Wysłany: 25-08-2007, 22:34 Edycja skryptów inteligencji
Nie wiem czy taki temat już był. Szukałem, nie znalazłem.
Chodzi o usprawnienie edycji skryptów inteligencji.
Jak dla mnie to jest pięta achillesowa tej gry. A Ci co po ostatnim padzie musieli odtwarzać skrypty chyba się ze mną zgodzą...
Propozycje:
1. Dodać edycję warunków w poleceniach.
Teraz jeśli chcę zmienić zapis z "ilość HP 8000" na "ilość HP 8500" to muszę dodać nowy warunek a stary usunąć.
2. Dodać możliwość kopiowania poleceń.
Nieraz mamy identyczne kilkuwarunkowe ale różniące się tylko np. w sekcji 'usuń'. Trzeba to klepać ręcznie...
3. Dodać możliwość kopiowania skryptów.
Jeśli mam skrypt z kilkoma poleceniami a chcę mieć drugi praktycznie identyczny, różniący się nieznacznie to muszę wklepywać od początku wszystko... Makabreska... eska... eska...
1. Dodać edycję warunków w poleceniach.
Teraz jeśli chcę zmienić zapis z "ilość HP 8000" na "ilość HP 8500" to muszę dodać nowy warunek a stary usunąć.
A jak się pomylisz to znów musisz usuwać i tak w kółko<<<Bardzo przydatne, 100% na TAK>>>
Cytat:
2. Dodać możliwość kopiowania poleceń.
Nieraz mamy identyczne kilkuwarunkowe ale różniące się tylko np. w sekcji 'usuń'. Trzeba to klepać ręcznie...
J.W.<<<100% na TAK>>>
Cytat:
3. Dodać możliwość kopiowania skryptów.
Jeśli mam skrypt z kilkoma poleceniami a chcę mieć drugi praktycznie identyczny, różniący się nieznacznie to muszę wklepywać od początku wszystko... Makabreska... eska... eska...
Też dobry pomysł, ale działałby gdyby punkt pierwszy Twojego pomysłu byłby zrealizowany... w innym przypadku ręczne ustawianie mogło by się okazać szybsze
1.Taki Leniwy jesteś że musisz mieć edycje? Na nie.
2.I znowu lenistwo...Co ty zmieniasz inte 5 razy dziennie że chcesz takie coś?
3.Pfff i zaś ;d To masz 5 minut zrobić inte to po co to jeszcze przyspieszac?
No właśnie, na tym to polega.
Dobry gracz nie wygrywa głównie dzięki statystykom, lecz
inteligencji, przy której spędził sporo czasu, aby wyliczyć wszystko do perfekcji.
Nie wiem po co takie ułatwienia.
1. Czy to tak ciężko? Co pokolenie graczy MF jest bardziej rozleniwione.
Punkt 2 i 3 są niemalże identyczne. Może znajdą zastosowanie w grze, ale
ja osobiście nie popieram tych pomysłów.
Propozycje:
1. Dodać edycję warunków w poleceniach.
Teraz jeśli chcę zmienić zapis z "ilość HP 8000" na "ilość HP 8500" to muszę dodać nowy warunek a stary usunąć.
Całkowicie niepotrzebne.
2 kliknięcia więcej Ci nie zaszkodzą.
Gailard napisał/a:
2. Dodać możliwość kopiowania poleceń.
Nieraz mamy identyczne kilkuwarunkowe ale różniące się tylko np. w sekcji 'usuń'. Trzeba to klepać ręcznie...
To też raczej z serii "dla leniwych".
Niekiedy by się to przydało ... ale jednak mozna to przepisać ręcznie, a nie zajmuje to aż tak wiele czasu.
Gailard napisał/a:
3. Dodać możliwość kopiowania skryptów.
Jeśli mam skrypt z kilkoma poleceniami a chcę mieć drugi praktycznie identyczny,
To mogłoby się nawet przydać ... niekiedy chcę mieć drugi skrypt, który ma jedno polecenie mniej, a muszę wszystko robić od nowa ...
Ale znowu nie jest to, aż tak bardzo potrzebne ... Są ważniejsze rzeczy do zrobienia.
Podsumowując: Pomysły dosyć ciekawe i ułatwiające pracę z zakładką "inteligencja" lecz nie są niezbędne.
Wysłany: 26-08-2007, 15:06 Re: Edycja skryptów inteligencji
1. Tak bardzo mi sie przyda...
2. na tak
3. NA TAK zaoszczedzi pełno czasu...! to poprostu krew zalewa jak robie ten sam skrypt tylko elixy usuwam na poja :F
Nick: Sebziro
Wiek: 31 Dołączył: 26 Sie 2007 Skąd: Konoha
Wysłany: 26-08-2007, 18:22
Moim zdaniem przydała by się taka opcja aby wyłączyć na chwile jedną część inteligęcji np. mamy walczyć z noobstatem to wyłanczamy leczenie więc musimy je usunąć a jeżeli to zrobimy do musimy po przesuwać reszte
(tylko taki schemat dla osób które nie zrozumiały wykładu)
1. procęt HP = 51
przedmioty mikstura życia lv 3
2. procęt MP = 30
przedmioty mikstura many lv 3
Jeżeli usuniemy punkt 1 to punkt 2 przesunie się na pierwsze miejsce a gdzyby była opcja zawieszenia na jakiś czas punktu pierwszego (moim zdaniem) było by o wiele lepiej
Wysłany: 26-08-2007, 21:38 Re: Edycja skryptów inteligencji
Cytat:
1. Dodać edycję warunków w poleceniach.
Teraz jeśli chcę zmienić zapis z "ilość HP 8000" na "ilość HP 8500" to muszę dodać nowy warunek a stary usunąć.
Niezgadzam się z innymi osobami to wedłóg mnie bardzo dobra żecz ja czasem wbije lv. to musze szybko zmienic inte. zanim mnie ktos zaatakuje (wiecej hp i mp)
Cytat:
2. Dodać możliwość kopiowania poleceń.
Nieraz mamy identyczne kilkuwarunkowe ale różniące się tylko np. w sekcji 'usuń'. Trzeba to klepać ręcznie...
Ech to zupełnie niepotrzebne,no przynajmniej dla mnie
Cytat:
3. Dodać możliwość kopiowania skryptów.
Jeśli mam skrypt z kilkoma poleceniami a chcę mieć drugi praktycznie identyczny, różniący się nieznacznie to muszę wklepywać od początku wszystko... Makabreska... eska... eska...
Ech zgadzam się z Sinem
Justice napisał/a:
Dobry gracz nie wygrywa głównie dzięki statystykom, lecz
inteligencji, przy której spędził sporo czasu, aby wyliczyć wszystko do perfekcji.
Profesja: Wojownik
Nick: Got Of War
Wiek: 31 Dołączył: 19 Sty 2007 Skąd: Prawie Nowy Targ
Wysłany: 27-08-2007, 09:01
A mi to jednym słowem lotto, ja mam bardzo uboga inteligencję, bo dużej nie potrzebuje; i powiedzcie, dla każdego doba ma tyle samo czasu, więc dlaczego ja mogę zrobić sobie całą inteligencję w 30 sekund (zanim ustawię, to sobie myślę jak to zrobić w wolnym czasie). Wystarczy pomyśleć.
_________________
Śmierć ma oczy błękitne i zimne, a wysokość obelisku nie ma znaczenia, nie mają też znaczenia napisy, jakie się na nim wykuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach