Level: 194
Wiek: 33 Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2007, 21:37 Przebudowanie okienka walki manualnej
Podczas walki z pewnym bossem wpadłem na taki mały pomysł. Można przebudować okienko walki manualnej w taki sposób, żeby nie trzeba było tyle klikać Aby wyjaśnić wszystko, poniżej wstawiam spreparowanego screenshota
Pomyślałem przy okazji o tym, że będziecie mówić, że jeśli podczas walki manualnej mamy za dużo itemków, przesuwanie okienka na dół może nudzić, więc proponuję dodatkowo takie coś w zakładce inteligencja:
Po "zaznaczeniu" przedmiotu, można go używać w walkach manualnych. Kiedy nie jest zaznaczony, po prostu nie pojawia się na liście przedmiotów zdatnych do użycia.
1. Wiesz Ku_Zi... czasami widać u Ciebie przebłyski geniuszu Prostsze, szybsze, wygodniejsze w użyciu. Czy ktoś widzi jakieś minusy?
2. To już trochę mniej zgrabne... Ale jakoś nie mogę znaleźć lepszego rozwiązania tego problemu. W każdym razie domyślnie wszystkie przedmioty powinny być zaznaczone, żeby się nowi gracze nie dziwili, dlaczego walcząc z Rapsem nie mogą używać mikstur, skoro je mają w plecaku.
Dużo było propozycji co do leczenia podczas walki z bossami, jednak ten Twój jest trafiony w 10 !
Ja bym dodał jeszcze taki "mały dupsik".
Koło mikstur (już w walce z bossem), byłby np. "X", którym można by było je "dezaktywować" dany przedmiot.
Czasami niefortunnie zdarza mi się kliknąć miksa many niż życia, pewnie nie jednemu się to przydarzyło.
Oczywiście można by było go w każdej chwili aktywować.
,lub inne wyjście...
Po prostu zrobić jakiś przedział miedzy miksami many a życia.
Nie mam za bardzo czasu więc to tylko napisze ^^
_________________________
_________________________
-m życia lv2
-m życia lv3
-m życia lv4
_________________________
-miks many lv 2
-miks many lv 3
-miks many lv 4
_________________________
_________________________
No nareszcie może coś wprowadzą bo ta stara nudnawa grafika strasznie już kłuje w oczy mogli by dodać więcej mrocznych kolorów a nawet poprzestawiać i pozmieniać wyglądy okien na jakieś fajniejsze style, jestem ZA !!
1. Bardzo dobry pomysł, zaoszczędzi mi to klikanie w walkach z bossami, a jak wiadomo, po tym Upie są silniejsze... Na tak.
2. No zły nie jest... chociaż, jeżeli nie zostanie wcielone w życie brak rolki do przewijania potionów to się jak najbardziej przyda. Na tak
1. Pomysł świetnie trafiony jak najbardziej za. Zaoszczędzimy klikania, a myszka troszeczke se odpocznie.
2. No tak średnio, ale ten drugi pomysł jest tylko kwestią formalności do 1. Drugi nie bardzo dlatego, że gracze początkowi nie czytają FAQ i nie wiedzą o co chodzi.
Zyga napisał/a:
,lub inne wyjście...
Po prostu zrobić jakiś przedział miedzy miksami many a życia.
Nie mam za bardzo czasu więc to tylko napisze ^^
_________________________
_________________________
-m życia lv2
-m życia lv3
-m życia lv4
_________________________
-miks many lv 2
-miks many lv 3
-miks many lv 4
_________________________
_________________________
Zyga twój pomysł też jest świetny. Raz pomyliłem mane z życiem przy końcu walki (miałem go na 2 ataki) i mnie dobił
1 i 2 pomysły są dobre bardzo ułatwią życie leniwym i nie tylko wsumie bo ileż to razy użyłem potka na Mp a nie na Hp jak to pisał wyżej Zyga. Więc jestem za wprowadzeniem tych 2 pomysłów
Wysłany: 21-09-2007, 16:48 Re: Przebudowanie okienka walki manualnej
Było 1.000.000 takich pomysłów i jestem w 100000% za... Omg co ja zrobiłęm ,walczyłem z piratami ponad godzine i klikłem zamiast mixy lv4 to mixe many lv4... i cała walka poszła w piach... co to tego to wprwoadził bym jeszcze pomysł zygi i jak było wcześniej ze uzywanie mixów za pomocą klawisza...
Moje propozycje:
- gdy skończą się jednego rodzaju mixy, to w okienku jest pokazywana nadal możliwość jego użycia, ale pole jest disabled, ale najlepiej będzie jak ono całkiem zniknie
- nie powinny być pokazywane (bo nie ma to sensu) przedmioty typu skóra dzika, niedźwiedzia, i inne bezużyteczne itemki.
- dla magów: aby ciągle nie klikać w Magia Gem jakiśtam Lv. X Użyj, to proponuję dodać możliwość przypisania do przycisku ogólnie dostępnego "Atak" dowolnego zdarzenia np. atak fizyczny, atak gemem itp.
Inne rozwiązanie:
Dodać przyciski:
Atak (już istnieje) - atak fizyczny
Atak mag. - atak magiczny
Leczenie mag. - pokazują się nam założone, dostępne gemy leczenia (leczenie magiczne)
Mikstury życia - wszelkiego rodzaju mixy życia
Mikstury many - wszelkiego rodzaju mixy many
Eliksiry - eli + mix. reg.
Level: 194
Wiek: 33 Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-09-2007, 00:22
[GM] MapY napisał/a:
dla magów: aby ciągle nie klikać w Magia Gem jakiśtam Lv. X Użyj, to proponuję dodać możliwość przypisania do przycisku ogólnie dostępnego "Atak" dowolnego zdarzenia np. atak fizyczny, atak gemem itp.
Fajny bajerek Myślę, że to też mogłoby zostać wprowadzone do gry
[GM] MapY napisał/a:
Inne rozwiązanie:
Dodać przyciski: (...)
Chociaż przedmioty będą lepiej porozdzielane na różne kategorie i łatwiej będzie je znaleźć, sądzę, że nie powinniśmy aż tak się rozdrabniać
Pomysły Zygi z odznaczaniem i zaznaczaniem miksturek podczas walki oraz podział na miksturki many i życia (nawet jakąś kreseczką, nie pod osobnym przyciskiem ) są też nieźle trafione
No to co, czekamy na wypowiedź kogoś z administracji?
Edit
Dobrze by było, gdyby można jakoś zwijać niepotrzebne nam ramki, np. wojownikiem ramkę 'magia'
Uzik twoja lampka w glowie zaswiecila i pomyslala
Pierwszy pomysl jeszt wysmienity , zaoszczedzi kilku zawsze klikniec , a co do drugiego pomyslu jest troszke slabszy od pierwszego ale tez jest niezly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach