Ja jestem na tak. Na wysokich poziomach zbyt dużo traci się doświadczenia za przegraną.
Najlepiej uzależnić od doświadczenia i nie bawić się zmiennymi statami potworów.
Czyli coś w stylu - exp potrzebny z (lv x na lv x+1)/20. Wtedy na każdym poziomie trzeba było stoczyć tyle samo walk, by zyskać kolejny poziom.
Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 03-11-2007, 19:09
Pomysł nawet mi się podoba. Bo na 5 lvlu jedna walka i w sumie to nic nie tracisz a na 40- 50 - 60 itd. lvlach to musisz trochę odrabiac starconego expa.
MiStrzU7777 twoja wypowiedź nie ma dużego sensu,chyba,że ja go niezauważyłem
Sugerujesz,że na np.150 lvl trzeba stoczyć tyle samo walk ile na 5?To trochę przesada.Na wyższych levelach potrzebne są Eliksiry,a jeśli ktoś ich nie ma to nie walczy.A żeby nabić poziom na graczach trzeba je mieć.Ja jestem za tym,żeby zmniejszyć ten exp co dostajemy o połowe.To nie będzie taka duża strata,ale mimo wszystko będzie trzeba stoczyć 2 razy więcej walk.
@DOWN
Ale zmiana o połowę to chyba nie jest takie złe?
Ostatnio zmieniony przez Shark 03-11-2007, 19:26, w całości zmieniany 1 raz
Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 03-11-2007, 19:24
W sumie to Shark masz racje. Ale zobacz jaka jest różnica do nabicia 5 lvla a do 70 lvla. Można powiedzieć że wprowadziłoby się w ten sposób kolejne ułatwienie do gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach