Główną inspiracją dla tego pomysłu jest ten temat ale także wszystkie inne o tym że noobstat, hiter, speeder, mag, woj itd itp psują tę grę.
Wielu graczy narzeka że przez jakiś build grać się nie da, bo taki "noob" albo czeka w mieście na atak, albo stoi pod miastem i "normalni" gracze nie mogą się z miasta ruszyć.
Wg mnie problem nie polega na tym że się przegrywa i traci ERIG, tylko na tym że na wysokich levelach po straconej walce odrobienie strat wymaga poświęcenia i 2 tysięcy pkt ruchu. W pierwszych nawet i pięciu miastach odrobienie tych strat wymaga ruchów kilkudziesięciu. Nic więc dziwnego że na wysokich levelach trudno o walki....
Moja propozycja jest następująca:
W walkach pvp nie walczy się o 1% expa, a o pewną pulę expa która byłaby uzależniona np. od tego ile expa w danej lokacji można dostać od najsilniejszego potworka ( i to pomnożone np. x100 albo x lvl zaatakowanego).
Ja tu widzę same plusy :
- przegrana już tak nie boli
- po przegranej bez zbędnego stresu można szukać rewanżu ze zmienionym eq, intą i czym tam jeszcze
- jest to system dobry zarówno dla amatorów walk pvp jak i dla graczy którzy grają na fabułę: teraz wystarczy tygodniowo mieć 2 walki wygrane więcej (niż porażek) żeby mieć tyle samo expa co przez tydzień biegania po mapie, albo inaczej - straty z 2 przegranych walk się przez tydzień na mapie odrabia... teraz nie tyle się expi na graczach co przed nimi ucieka... - (wszystkie uwagi dotyczą wysokich leveli, bo to mnie dotyczy )
- skoro główną atrakcją tej gry są walki pvp to należy promować tych którzy chcą dużo walczyć (teraz walczy się o dużo), przy takim rozwiązaniu ci którzy czekają na ofiarę w mieście nie byliby już takim postrachem dla innych graczy - ci będą mogli szybko odrobić straty, no i jeśli ktoś nie gra tylko na rank - to siedząc w mieście trudniej będzie lvl nabijać, więc część osób wyjdzie z miast i będzie więcej walk na mapie.
Na pewno jest tego więcej, ale chwilowo nie przychodzą mi do głowy
Hmmmm...
Nie bardzo kumam
Wtedy ten co wygrywa też dostaje mniej expa?Zresztą przecież są pojedynki.Zaznacza się,że nie chce się na ZŁOTO,EXP lub Przedmioty i już.
@Edit
Czyli taki 5 lvl traci 8 expa po przegranej walce?Bez przesady...
Ostatnio zmieniony przez Shark 02-11-2007, 17:48, w całości zmieniany 1 raz
Dobry pomysł. Na wyższych levelach aż strach o jakąś walkę Myśle, że przez to będzie o wiele więcej walk bo strata 100 000 expa znacznie mniej kosztuje niż strata 1 000 000 expa
Jestem ZA
Wtedy ten co wygrywa też dostaje mniej expa?Zresztą przecież są pojedynki.Zaznacza się,że nie chce się na ZŁOTO,EXP lub Przedmioty i już.
Dokładnie Chcesz dużo expa z graczy to musisz dużo walczyć! Ale jak masz złą passę to ci blokada nie grozi
Generalnie chodzi o to żeby pod Ballis było tyle samo walk co pod pierwszymi miastami
Shark napisał/a:
@Edit
Czyli taki 5 lvl traci 8 expa po przegranej walce?Bez przesady...
Skąd te 8 expa wytrzasnąłeś? Nie pamiętam dokładnie jak to w liczbach wygląda, ale porównaj sobie ile 5lvl zyska expa w poju, a ile zyska na dziku
a tak generalnie rozumiem że mój pierwszy post jest dość długi ale jednak polecam jego całą lekturę
Hmmmm to na koniec końców nie jest takie uczciwie
Żeby wbić lvl na np.120 lvl trzeba nabić 3kk expa.A według twojej metody to się równa 30 walk.Czy to nie przesada.Chociaż można by było powiększyć to do 500 k expa za jedną walkę.Myślę,że na to zgodzi się wiele rankingowców.W końcu u nich jak im idzie dobrze na jednym lvl to chcieliby go utrzymać jak najdłużej.Ja też na takie rozwiązanie bym sie zgodził.500 k za walkę.Ani mniej ani więcej
@UP
Mi chodzi o Realag'a.Napisał,że np.na 100 lvl dostawałoby się 100 k expa.A to jest 10 razy mniej niż dotychczas się dostaje.A taki 5 level dostaje za walkę z graczem 80 expa.Podzielić przez 10 równa się 8
Hmmmm to na koniec końców nie jest takie uczciwie
Żeby wbić lvl na np.120 lvl trzeba nabić 3kk expa.A według twojej metody to się równa 30 walk.Czy to nie przesada.Chociaż można by było powiększyć to do 500 k expa za jedną walkę.Myślę,że na to zgodzi się wiele rankingowców.W końcu u nich jak im idzie dobrze na jednym lvl to chcieliby go utrzymać jak najdłużej.Ja też na takie rozwiązanie bym sie zgodził.500 k za walkę.Ani mniej ani więcej
1. na 120 lvlu masz raj bo masz z kim walczyć
2. ja mam ponad 6kk na level, a ile to walk? trudno powiedzieć bo na mapie ostatnio walczyłem raczej na pewno przed wakacjami... tak tylko deczaszkeryzacja, sparingi w teamie i czasem turniej - czy to jest uczciwe?! w moim przedziale 156-162 lvl jest tylko 8 graczy z którymi teoretycznie mogę sobie zawalczyć
Czyli zostają TYLKO potworki
3.
Straciłeś 2816560 punktów doświadczenia.
Straciłeś 9538818 sztuk złota.
Straciłeś 801 punktów rankingowych.
to zobaczyłem na koniec mojej ostatniej walki turniejowej, więc nawet 500k expa jest spoko do zaakceptowania bo więcej dziennie zbieram, odrobienie powyższych strat zajęło mi 3 dni...(tylko exp rzecz jasna).
4. Rankerzy - na 1świecie w top 10 najwyższy lvl to 110 - wyższym lvlom znacznie trudniej grać na rank (dlatego strata expa jest tak bolesna...) no chyba że organizuje się turnieje o których potem na forum się dyskutuje....
Mam dla ciebie rade.Ja właściwie nie grałem przez 1 miech i dużo osób mnie dogoniło z levelem.A nawet wyprzedziło.Możesz nie grać czynnie na 1s,ale grać czynnie na 2 i 3s.Oczywiście na 1s sobie wchodź np.co drugi dzień,żeby z kimś pogadać.Po miesiącu będzie około 20 graczy więcej do walk.Gdybym grał dalej i nie zrobiłbym sobie tamtej przerwy miałbym teraz 140-150 lvl i też nie miałbym z kim walczyć.
PS.A kto ci zabrania prywatnych turniejów
@DOWN
Co to jest offtop?SPAM?
Ostatnio zmieniony przez Shark 02-11-2007, 19:36, w całości zmieniany 1 raz
Offtopem zalatuje.....
Oczywiście że się wyżywam na 2 świecie
A na ś1 gram na expa więc z rady raczej nie skorzystam ale takie małe urozmaicenie by się przydało... poza tym wkrótce będę musiał bardziej na ś2 uważać na to kogo atakuję...
Oj czy ja wiem czy to zachęci graczy do walki ... wciąż w grę wchodzą GIR.
-Nie walczę, bo mam ponad 100mln kasy, a oszczędzam na to i na to.
-Nie walczę, bo mam dużo cennych przedmiotów po update.
-Nie walczę, bo szkoda mi pkt rank.
Znane dla każdego gracza wymówki.
Pamiętasz może czasy gdy miałeś 100 lvl? Te walki odbywające
się czasem raz na miesiąc? W tej chwili w tym przedziale odbywają
się czynne walki. Z czasem to i na 150 lvl tak będzie się działo.
Aktualny update można przejść już nawet na 110 poziomie, który
przy przegranej traci około 800k doświadczenia. Ruchów ma on
obdajże około 400, gdzie pod Ballis średnio na 1 ruch zyskuje się
2000 exp.
Jeśli by algorytm dobrze wyważyć, tak żeby się na mniejszym lv nie dostawało zbyt mało i analogicznie na dużym zbyt dużo/mało to ja nie widzę przeciw skazań.
pomysl mnietuniema mi sie podoba
na niskich lvl trzeba duzo walk stoczyc zeby zdobyc lvl to czemu nie moze tak byc na lvl100 i wyzej bylo by wtedy duzo wicej przyjemnosci z walki bo strata tez nie byla by az tak duza
mozliwe ze osoby grajace na fabule zaczely by tez walczyc
tylko jak wspomnial kactuzz trzeba by bylo wymyslec jakis dobry przelicznik
albo wprowadzic cos takiego z potworki mialy by jakis tam zakres doswiadczenie który by dawaly zalezny od lvl gracza np potwory pod Balis mialy by zakres 2000-3000 expa za sztuke
gracz przykladowo na 110lvl dostawal by 2000expa za potworka a na 150 3000expa za potworka
(wartosci podane przykladowo i prosze sie do nich nie odnosic)
Oj czy ja wiem czy to zachęci graczy do walki ... wciąż w grę wchodzą GIR.
-Nie walczę, bo mam ponad 100mln kasy, a oszczędzam na to i na to.
-Nie walczę, bo mam dużo cennych przedmiotów po update.
-Nie walczę, bo szkoda mi pkt rank.
Kiepskie wymówki, ja tam wolę "Nie walczę, bo eliksiry mi się skończyły."
Cytat:
Jeśli by algorytm dobrze wyważyć, tak żeby się na mniejszym lv nie dostawało zbyt mało i analogicznie na dużym zbyt dużo/mało to ja nie widzę przeciw skazań.
Pozostaje pytanie ile to "dużo" a ile to "mało". Opinia graczy byłaby różna.
Cytat:
na niskich lvl trzeba duzo walk stoczyc zeby zdobyc lvl to czemu nie moze tak byc na lvl100 i wyzej
Trzeba pamiętać o jednej ważnej rzeczy. Mimo, że sam mam wysoki poziom i rzadko walczę PvP wiem, że mój poziom jest jakby wybrykiem dla fabuły MF. Tak samo z innymi poziomami, jak to już ktoś powiedział do Ballis dochodzisz ok 110 poziomu. Na 110 poziomie ilość expa z potworków w miarę pasuje do strat w walkach PvP. Zrozumcie, że posiadanie poziomu 200+ jest jak najbardziej tylko waszą sprawą. Tak samo jak to, że tacy gracze wyprzedzają poziomem rozwój fabuły.
Pomysł jest dobry dla high leveli, ale to nie pod nas robiona jest gra. Równie dobrze możecie prosić o to aby potworki pod Ballis dawały 5000 expa, bo za wolno wam się poziomy wbija. Gra jest IMO dobrze wyważona, dlatego gracze muszą się liczyć ze zmianą stylu gry na bardziej nietypowy, jak chcą pędzić z poziomem.
ale za to doswiadczenie za walki pvp sa jzu zawyzone
na 10 lvl musisz stoczyc okolo 20 walk zeby zdobyc lvl
a na 110 wystarcza juz tylko 3-4 wygrane zeby nabic lvl
powinno bys tak ze na niskich jak i wysokich lvl zeby wbic kolejny poziom powinna byc podobna ilosc walk
Jeśli by algorytm dobrze wyważyć, tak żeby się na mniejszym lv nie dostawało zbyt mało i analogicznie na dużym zbyt dużo/mało to ja nie widzę przeciw skazań.
Dla mnie właśnie małe lvle były natchnieniem bo gram sobie na 2 świecie, walk kilkanaście dziennie i nawet jak w nich jestem na minusie to lvl rośnie... i właśnie tak chciałbym i później...
I mam jeszcze dodatkowy argument - jak będzie można walczyć z graczami +/-10%lvl to to też będzie nieżyciowe na wysokich levelach...
Q.U. napisał/a:
Pozostaje pytanie ile to "dużo" a ile to "mało". Opinia graczy byłaby różna.
Ale szacowanie tego można rozpocząć, dla mnie "za dużo" jest na pewno wtedy kiedy po przegranej walce trzeba 2 dni expić na potworkach, max to powinen być połowa dziennego expa
cOcHiLoCo napisał/a:
albo wprowadzic cos takiego z potworki mialy by jakis tam zakres doswiadczenie który by dawaly zalezny od lvl gracza np potwory pod Balis mialy by zakres 2000-3000 expa za sztuke
Potworki ze zmiennymi statami - to chyba już było, no i pewnie jeszcze więcej osób tylko na nabijaniu expa by się skoncentrowało... a nie o to mi chodzi.
Q.U. napisał/a:
Pomysł jest dobry dla high leveli, ale to nie pod nas robiona jest gra. Równie dobrze możecie prosić o to aby potworki pod Ballis dawały 5000 expa, bo za wolno wam się poziomy wbija. Gra jest IMO dobrze wyważona, dlatego gracze muszą się liczyć ze zmianą stylu gry na bardziej nietypowy, jak chcą pędzić z poziomem.
No fakt, itemki są na 126 lvl max... ale nie zgodzę się że tylko wysokie lvle na tym zyskają. Tak w miarę swobodnie można walczyć chyba do 130-140lvl, potem jest trudniej. Już teraz takich "przerośniętych wybryków" jest koło setki... A przyjrzyj się turniejom - ile osób może w nich brać udział a ile realnie bierze... Ale ten pomysł to także coś dla niższych leveli - tych co mają problemy z anty, hiterami itp.... niech każdy sobie walczy jak chce, ale niech taki hiter sobie wygra (no nie będę nikomu żałował....) a jego ofiara niech w czasie prota (zakładając że trochę ruchów ma) odrobi straty i narzekania że "grać się nie da" się skończą (nooo.... prawie...).
Ja mam 159 lvl i wcale z expem nie pędzę (na mfach) - kiedyś nawet kilka tygodni spędziłem pod Eternią tępiąc czachy Rozpędzam się tylko po upku Czyli mój dorobek expowy tak w 95% jest naturalny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach