Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2007, 22:15 Premie klasowe
Proponowałem to w innym temacie, ale było to głównie pisanie nie na temat to napisze tu.
Chodzi o preme klasowe przy wybieraniu profesji (wojownik, mag)
Wiele osób skarży sie że każdy wybiera maga bo dostaje gem który można sprzedać. Myślę że po wprowadzeniu czegoś takiego nie będzie z tym problemu.
Wyglądałoby to tak:
Wojownik:
- 15% do ataku fizycznego
- 10% do uniku i szybkości
- 5% do obrony przed atakami fizycznymi i żywotności
Mag :
- 15% do ataku magicznego
- 10% do celności magii
- 5% do obrony magicznej, uniku i żywotności
Profesja byłaby zapisana w zakładce "Gracz". Wybieramy ją tylko raz (bez możliwości późniejszej zmiany, no... chyba że za 50 pkt MF )
To tak... Coś mi sie wydaje że to jest ściągnięte z jakiejś gdy ale nie jestem pewien Co do pomysłu to jestem na TAK bo wg mnie bardzo urozmaiciło by to gre... Nie zgadam sie tylko z 1-ym:
A ja będę na nie ...
Mi się właśnie podoba odmienność MF ... a dokładniej to, że naszą profesję określają
statystyki i tylko one ...
Nie trzeba wybierać ścisłej profesji ... każdy rozwija staty jak mu się podoba
Cytat:
Wiele osób skarży sie że każdy wybiera maga bo dostaje gem który można sprzedać.
Skoro niektórzy są sprytniejsi to dlaczego mamy im tego zabronić? I tak woj ma na początku ciężki żywot
Level: 194
Wiek: 33 Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-08-2007, 22:29
Pomysł jest świetny, wtedy nie byłoby takiego czegoś jak jest teraz... "aaa... wezmę se maga bo ma gema dodatkowo" W sumie to myślałem o czymś podobnym, tyle że chodziło mi o umiejętności zależne dla klasy postaci... Np. mag mógłby pakować w umiejętność zwiększającą celność magii, a woj w zatruwanie broni (czy coś w tym rodzaju ). Zresztą nieważne, bo chodziło o to samo, czyli: "wybrałeś woja to nim graj" Uważam, że ten pomysł jest lepszy niż mój (może dlatego, że zapomniałem dokładnie o co w moim chodziło ).
Ewentualnie można zrobić takie coś, że jeśli się wybrało maga to zablokowana zostaje możliwość dodawania do siły i odwrotnie... Jeśli się wybrało woja to nie można rozwijać magii.
Nie! W MF nigdy nie stawaliśmy przez widocznym wyborem profesji więc to nie zostanie zmienione...I tak jak się chce przeżucić z woja na maga lub na odwrut to trzeba dużo czasu zanim się cały eq kupi Niech zostanie tak jak jest.
Profesja byłaby zapisana w zakładce "Gracz". Wybieramy ją tylko raz (bez możliwości późniejszej zmiany, no... chyba że za 50 pkt MF
Hmmm... a jeśli ktoś chcę sobie zrobić reset statystyk przypuśćmy chce stać się magiem a był wojownikiem?? Musiałby płacić i za reset i za jakiś wybór klasy Ja jestem na nie, nie tylko z tego powodu. Również dlatego bo to by tylko zwiększyło trudności w wyborze rozwijania statystyk bo kto powiedział, że szybkość dla maga a szczęście dla woja?
StopDzieciomNeo [Usunięty]
Wysłany: 13-08-2007, 11:17
zdecydowanie na nie , ile by to wszystko kosztowało !
Jacek byłby bogatszy od Bila Gatesa ( tego od windowsa)
a gracze by zbankutowali
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2007, 11:30
To zmniejszycie sobie do 35 MF. A co ? Teraz niby nie dostaje kasy za te wasze wszystkie resy i doładowania ruchów ?
Jak chcecie to możnaby zrobić jak ze zmianą nicka (tylko raz na postać).
Cytat:
ja jestem na NIE bo mi na 120 lvl statystyko to rozwali zdecydowanie NIE
W jaki sposób ci zniszczy jak tylko dostaniesz i nic nie stracisz ?
Nie mówcie mi tu o klimacie gry bo każda gra ma inny klimat i różni sie od pozostałych. Żeby MFO było orginalne to dodajcie karabiny maszynowe (tego raczej w żadnym rpg nie było)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach