Czasami w pojedynkach o nic pomagamy/testujemy swoim znajomym nową inteligencję,statystyki itp. Lecz często jesteśmy dla tej osoby za silni. Przykład:
Ja mam 80 poziom i używam gemu ofensywnego na 5*, gdy za ten czas mój przyjaciel
ma 70 poziom i na równej walce przeciwnik może go w najlepszym przypadku zaatakować gemem na 4*,więc chciałbym się dostosować siłowo do niego,bez wydawania pieniędzy na nowy niedotrenowany.
Moja propozycja jest taka,aby każdy sam mógł wybierać poziom gemu.
(Mam 100lvl i chce używać obrażenia gemu wytrenowanego na 4* zamiast na 5"bo mam taki kaprys..." )
Można by wstawić tabelkę w skrypcie inteligencji w ktorej wpisywałoby sie dany procent z którego chce sie korzystać. (Mniej więcej na podstawie aktualnej częstotliwości używania)
Ja myślę, że tu chodzi tylko o gemy ofensywne... chociaż defensywne do testów może też by się przydało zmienić. Podobna propozycja już była chyba na forum - ktoś się żalił, że gem (ofensywny) mu awansował i teraz zabiera więcej many. W sumie jestem na tak - wydaje mi się logiczne, że jeśli ktoś umie na przykład puścić czar ognia na 3 poziomie, to na 2 też umie.
yyy nie? wiesz ile było by hitowców ? by trzeba było by dużo hp ... pomyśl 500%? do siły albo hp? NIE! 2000000% NIE! i tak 20 % x 5 to 100% wiec stika
mu chodzilo o to ze ten gem mial by tyle samo obrazen tylko przy walce z kolega mozna bylo by ustawic z jaka gwiazdka mieli bysmy bo uzywac
teraz jest 100% a z kumplem bysmy ustawili sobie np 80%
i tylko obrazenie by sie zmienily
(tak jak by gem mial jedna * mniej)
pomysl mógl by przejsc ale wedlug mnie jest niepotrzebny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach