Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Coś o obrażeniach

Zgadzasz się?
Tak
72%
 72%  [ 47 ]
Mi to <><
10%
 10%  [ 7 ]
Nie
16%
 16%  [ 11 ]
Głosowań: 65
Wszystkich Głosów: 65

Autor Wiadomość
SaLaMeNcE
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Dołączył: 07 Lip 2007
Wysłany: 08-07-2007, 15:49   

Czasami jeśli noobstat nie walnie Cie porządnie (zostaje Ci jeszcez HP) to najlepiej zaatakowac go po raz 2-gi. Tylko do tego trzeba wyłączyć inte. Wiem że atak jest nieświadomy ale w pojedynku można to wykorzystać, lub jak raz z nim przegramy zaatakowaćgo 2-gi raz.
_________________
 
 
Raks 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shadow
Level: 113
Wiek: 33
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: KRAKOW
Wysłany: 08-07-2007, 16:17   

A mi to Lotto:] na wyższym lv niż 60 nie warto jest mieć hybrydy:/... najlepiej zrobić anty maga lub woja albo hitera :]... Ja tam wybieram sobie tych graczy ktorych chce bo mam wszystko ok i jakos idzie... Wiec moglo by sie to zmienic tak jak mowiles.. ale moglo by zostac tak jak jest... :] Wsumie niezle sie ktos wkurzy jak noob kogos zabije:/ ma 10000 ranka i hit i poszlo sie rabac 1k:/... Nie wiem zobaczymy co powie
Tomi..


Pozdro 4all.
_________________
The best Game is My-Fantasy :]
 
 
mitchel
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 12:50   

Kawu_ napisał/a:
Mylisz sie i to bardzo.
Noobstaty faktycznie bazuja przede wszystkm na ogromnym ataku i duzym szczesciu, ale robia to tylko dlatego, ze otrzymuja male obrazenia od przeciwnika, dzieki temu, ze obrony w ekwipunku sa sporo zawyzone (tak jak kiedys zawyzona byla szybkosc w ekwipunku - kazdy pamieta speederow i ludzi w brazowych rekawicach i butach poslanca ;) ). Wniosek z tego taki, ze noobstaty znikna, z chwila obnizenia obron w ekwipunkach, bo nie beda w stanie wytrzymac 3/4 atakow przeciwnika, bez utraty calego HP.

Ehh... jesli zmniejszy sie obrona n00bstata to i normalnego gracza, więc n00bstat odejmie troche od ataku i da w hp i będzie to samo... Ludzie myślcie troche !
 
 
Kulfon i Monika 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 105
Wiek: 32
Dołączyła: 02 Lip 2007
Wysłany: 09-07-2007, 13:18   

świetny pomysl ( tylko dlaczego ja na to nie wpadłam :?: ) pomijajac ...

... powinien sie wyswietlac PEŁNY cios kazdego gracza, wtedy bedziemy wiedzieli co ulepszyc a z czego zrezygnowac, wtedy bedzie wiecej dobrych graczy a gra stanie sie trudniejsza :)

jesli ma byc korekta uzbrojenia i ma sie zmniejszyc obrona to czemu nie moze byc korekty broni, by zmniejszyc obrazenia albo dodac do niektorych broni ujemną celnosc lub szybkosc, (np dla maga, bo na woja jest obnizona duzo celnosc wraz z szybkoscia, i maja mneij slotow)

[ Dodano: 09-07-2007, 14:26 ]
cOcHiLoCo napisał/a:
w sumie chyba masz racje. wiec po zmianie statystyk ekw bedzie trzeba dawac w oborny a to pociagnie za soba powrót anty bo po co dawac w obydwie obrony jak mozna dac w jedna a zaaoszczedzona ilosc pkt rozdac w cos innego
w sumie wole juz hiterów niz anty poniewaz hitera mozna w latwy sposób poknac a z anty juz tak kolorowo nie ma ma :/


na antych tez jest sposob, wystarczy cios co da 1/3 obrazen, uderzysz go jeden raz wezmie mu te 1/3 HP a potem trza uderzyc dubla :D i po antym... oni zazwyczaj maja malo speeda wiec to sposob, nie maja tez najlepszego szczescia wiec krytyki tez sa czesto widziane
anty inwestuja w dana obrone bardzo duzo, wiekszosc takich ma na 60 lvlu ze 100 w witalnosci i kilka gemow wytrzymalosci lub inteligencji wiec traca miejsca na inne gemy...
PS ale oczywiscie ja tego dubla uderzalam po uleczeniu sie anty :P
_________________
przepraszam za błędy i za przestawianie literek...
to z szybkiego pisania...
 
 
Jelsyn 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: voodoo child
Level: 10
Wiek: 34
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Danzig
Wysłany: 09-07-2007, 14:11   

Pomysł jest bardzo dobry z tym DMG. :D chociaż mnei tam anty nei robią ;> jak masz po 2K obrony na moim 94 lvlu to ciężko na hita ściąć mnie xD
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 09-07-2007, 17:24   

Widzę, że moja propozycja się wam podoba, ale niech jakiś modek albo Tomi się wypowie.
 
 
 
Neon 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 36
Dołączył: 25 Cze 2007
Wysłany: 10-07-2007, 07:19   

bezsens - a moze od razu wprowadzimy obowiazek pokazywania statow przegranemu :-/
_________________
Pzdr 4 AlL
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 10-07-2007, 10:55   

Lol. Masz 14 lvl to nie wiesz jak jest na lvl 90+. A może sam jesteś hitowcem i dlatego jesteś na nie?? ; > Jak znam życie to większość osób, które są na NIE to hitowcy
 
 
 
Kulfon i Monika 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 105
Wiek: 32
Dołączyła: 02 Lip 2007
Wysłany: 10-07-2007, 15:03   

koshiba napisał/a:
Jak znam życie to większość osób, które są na NIE to hitowcy


dokladnie :)

oni nie chca by bylo wiadomo ile ich hit wezmie bo wtedy ten co na hita poleci bedzie wiedzial ile dac w HP by przezyc, i hitowiec przegra :)

PS
niech sie jakis moderator tematyczny wypowie i co o tym sadzi, jestem ciekawska :twisted:
_________________
przepraszam za błędy i za przestawianie literek...
to z szybkiego pisania...
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 12-07-2007, 18:46   

Odświeżam. Czemu moje tematy są dobre, ale na chwilę?? g:\

Ps. Proszę o nie dawanie mi ostrygi, ponieważ odświeżam swój temat.
 
 
 
blackraider 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: blackraider
Level: 42
Dołączył: 03 Lut 2007
Skąd: W-awa
Wysłany: 12-07-2007, 19:06   

dobry pomysł i przydatne coś takiego
_________________
black r


 
 
 
v_PoGrOmCa_v 
Użytkownik



Level: 999
Dołączył: 26 Sty 2007
Skąd: Kraina Przeszłości
Wysłany: 13-07-2007, 11:15   

Jestem na tak :) * chociaż sam jestem mini hitowcem na 2gim świecie xD *

Pomysł trafiony ;) Jestem na TAK , bo jeszcze w pierwszym świecie miałem problemy z hitowcami... Mam nadzieję , że ten pomysł wyjdzie jak najwsześniej.

Chociaż Kawu_ powiedział , że ma być nowe ekw , więc jak samo ekw załatwi sprawę to chyba nie będzie potrzeby tego wprowadzać * chociaż mniejsze lvl by miały łatwiej;)*
_________________

"Nikt nie jest tak beznadziejnie zniewolony, jak ktoś, kto błędnie wierzy, że jest wolny"

John Wolfang von Goethe (1749-1832)

Coś się kończy, coś się zaczyna.
 
 
MISTRZ MAGOW2 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: MISTRZ MAGOW2
Level: 23
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: CEWICE
Wysłany: 13-07-2007, 11:55   

ale nie takie coś nietylko z hitowcami z każdym graczem było by przydatne jak masz 2000hp on ci weznie 900 a drugi hit to krytyczny i przegrałeś i niewiesz ile on ci wzioł
_________________


//Nobody can stop Us

Ukradli mi konto :
mistrz magow2
114lvl

Ale powróciłem
 
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 09-11-2007, 15:48   

Wiem, że temat z lipca, ale chciałbym odświerzyć, bo patrząc na ankietę, wynika z niej, że pomysł się podoba g:D
 
 
 
`Patryk 
Użytkownik



Level: 666
Dołączył: 23 Sie 2007
Wysłany: 09-11-2007, 18:27   

Pomysl very good latwo by bylo sie z takimi graczami rozprawic xD
Bo mnie denerwuja takie osobniki co wala po Bóg wie ile a tak bysmy wiedzieli g:D>
Nawet jak bysmy mieli malo hp to zeby pisalo ile jego hit maxymalnie zdja xD
wiec na tak
_________________
`Patryk/Shakal , s4 Uwazaj
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom