Może i by takie coś było ciekawe ale to jest znaczna zmiana w systemie walki, na którą sie narazie nie zanosi.
A z resztą trzeba coś też wymyślić dla woja
Czy to przypadkiem nie jest coś w stylu poison, focus i innych statusów? Mogłoby być ciekawym urozmaiceniem gry, ale sporo z tym roboty i faktycznie na razie się nie zanosi na taką zmianę.
Jakieś prototypy tego typu na liście TODO są, niepotwierdzone, ale są.
Właściwie możemy coś jeszcze powymyślać
Kreatywne myślenie jeszcze nikomu nie zaszkodziło
Zaskoczony jestem tym tematem. Czegoś takiego jeszcze nie było.
Cytat:
• Dodanie ataków specjalnych zależnych od różnych czynników np. moc ataku zależy od ilości zabitych potworów. Ciosu specjalnego można użyć po napełnieniu się specjalnego paska.
Wchodziłoby to w ten punkt, lecz nie wiadomo czy zostanie to wprowadzone ...
jeśli tak ... to w dalekiej przyszłości.
Cios- możliwość ogłuszenia przeciwnika.
Cios Krytyczny- Prawdopodobieństwo ogłuszenia wzrasta.
Te specjalne ataki byłyby używane przykładowo co 14 tur.
Zmniejszyłoby to ilość remisów, ponieważ często takie coś mogłoby
decydować o wygranej/przegranej.
Myśle, że po skonczeniu fabuł i tych wszystkich pierdółek admin by się wziął za coś takiego
Ale nie zaszkodzi ja do tego czasu powymyślamy coś fajnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach