Witajcie, myślę sobie, że czas coś wprowadzić w życie gry Chodzi mi mianowicie o pomysł, że gdy na przykład:
Aiwaho wysyła pojedynek i zaznacza pojedynek, który wygrywający uzyskuję 1 rzecz losowo z ekwipunku. Czyli by się zaznaczało czy do pojedynku wprowadza się to. Kwadracik z napisem EQ. Gdy Aiwaho wygrywa przykładowo z XxX Magiem i wygrywa 109 gp i bojowy kapelusz.
Takie walki, były by dla bardziej odważnych.
Kolejny pomysł to, przy przegranej z potworem traci się punkty doświadczenia, bo beznadziejne jest, że ciągłe walki i przegrane kończą się utratą paru sztuk złota.
Sadze, że pomysły są zbędne ale nie głupie. Proszę rozważyć. Pozdrawiam.
_________________
GeeR [Usunięty]
Wysłany: 26-09-2007, 23:29
Hmmm..
Co do 1 propozycji..(Dla mnie kiepska niech zostanie tak jak jest )
Ale co do 2 Mógł bym się zgodzić bo jak mam 20 mln i idę Expić i jak przegram wypada mi koło 1 mln..(Beznadzieja)
1. jest juz taki kwadracik z litera I chyba ze czegos nie zrozumialem (nie ma 100% pewnosci ze w pojedynku o przedmiot napewno on nam wypadnie)
2. moglo by byc ale pod warunkiem że tracilo by sie zarówno złoto jak i doświadczenie
_________________
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu" S.Lem
1. Wydaje mi się, że takie coś jest już. Pojedynki mogą być o golda, expa, EQ i rank. Jeśli czegoś nie zrozumiałem to napisz to bardziej hmm bardziej zrozumiale.
2. Jestem na nie. Expa traci się tylko z graczem i tak powinno zostać. Są jeszcze przecież gracze o noob statach, a rodzice im na reseta nie pozwalają. A zresztą jak coś ci się nie podoba i chcesz ciągle tracić expa aż 2 lvl niżej zejdziesz to prosze bardzo stań bez inty przed miastem i skorzystaj z usługi bez prota.
1.
Chodzi tobie o stawianie przedmiotów? Coś jakby zakład, kto wygra ten zgarnia dane przedmioty... IMO bardzo nieprzemyślane, znacznie ułatwiłoby przekręty.
Nie.
2.
Tutaj byłby problem z blokadą. Dajmy na to spadłeś 2 poziomy i masz blokadę, przez co nie możesz walczyć z graczami i spadać jeszcze niżej. jeżeli traciłoby się exp po przegranej z potworami można by zbijać poziom bez limitów, tak jak to było kiedyś.
Nie.
1. Pomysł raczej bez sensu.. Czasem w ojedynku wypadnie eq c zesem nawet pżadne w tamtym up'ie np. mnie wypadł Szlachetny Kaptur
2.Pomyśl ktoś ma blokade na ok. 120 lvlu idzie expić i traci ok. milon expa.. ;/
,a złoto dobrze ,że wypada przecież oni rabują Cię po cos..
1 Pomysłu nie do końca rozumiem pisz jaśniej albo ja nie mogę obczaić się ale wydaje mi się że chcesz walczyć o określony przedmiot, na nie bo kupisz w sklepie różdżkę z 1 lvla np. i po co to komu
2 Też na nie, chyba nie wiesz ile expa się traci na np. 105 lvlu, mam tracić 650k bo przegrałem ze swtorkami NIE !!
1. Zaznaczenie walki o Itemy jest.. Chodzi Ci pewnie o ustawienie walki.. I wystawienie do "ekwipunku" jednego wybranego przedmiotu który wtedy na 100% wypadnie
2. Ja bym zwiększył wypadanie kasy do 20-30% za przegraną z potworkiem.
W MF jest i tak za dużo kasy. Albo i jak pisał IGL.. całkiem zlikwidować gold z potworków.
_________________ "I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
1. Daje możliwość do przekrętów. GM by mieli więcej roboty w przeglądaniu czy ktoś podejrzanego poja. NA NIE
2.
Fanatyko napisał/a:
2. Ja bym zwiększył wypadanie kasy do 20-30% za przegraną z potworkiem.
Pomyśl ile kasy stracę, gdy mam 1mld? I jeszcze to podwyższyć?
Fanatyko napisał/a:
W MF jest i tak za dużo kasy. Albo i jak pisał IGL.. całkiem zlikwidować gold z potworków.
Za dużo kasy? Nigdy nie ma za dużo. Hajs z potworków niech zostanie LOL! Co do propozycji, na nie! Exp to coś cennego dla wyższych lvl'i. Dam Ci przykład
Tommy_1 na s3 ma ponad 1k przegranych z potworami, i teraz pomyśl ile by stracił expa? NA NIE
1. pierwszy pomysł - na nie, ponieważ nie widzę w nim żadnego sensu.
2.
Fanatyko napisał/a:
2. Ja bym zwiększył wypadanie kasy do 20-30% za przegraną z potworkiem.
W MF jest i tak za dużo kasy. Albo i jak pisał IGL.. całkiem zlikwidować gold z potworków.
Ja bym tu nic nie zmieniał dobrze jest teraz. Zresztą jak sie zlikwiduje golda z potworów to co zrobią gracze co nie daja rady za częsta wygrywać z innymi graczami. Nie każdemu chce sie handlować na tagu.
Wy nie widzicie jednej bardzo znaczącej rzeczy..
Płaczecie.. "Bo eliksiry są takie drogie", "Bo ja nie mam tyle kasy"..
Postawcie sobie pytanie: "Dlaczego?"
Gdyż jest więcej kasy w obiegu niż wcześniej, czego następstwem jest wzrost cen.
Póki co to była propozycja usunięcia golda z potworków powyżej Eliar,
żeby początkujący mogli jakoś rozpocząć.
Nie chce się wam bawić na targu?
Przecież to jeden z elementów gry. To tak samo jak z obroną.
Wolicie mieć 10 w bazie bo nie chcecie się w "to bawić".
A jednak trzeba. Będę szczęśliwy jak golda zlikwidują..
Btw.. a dlaczego się tak boisz wypadania kasy?
Potworki Cię zabijają? Może jesteś za słaby na nie.. Nabij 1lv czy 2lv i wtedy..
Proste.
_________________ "I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
Wy nie widzicie jednej bardzo znaczącej rzeczy..
Płaczecie.. "Bo eliksiry są takie drogie", "Bo ja nie mam tyle kasy"..
Postawcie sobie pytanie: "Dlaczego?"
Gdyż jest więcej kasy w obiegu niż wcześniej, czego następstwem jest wzrost cen.
Póki co to była propozycja usunięcia golda z potworków powyżej Eliar,
żeby początkujący mogli jakoś rozpocząć.
Nie chce się wam bawić na targu?
Przecież to jeden z elementów gry. To tak samo jak z obroną.
Wolicie mieć 10 w bazie bo nie chcecie się w "to bawić".
A jednak trzeba. Będę szczęśliwy jak golda zlikwidują..
Btw.. a dlaczego się tak boisz wypadania kasy?
Potworki Cię zabijają? Może jesteś za słaby na nie.. Nabij 1lv czy 2lv i wtedy..
Proste.
Ok Fanatyko ja Cię rozumiem W pewnym sensie popieram to. Ale wątpię żeby szerszy zakres graczy chciał takich zmian .
przy przegranej z potworem traci się punkty doświadczenia
czlowieku, za kazda walke trace kolo miliona expa, a kazdemu sie zdazy ze czasem padnie (koniec mixow?)...pod Ballis wbijam 1kk expa calymi ruchami, ktorych posiadam ponad 450... laduja mi sie one ponad 20 godzin... a wytracajac cale ruchy, zdarza mi sie czasem ze padne np. bo mialem malo hp i nie mialem many, a zaskoczyly mnie 4 potworki... to gdzie tu sens, a gdzie logika? padne dwa razy na potworach, zeby potem 2 dni to odzyskiwac?
_________________ Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
Pomysl zly , bo na niskich lvlach latwo jest przegrac z potworami i co te osoby by wiecej tracily niz zyskiwaly to jaki to by mialo sens ??
Co do pojow to teraz malo osob walczy po przez nie wiec nie potrzeby byl by taki dodatek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach