Witam. Wpadłem na pewien pomysł. Być może pomogło by to w walce z hiterami (nie chodzi mi o pozbycie się ich). Jeśli temat był to proszę zamknąć.
Przejdę do rzeczy. Jak walczymy z hitowcami i na hita lecimy (g:\) to widzimy atak przeciwnika w wysokości naszego hp (jak nas na hita ściąga), ale nie widzimy jego prawdziwego ataku. Gdyby moja propozycja weszła w życie to sytuacja wyglądała by tak:
mamy 7184 (zbieżność liczb przypadkowa). Atakuje nas noobstat i ściąga nas na hita i pisałoby, że gracz X zadał cios i gracz Y stracił 8542 hp. Nasza ilość hp byłaby pokazana na minusie, ale w mieście mielibyśmy (tak jak zawsze) 1 hp. Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić.
Na tak Ułatwiło by to walke z noobstatami na wyższym lvlu z pewnością(prosiło by się kogoś o walek z tym noobstatem i żeby powiedział ile w ted miał obrony)
Lekko że na Tak
mogło byc że walnie nam więcej niż my mamy życia i dalej by było to 0 HP a nie na minusie
W wielu grach takie coś widzialem i się zdizwiłem że takiego czegoś tutaj niema
Bardzo ułatwiło by to robienie taktyki na noobstata jeżeli bysmy z nim chciali drugi raz zawalczyć. Nice pomysł, z tego co pamiętam kiedys było tak w starym mfo w walkach z potworami, jak w osy ładowało się po 10k, ale nie pamiętam czy z ludzmi tak samo ( chyba nie ;/ ).
"Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić."
zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu
mi cała propozycja jest błędna wg, mnie, bo to jest tak jak np. z odcinaniem palców,
człowiek ma 20 palców, to jak można mu obciąć 24 palce ? to nie realne tak samo jak zadanie 8k obrażeń komuś, kto ma 7k hp
zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu
Kurde, wiedziałem, że ktoś się do tego przeczepi . Ale jak nie da w dmg? Ta propozycja na pewno nie pomoże w wygraniu walk z wszystkimi hitowcami, ale przynajmniej z częścią.
MichuL napisał/a:
człowiek ma 20 palców, to jak można mu obciąć 24 palce ? to nie realne
a gra jest realna?
Chodzi mi tylko o to, żeby pomóc graczom w walce z hitowcami. Nic innego.
"Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić."
zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu
awans to nienajlepszy przykład - ale np. ktoś używa broni dwuręcznej, ale z wyliczeń wychodzi mu że z tarczą sobie powalczy... albo zdjąć gemy hp jak ma się go dużo i w speeda dać... różnie być może...
wg mnie pomysł przydatny
Nie do konca jestem za (i nie dlatego ze sam mam take staty ).
Chodzi o to ze po update powinna wejsc korekta obron wiec i tak nie bedzie juz noob statow.
Poza tym jak chcesz to wprowadzic? Nie lepiej od razu wypisac kous na czole noob-stat? To musialo by wtedy dzialac na kazdego, tzn mowisz tylko o sytuacji hiterow, a co z normalnymi graczami? Jak bedzie to wizualizowane, jesli nie zdejma Cie na hita?
To musialo by wtedy dzialac na kazdego, tzn mowisz tylko o sytuacji hiterow, a co z normalnymi graczami? Jak bedzie to wizualizowane, jesli nie zdejma Cie na hita?
problem polega na tym że obecnie to działa na każdego, z wyjątkiem właśnie - hiterów
jeśli masz 8k hp i powiedzmy hybryda wali ci za 5k - to znasz siłę jego ciosu, jak hiter zdejmuje na hita, to nie wiesz czy siła tego ciosu to 8001 czy 10000
a sama wizualizacja na pasku hp nie jest potrzebna - wystarczy realna wartość ciosu w raporcie
No tak to dzialanie niedokonczonego snu...
Haha zignorujcie to, wiem co zle napisalem itp wiec kazda kolejna osoba ktora bedzie spamowac i wypomni mi to po raz enty dostanie niespodzianke (nie dla tego ze nie umiem sie przyznac do bledu bo to zrobilem, ale dla tego zeby nie robil sie spam )
W takim razie jesem na tak chociaz nie do konca, uwazam ze ten pomysl jest ze tak to ujme nie na czasie, jak juz powiedzialem po upie ma byc korekta obron w ekwipunkach, wiec i nooby znikna (i pewnie pojawia sie nowe ). Jesli tak sie jednak nie stanie, wtedy dopiero popre ten pomysl.
pomysl jest dobry
jesli przeciwnik wali nam po 800 hp a nasza postac posiada 1000 hp to ostani cios powinien byc wyswiatlany tez jako 800 hp a nie 200. nie trzeba bylo by wprowadzac zadnych liczb ujemych tylko wpisac prawdziwa wartosc ciosu konczacego walke
korekta uzbrojenia moze przyczynic sie tylko do powstania jeszcze wiekszej ilosci noobów jesli zostanie zmniejszona ilosc obron w ekw to bedzie jzu kazdy na hita lecial i wygrana bedzie zalezala od tego kto pierwszy zaatakowal
a jesli ilosc oborn z ekwipunku zostanie zwiekszona to i tek nic sie nie zmieni sytuacja bedzie takka jak teraz
najlepszym rozwiazaniem byla by korekta obron bazowych i wielkosc punktów zalezna byla by od lvl
np na 1 lvl za 10 pkt danych w witalnosc/inteligencje teraz dostajemy 26 pkt obrony/obrny magicznej
gdyby bylo tak ze na 2 lvl za 10 pkt dostejemy juz np 30 to bylo by bardziej oplacalne i nikt nie pomijal by tych statystyk
@DOWN
w sumie chyba masz racje. wiec po zmianie statystyk ekw bedzie trzeba dawac w oborny a to pociagnie za soba powrót anty bo po co dawac w obydwie obrony jak mozna dac w jedna a zaaoszczedzona ilosc pkt rozdac w cos innego
w sumie wole juz hiterów niz anty poniewaz hitera mozna w latwy sposób poknac a z anty juz tak kolorowo nie ma ma
--------------
pozdro
Ostatnio zmieniony przez cochiloco 08-07-2007, 10:24, w całości zmieniany 2 razy
korekta uzbrojenia moze przyczynic sie tylko do powstania jeszcze wiekszej ilosci noobów jesli zostanie zmniejszona ilosc obron w ekw to bedzie jzu kazdy na hita lecial i wygrana bedzie zalezala od tego kto pierwszy zaatakowal
Mylisz sie i to bardzo.
Noobstaty faktycznie bazuja przede wszystkm na ogromnym ataku i duzym szczesciu, ale robia to tylko dlatego, ze otrzymuja male obrazenia od przeciwnika, dzieki temu, ze obrony w ekwipunku sa sporo zawyzone (tak jak kiedys zawyzona byla szybkosc w ekwipunku - kazdy pamieta speederow i ludzi w brazowych rekawicach i butach poslanca ). Wniosek z tego taki, ze noobstaty znikna, z chwila obnizenia obron w ekwipunkach, bo nie beda w stanie wytrzymac 3/4 atakow przeciwnika, bez utraty calego HP.
Kawu masz racje ale to jednak dużo nie zmieni chyba że naprawdę dużo ta obrona się zmniejszy ja muszę na 3 ciosy brać noobstata to co da nawet jak się o połowę zmniejszy sam mówisz że mają dużo obrony i często noobstaty mają inte że się nie leczy i i tak biorą na hita to co będzie jak ja będę miał mniej obrony ?? Za pomysłem jestem na tak bo się przyda i powinna się wyświetlać ostatni hit po którym umarłeś to się przyda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach