1.Lokacja "Ciemne Uliczki" w mieście. Koniec campowania, kto chce powalczyć, wchodzi tam, i po lewej stronie ma czat, a po prawej listę osób przebywających w ciemnych uliczkach. Wejście kosztuje 1 pkt ruchu (tak jak wejście przed miasto), czas ochronny nie ma znaczenia.
2.Nowa klasa: łucznik. Wiem że już było, ale teraz mam konkretną propozycje: atrybutam ataku łucznika byłaby szybkość (co dawałoby mu status najszybszej postaci w grze). Może on też pakować w siłę, co daje mu jeszcze większą szybkość (związane to jest z szybkością naciągania strzały).
3.Nowy współczynnik zaznaczony na pomarańczowo. Jest on wykorzystywany do używania umiejętności. Ten współczynnik to zmęczenie. Dostaje się go pakując w siłę. Magowi on nie potrzebny (bo ma gemy), ale woj może używać takich umiejętności[/b] jak (all z FF):
-Sleep Atack (przeciwnik zasypia, budzi go dopiero kolejny hit, albo kilka tur "przespanych")
-Berseker (można użyć tak na siebie jak na przeciwnika)(większy atak, ale osoba pod wpływem bersekera bije tylko z łapy, trudniej jej trafić, i nie używa miksów, umiejętności i gemów)
-Dark Atack (zmniejszona celność)
-Silence (niemożność używania gemów)
No i jeszcze duużo innych.
4.By mag mógł pakować w siłę. Daje mu to większy atak z czaru, jednak nie daje many, więc nie będzie masowego "przejścia" magów na atak.
5.Te wasze wyklinane "petsy". Myślę, że można je wprowadzić, jednak nie uczestniczą one w walce. O co cho? O to:
Na początku wybierasz maga lub woja. Teraz dostajesz w bonusie odpowiednio kota albo psa. Opisywani są przez cztery statystyki: siłe, zręczność, inteligencję i obronę. Kot jest dobry w zwinności i inteligencji, a pies w dwóch pozostałych (jakby doszedł łucznik możnaby jeszcze dodać trzeciego "petsa" który byłby dobry w sile i zręczności (może orła?)). Od teraz w inteligencji wybieramy sobie, w jakim stopniu wspomaga nas zwierzak. Jeżeli wybierzeny "50%", to do naszych statystyk dodawana jest połowa statystyk zwierzaka (czyli mamy np.50 ataku, a pet 20. W takim wypadku mamy 60 ataku). Jeżeli wybierzemy 100%, to mamy na odwrót (używając tego samego przykładu, będziemy mieli 45 ataku, bo nasze 50% i 100% peta). Zwierz leveluje - dostaje połowę, lub tyle samo expa co my (zależnie co wybierzemy (50 czy 100), ale jeżeli wybieramy 100%, to my dostajemy tylko połowę expa). Wszystko zrozumiałe? Jak nie, to pytać.
Coś jeszcze mi sie po łbie kołata, ale napisze później .
PS.Hej, dlaczego jak chcę napisać poprawkę w tekście, to mi go zżera (chcę zmienić np."3 petsa" na "trzeciego petsa", i podczas pisania zżera minastępne słowa (literka po literce)!)? Mam coś źle ustawione?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Singami 26-12-2007, 20:23, w całości zmieniany 2 razy
W końcu jakieś ciekawe propozycje, które moge skomentować
1. Czyli nawalanka bez końca, tyle, że mam zastrzeżenia. Jak ktoś wygra walkę i zostanie mu mało HP to kolejny atak i dead. Może obowiązywałby tam czas ochrony po walce?
Tak samo levelu bo troche trzeba czasu, zeby być gotowym do następnej walki. Ale ogólnie dobry pomysł + moje dodatki. Na tak.
2. Hmmm... no wiec skoro ma dużo szybkości to musi mieć mało ataku, czyli popularny speeder. Różniłby się tylko tym, ze ma łuk zamiast zwykłej broni. A jeśli chodzi o niego to naciąganie strzały i strzał to dwie odrębne rzeczy. Trzeba też wycelować, więc łucznik byłby skazany na porażkę najpierw namierzajac cel i naciagnąć łuk, a potem strzelić. w ten czas zdąży go przeciwnik zaatakować. Ale wtedy byłaby ta szybkość. Dla dodania mu jeszcze kolejnego ruchu by miał jakieś szanse. Ale mając słaby atak nie wiem czy taka klasa jest potrzebna. 50/50
3. Co do różnych stanów, to trzeba przyznać, zę to dobry pomysł. W wielu grach RPg takie rozwiązania zostały zastosowane ale nie tu. Np. walka była by ciekawsza gdybym np. uśpił przeciwnika na kilka tur albo zaatakował bersekerem. No i pozbawić maga używania gemów. Poprostu walka byłaby dużo ciekawsza i urozmaicona a w dodatku czego chce admin zmniejszyłaby się ilosć remisów . Na tak.
4. Czyli jak w starym MF rozdzielenie MP i ataku magicznego co akurat było złe. No i przy tym rozwiązaniu trzebaby było zmniejszyć atak woja lub zwiększyc atak maga. Więc nie zbyt dobry pomysł. Na nie.
5. Oj kocham zwierzęta. Te wirtualne też . Na tak.
1.Z tego co zrozumiałem-nie można atakować po za tymi ciemnymi uliczkami ? Na nie,lubie gdy walczyć można wszędzie ;p
2.Tutaj też nie do końca...Łucznik miałby 2 razy więcej szybkości [za siłe i za szybkość],a atakował tyle co inni.A po łuczniku pewnie wchodziły by pewnie hunterzy itd.Dla mnie nie potrzebne,ale 50/50
3.
Cytat:
-Sleep Atack (przeciwnik zasypia, budzi go dopiero kolejny hit, albo kilka tur "przespanych")
I już ginie 1 cios na zaśnięcie,drugim budzi i trzecim dobija.Bo jakby odrazu po wstaniu atakował-było by bezsensu.A jakby spał kilka tur-jeszcze większa szansa na śmierć
Cytat:
-Berseker (można użyć tak na siebie jak na przeciwnika)(większy atak, ale osoba pod wpływem bersekera bije tylko z łapy, trudniej jej trafić, i nie używa miksów, umiejętności i gemów)
to ten atak musiałbyć tak 1000 razy silniejszy A skoro nie używa mixów to pada bardzo szybko.
Cytat:
-Dark Atack (zmniejszona celność)
nowe pokolenie noobstatów.Wszystko w szęście+dark atack
Cytat:
-Silence (niemożność używania gemów)
Użycie na magu=zwycięstwo
4.Mag pakujący w siłe ? Bezsensu
5.Ano,pet to dobry pomysł ;p Lubie zwierzęta ^^'
4.
zaproponowałbym inną taktykę maga, nie atak czarami tylko zaklętym kosturem czy coś takiego, np kostur ze sporym magic dmg, duzym zwykłym i np +700 dmg od ognia
i jakieś gemy dodatkowe do tego
w każdym razie chodzi o atak bronią z zaklętym czarem
1.
Zbędne. Nie jest to zły pomysł, ale jest dosyć możliwości walk PvP, a takie miejsce ułatwiłoby przelewanie kasy/ranku.
2.
W MF nie ma klas! Nauczcie się wreszcie. Jedyna różnica między tak zwanym wojem a magiem to sposób ataku. Wszystkie statystyki naliczają się tak samo. Dodanie łuku jako broni dla wojów jeszcze ujdzie, ale dodawanie nowej 'klasy' jest bez sensu.
3.
Sama idea bardzo fajna, ale te umiejętności przepakowałeś. Brak możliwości używania gemów? Spanie przez kilka tur? Bicie tylko z łapy + zero inty? Nie ma szans, przynajmniej nie tego co wymieniłeś.
4.
W zasadzie bez sensu. Po co zatem pakować w siłę, skoro magia dodaje też manę? Chyba tylko po to, że gdy woj wykorzysta którąś z tych przepakowanych umiejętności dałoby się nadal jakoś atakować. Ale to by pogrążyło magów.
5.
Pets'ów nie będzie. Przynajmniej nie dopóki fabuła nie zostanie ukończona. Idea pupili nie jest zła, jest to jednak wciąż zakazana propozycja.
1.Czyli coś w stylu areny
Na tak jeżeli prot by obowiązywał - czas na uleczenie się lub zmiany ekw ...
2.Co do tych nowych klas to jeszcze nie jestem przekonany ...
3.Czyli jakby takie dodatki do walki ?
Czy te umiejętności ustawialibyśmy w inteligencji ? czy w inny sposób ?
4.Z tego co wiem kiedy mag daje w magię to rośnie mu atak magiczny jak i mana więc takie coś to chyba utrudnienie dla niego ...
5.Takie małe bonusy,które są pożyteczne
50/50
1. Te ciemne uliczki zbytnio nie mają sensu. Co to da?
3.
Cytat:
• Dodanie ataków specjalnych zależnych od różnych czynników np. moc ataku zależy od ilości zabitych potworów. Ciosu specjalnego można użyć po napełnieniu się specjalnego paska.
Do reszty jakoś nie mam zdania.
Cytat:
2. Hmmm... no wiec skoro ma dużo szybkości to musi mieć mało ataku, czyli popularny speeder. Różniłby się tylko tym, ze ma łuk zamiast zwykłej broni. A jeśli chodzi o niego to naciąganie strzały i strzał to dwie odrębne rzeczy. Trzeba też wycelować, więc łucznik byłby skazany na porażkę najpierw namierzajac cel i naciagnąć łuk, a potem strzelić. w ten czas zdąży go przeciwnik zaatakować. Ale wtedy byłaby ta szybkość. Dla dodania mu jeszcze kolejnego ruchu by miał jakieś szanse. Ale mając słaby atak nie wiem czy taka klasa jest potrzebna. 50/50
Zamach, a cios wojownika to też 2 odrębne rzeczy ...
1. Te ciemne uliczki zbytnio nie mają sensu. Co to da?
Koniec Campowania pod miastm, wielu graczy denerwuje to, że nie mogą wyjść z miasta bez straty kasy/expa/ranku/wszystko naraz.
Crypton napisał/a:
3. Cytat:
• Dodanie ataków specjalnych zależnych od różnych czynników np. moc ataku zależy od ilości zabitych potworów. Ciosu specjalnego można użyć po napełnieniu się specjalnego paska.
Nie rozumiesz. To co podał Tomi, to Overdrive z Final Fantasy X. A mnie chodzi o umiejętności.
Do tego twojego pierszego pomysłu to masz dobry pomysł ale dał bym ze taka informacje np najlepsi graczowie w mijesicie ci co najwiecej wygrali w tym ciemych ulickach i sam mistrzami
Profesja: Wojownik
Nick: Yon
Level: 155
Świat: 3
Wiek: 35 Dołączył: 21 Lis 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2007, 20:05
1. Kozak, zapewne trochę źle Cię rozumiem, ale wydaje mi się, że to co mówisz wiele by nie zmieniło... Przecież camperzy spod miasta poszli by do ciemnych uliczek i tam czekali na ofiary... Jeśli zaś ofiary znów udały by się pod miasto, to kamperzy w ślad za nimi.. Tego nie unikniesz (chyba że źle zrozumiałem Twoją propozycję)
2. Twoja propozycja niesie za sobą ogromne zmiany w MFO, ponieważ trzeba by było dodać nowy ekwipunek dla tych łuczników, a nowy ekwipunek równa się z kolejną przebudową statów etc... Osobiście, jestem na nie
3. Tutaj przyznaję Ci rację... Efekty typu Silence, Blind, Sleep czy Poison to dobry pomysł, ale z tego co się orientuję to znajduje się już na liście TODO
4. Siła to obrażenia fizyczne... Żaden silny fizycznie mag nie zadaje większych obrażeń magicznych. To nielogiczne.
5. Ooo nie. Nie róbmy z MFO, czegoś na miarę Sims 2: Zwierzaki albo Pokemony. Całym sercem na nie.
1. Kozak, zapewne trochę źle Cię rozumiem, ale wydaje mi się, że to co mówisz wiele by nie zmieniło... Przecież camperzy spod miasta poszli by do ciemnych uliczek i tam czekali na ofiary... Jeśli zaś ofiary znów udały by się pod miasto, to kamperzy w ślad za nimi.. Tego nie unikniesz (chyba że źle zrozumiałem Twoją propozycję)
Masz rację, nie rozumiesz. Ciemne uliczki to osobna lokacja, w której gracze chętni na PvP mogą znaleźć przeciwników. Jak chcesz powalczyć, to wbijasz.
Yondaime napisał/a:
4. Siła to obrażenia fizyczne... Żaden silny fizycznie mag nie zadaje większych obrażeń magicznych. To nielogiczne.
A czytałeś jakieś fantasy w życiu? Tam zazwyczaj nie ma czegoś takiego jak MP, tylko magowie czują ból (mogą nawet zginąć) jak zarzucą za silny czar (czyli jak nie maja tylke MP... Ale myśl została uchwicona).
Yondaime napisał/a:
5. Ooo nie. Nie róbmy z MFO, czegoś na miarę Sims 2: Zwierzaki albo Pokemony. Całym sercem na nie
A nie wiesz że levelowanie potworka jak strasznie wciągające? Jak dla mnie Pokemony tonajbardziej wciągające RPG (tak, RPG!) wszechczasów.
Profesja: Wojownik
Nick: Yon
Level: 155
Świat: 3
Wiek: 35 Dołączył: 21 Lis 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2007, 20:27
Kozak napisał/a:
Masz rację, nie rozumiesz. Ciemne uliczki to osobna lokacja, w której gracze chętni na PvP mogą znaleźć przeciwników. Jak chcesz powalczyć, to wbijasz.
No to tym bardziej ludzie którzy będą polować na graczy, którzy nie chcą walczyć, będą stać właśnie pod miastem... no ale cóż, widocznie takie jest moje zdanie
Kozak napisał/a:
A czytałeś jakieś fantasy w życiu? Tam zazwyczaj nie ma czegoś takiego jak MP, tylko magowie czują ból (mogą nawet zginąć) jak zarzucą za silny czar (czyli jak nie maja tylke MP... Ale myśl została uchwicona).
Czytałem wiele fantasy. Zgadza się, to oczywiste, że mag nie ma punktów mp (ani hp) ale do Twojego opisu bardziej pasuje, to iż to wytrzymałość lub inteligencja powinna go chronić przed ubocznymi skutkami zbyt silnego zaklęcia. To już lepiej jakby wprowadzone były kręgi magii (coś podobnego do serii Gothic) i na kolejnym kręgu obrażenia zadawane magią byłyby większe
Cytat:
A nie wiesz że levelowanie potworka jak strasznie wciągające? Jak dla mnie Pokemony tonajbardziej wciągające RPG (tak, RPG!) wszechczasów.
Tak, Pokemony to rzeczywiście RPG, ale na miły Bóg.... Jak można łączyć fantasy RPG z RPG a la Pokemon.... Szanuję Twoje zdanie, ale ja jednak pozostanę przy negatywnej opinii.
-Ciemne uliczki: czyli to samo co wyjście pod miasto, tyle że w mieście? masło maślane...
-Łucznik: jeśli proponujesz coś tak kluczowego dla gry to przygotuj konkretny, dopracowany, przemyślany projekt a nie rzucaj samej idei bo z tego nic nie wynika.
-Petsy: Byłbym na tak pewnie, ale musiałbym zobaczyć konkretny projekt.
Ale ogólnie gratuluję wyobraźni:) Grunt to mieć pomysły nawet jeśli są odrzucane.
BTW...
Cyrkiel napisał/a:
Do tego twojego pierszego pomysłu to masz dobry pomysł ale dał bym ze taka informacje np najlepsi graczowie w mijesicie ci co najwiecej wygrali w tym ciemych ulickach i sam mistrzami
Oto one:
3.Nowy współczynnik zaznaczony na pomarańczowo. Jest on wykorzystywany do używania umiejętności. Ten współczynnik to zmęczenie. Dostaje się go pakując w siłę. Magowi on nie potrzebny (bo ma gemy), ale woj może używać takich umiejętności jak (all z FF):
-Sleep Atack (przeciwnik zasypia, budzi go dopiero kolejny hit, albo kilka tur "przespanych")
-Berseker (można użyć tak na siebie jak na przeciwnika)(większy atak, ale osoba pod wpływem bersekera bije tylko z łapy, trudniej jej trafić, i nie używa miksów, umiejętności i gemów)
-Dark Atack (zmniejszona celność)
-Silence (niemożność używania gemów)
No i jeszcze duużo innych.
no tak ale wtedy mag nie miał by szans Woj rzuci Sleep Atack i mag zasypia np na 3 tury... 3 ataki i po magu więc nie opłaca sie
-Ciemne uliczki: czyli to samo co wyjście pod miasto, tyle że w mieście? masło maślane...
Pudło. To wielka różnica. Wychodząc przed miasto automatycznie stajesz się celem ataku. A jeżeli ludzie przeniosą się do miasta, wtedy będzie można wychodzić kiedy się chce
Hate napisał/a:
konkretny projekt.
Czyli listę uzbrojenia, dokładny podział statystyk (w procentach!) itd...
Ludzie, a czemu patrzycie na te skille tylko pod kątem walki PvP? Spójrzcie na walkę PvE z użyciem umiejętności, a od razu będziecie na tak .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach