany/jakikolwiek efekt.) Z tym, że nie mogę wymyślić 'co' miałoby to dawać, ponieważ można by wprowadzić bardzo wiele różnych kombinacji tych przedmiotów i bardzo wiele różnych nagród, więc mógłby to być atrybut, ale mogło by to być też coś innego. Oczywiście, to ile czego należy poświęcić musiałoby być tematem tabu, zwłaszcza na forum, tak aby dodać grze trochę smaku, i aby każdy mógł samemu popróbować coś uzyskać ze świątyni.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Q.U. 18-06-2007, 08:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
xSonnyx
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 00:42   

Nice ten grabarz ^^ Odnosząc się do tematu, jak najbardziej za, ponieważ po co nam pazur behemota gdy już przeszliśmy całą fabułę? Jestem za skórą niedźwiedzia, pazurkiem i łuską :wink:
 
 
Ashiro 
Tester



Profesja: Mag
Nick: Ashiro
Level: 168
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lis 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-06-2007, 06:19   

Hmmm... pomysł fajny, i do tego nawet łatwy do wprowadzenia ;) Podoba mi się ;P

PS. Flow miał fajną fazę z tym zbieraniem jak to wejdzie w życie to sobie nieźle mógłby atrybut wybić xD A może wy się zgadaliście co? on zbiera, ty proponujesz takie coś na forum, a później na targu podziałka na skórki hehe :twisted: ...::JokE::...
Pomysł Fajny ;)
 
 
siatop 
Użytkownik



Nick: siatop
Level: 14
Dołączył: 16 Cze 2007
Wysłany: 18-06-2007, 09:43   

jestem za na ten pomysl :!: :!: :!: :grin:
 
 
Tirell 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: TireLL
Level: 3
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-06-2007, 10:27   

Ja Również Jestem ZA!! :P b.dobry pomysl :]
_________________
Wisełka Kraków ;*
 
 
Payg 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Bary
Level: 100
Wiek: 31
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Za siedmiogród
Wysłany: 18-06-2007, 11:58   

Ciekawe ile pkt do atrybutu było by za jędną skore z niedzwiedzia ;D
 
 
 
Kill3rs4 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 108
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lip 2006
Wysłany: 18-06-2007, 11:59   

Pomysł Good :P P.S Pozbędę się wreszcie Kawałków Kaktusa
 
 
Kasparov
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: x_Yoda_x
Level: 3
Dołączył: 12 Cze 2007
Wysłany: 18-06-2007, 13:00   

q.u powiedział
Q.U. napisał/a:
Skóry niedźwiedzia => sprzedaj w sklepie => zarób gold => oddaj świątyni. Prawie to samo... Choć w tym przypadku skóry dzika/niedźwiedzia często są kolekcjonowane przez graczy z wysokimi poziomami, więc ich wartość może być większa, niż tylko doładowanie atrybutu.

ale może nie każy chce tracic golda albo punkty ruchu . pomysl z ofiarami jest super jestem za.
Q.U. napisał/a:
I jeszcze wprowadzimy profesję 'grabarz' która będzie mogła nosić dwa ciała na raz? Raczej tego nie widzę.

jak to nie wiecje klas postaci przydało by sie w mfo
 
 
Lucypher 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Nienormalny
Level: 53
Świat: 3
Wiek: 32
Dołączył: 02 Cze 2007
Wysłany: 18-06-2007, 18:11   

Kasparov napisał/a:
jak to nie wiecje klas postaci przydało by sie w mfo


nie przesadzaj.. ludzie tyle tych specjalizacji wymyslili ze juz mam tego dosc..
a co do tematu to pomysl calkiem fajny z tymi ofiarami, ale luski tyranozaura raczej by do swiatyni nie byly oddawane gdyz sa one BARDZO cenne na targu w scythe i kurthus ;) bo sa bardzo zadko spotykane i ludzie miliony za nie daja ;p
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 18-06-2007, 22:07   

Miliony powiadasz? :twisted: Tak więc dodawałoby wiecej do atrybutu i po klopocie... One sa tyle warte,poniewaz są potrzebne do questa. A takie skórki z niedźwiedzia? Jeszcze nikt nie wie do czego one będą a występują niezwykle rzadko. Być moze administracja planuje je zastosować w Khazz Warld ale nie wnikam. Mimo wszystko powinny dodawać najwięcej.
 
 
DeniM 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: jancio12
Level: 116
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2007
Wysłany: 18-06-2007, 22:25   

No pomysł nawt dobry. Mozna by było dac tyle atrybutu ile jest warty przedmit np skóra z dzika dawała by ok 0,002 atrybutu i tak w góre.






POZDRAWIAM! :!:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom