Albo chociaż, żeby jak ktoś atakuje czachy, niezależnie od poziomu, i jak przegra to traci też rank...chodzi mi o światy moderowane... lecz to może być za trudne
Według mnie najlepszym rozwiązaniem to co wymyślił Q.U. że gdy niski lv atakuję czachę chcąc stracić ekspa powinien tracić również rank i problem był by rozwiązany
Jeżeli chodzi o kogoś atakującego niższe lv powinno zostać bez zmiany (żeby osoba zaatakowana [niższy lv] nie traciła ranku)
Co do obniazania na czaszkach lvli to zeby mozna jak Raelag napisal tylko kilka razy potem zeby lvl nie spadal lub zrobic tak ze przy kazdej przegranej spadal exp , gold , rank i no czasem przedmioty wtedy rankowce by musieli grac tak jak inni , a nie tylko na rank
Tu nawet nie chodzi o obnizanie poziomu, bo sporo osob zaczelo poprostu
utrzymywac lv. Nie ma ma skokow lv up - lv down. Ale to swietnie widac
po przegranych walkach. Zazwyczaj takie osoby (stosunkowy duzy rank,
na low lv) maja odpowiednio duzo przegranych - niemal tyle samo co
wygranych. To jest utrzymywanie poziomu. O czym niestety nie ma mowy
w regulaminie. Przydaloby sie sprecyzowanie w tej kwesti, badz..
Raelag napisał/a:
Można by po prostu zrobić tak, by po przegranej z czaszką +4 (i więcej) nawet jeślibyśmy mieli miec spadek go nie dostaniemy
A gdyby podczas walk z czachami nie zdobywalo/tracilo sie expa? Zwykli
gracze raczej na tym nie ucierpia, a nawet jesli to o wiele mniej niz osoby
utzymujace poziom. Wtedy utrzymywanie poziomu nie bedzie szlo w parze
z trzymaniem ranku.
To mi się podoba... To właściwa propozycja. Niech GM to rozpatrzy !
Jak zobacze jeszcze jeden post w stylu, jaki zaprezentowal kolega wyzej,
przestane byc taki tolerancyjny. To nie Rozmowa tylko dzial Propozycji.
Jezeli masz cos do powiedzenia, odpowiednio to uargumentuj (dlaczego
masz takie, a nie inne zdanie wzgledem propozycji). Mam nadzieje, ze
wszytko jasne..
Jeżeli chodzi o kogoś atakującego niższe lv powinno zostać bez zmiany (żeby osoba zaatakowana [niższy lv] nie traciła ranku)
Ale to wciaz umozliwia utrzymywanie lv, nie tracac ranku.
Moja propozycje juz znacie, pisalem o niej wczesniej..
No tak ale taki zaatakowany rankowiec musi czekać godzinkę żeby dalej mógł go ktoś zaatakować. A z reguły jak ktoś jest rankowcem ma dobre staty i eq więc ta osoba która go zaatakuje ma duże szanse że przegra a w tedy mijało by się to z celem :]
A jak taki rankowiec ma 5-10 lv to więcej zdobywa wchodząc z miasta na potworkach niż traci przegrywając.
Faktycznie nie zmniejszyło by to rankowców w 100% ale by im solidnie przeszkadzało
No tak ale taki zaatakowany rankowiec musi czekać godzinkę żeby dalej mógł go ktoś zaatakować.
Na niskich poziomach masz racje, ale potem rankowcy sie nie wychylaja.
Wychodza tylko na umowione walki, badz robia wypady na 'polowania'.
Wtedy prot jest im na reke - prawda? A najnizsze poziomy, to najmniejszy
problem..
Racja jest to na rękę ale ciężko jest coś dobrego wymyślić żeby całkowicie zablokować możliwość zbijania ekspa bo przez to cierpieli by Ci którzy po prostu normalnie dedną i spadną lewel.
A i tak są tacy co po prostu wysyłają poje bez ekspa - takiego czegoś nie da się już zwalczyć i nawet zmiany z czachami nic nie dadzą.
Ja zostaję przy swojej propozycji bo na pewno utrudni to granie niektórym rankingowcą.
Chyba żeby ustalić jakiś musowy przyrost lv np. do 20lv minimum +1 lv na tydzień do 40 minimum +1lv na 2 tygodnie (znaczy licząc aktywne dni gry) itd. --> no coś w tym stylu normalnym graczom którzy grają żeby grać nie przysporzy to żadnego problemu bo spokojnie wbiją więcej niż ten jeden lewel w określonym czasie. Może i trochę głupi pomysł ale niektórym by odpowiadał i wykluczył by całkowicie osoby które nie wbijają leweli
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach