Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 03-11-2007, 13:57
Niemal wszsytkie pomysły mi sie podobają a najberdziej ze zwiezrzętami. Nie podoba mi się tylko łucznik. Moim zdaniem byłoby za dużo propozycji. Według mnie woj i mag w zupełności wystarczy
Pudło. To wielka różnica. Wychodząc przed miasto automatycznie stajesz się celem ataku. A jeżeli ludzie przeniosą się do miasta, wtedy będzie można wychodzić kiedy się chce
Szczerze wątpię że nagle wszyscy przestaną polować przed miastem....
Część będzie się lała w tym Twoim wynalazku a część pozostanie przy polowaniu w terenie...
Tak więc bezsensu.
Wyjściem byłoby wtedy zlikwidowanie PvsP na mapie, ale to już byłby totalny idiotyzm:)
1. Jak dla mnie do bani.. chyba, że: gracze którzy stoją w Ciemnych Uliczkach zanim zaatakują drugiej osobie wyskoczy komunikat:
Gracz XXXXX(poziom YYY) che stoczyć pojedynek. Zgadzasz się?
TAK NIE
Na takiej zasadzie może by to miało sens, bo jeśli nie to NICZYM się nie różni od wyjścia przed miasto, taka jest prawda.
2. Łucznik? Sądzę, że to pomysł trochę przesadzony... szczególnie z tym, że cały czas duble by walił. Zdecydowanie na nie, choć w tej kwestii proponowałbym dodanie jakiś "wyższych klas" dla już istniejących.. Np w profilu gracza pod avatarkiem wyskakiwałoby "Berserker" i na tą klasę trzeba by było robić jakiegoś specjalnego questa i miałby +10% siły i wytrzymki albo dla maga np. Mag Ognia że może mieć dodatkowe +10 w atrybucie ognia i +10 do Inty... no nie wiem, można by pokombinować
3. Dla mnie te stany są bez sensu.. Głownie dlatego, że wszystkie są zbyt przesadzone.. a w szczególności Sleep...
4. Pety? Może i by mogły być.. zresztą zależy od Admina mi to <><
1. Hmm...ten pomysł nie jest zły ale trzeba go jeszcze dopracować bo bez protów to nawet uleczyc się nie zdążysz
2. Tu się zgadzam. Mag i woj to trochę mało wg. mnie gra powinna się rozwijać z takimi detalami a nie stać w miejscu (w późniejszym czasie można jeszcze dodać rasę np. elf dobry łucznik, ork tępy osiłek itd. )
3. Ten pomysł też nie jest zły i można wprowadzić szkoły wojskowe, magiczne i łucznicze (te ostatnie gdyby łucznik wszedł do gry ) i tam gracze uczyliby się ataków woje tych co wymieniłeś plus jakieś typu "Rąbnięcie" które by zabierało +10% życia i co lvl jak się zainwestuje 1 punkt umiejętności to się zwiększa o np. 2%, a magowie coś typu kula ognia albo fala ognia itd.
4. Nie. Tu się nie zgodzę raczej gdy dodawać w siłę jako mag robi sie magowoj czyli słaby ziom
5. Ten pomysł podoba mi się najbardziej tylko te zwierzęta blee...to jest gra fantasy a nie simsy raczej bardziej pasują tu "smoki", "Wargi" itd. ale trzeba by tu jeszcze dodać cos takiego że trzeba se samemu zwierzaka znaleźć i złapać (nie chodzi mi o łapanie do pokeballa tylko żeby samemu sobie ujarzmic zwierzaka) i nie tylko kilka zwierzaków tylko urozmaicić grę wieloma zwierzakami gorszymi i lepszymi (im lepszy tym trudniej go oswoić)
1. Pomysl nawet fajny ale bylo by trza go dopracowac , choc moglo byc tam miejsce przelewania ranku/expa/itemow/golda. Wiec ten pomysl 50/50
2. Profesje wg. mnie starcza te co sa choc urozmaicenie gry innymi profami moglo by byc tez dobre. Łucznik byl by takim speenderem (wtedy by Administracja robic new EQ , a tego im sie pewnie nie chce )
3. Dodatkowe ataki hmmm czemu nie , ale jak dawac jakies plusowe ataki to wszystkim profesjom
4. Mag dajacy w sile ? Nie to nawet nie wypada
5. Zwierzaki Najfajniejszy pomysl ale zeby nie bylo tylko 2 zwierzakow albo zeby mozna bylo wybierac , a nie np. wybieram maga dostaje kota wybieram woja dostaje psa tylko jak jestesmy magiem to zebysmy mogli wybrac sobie zwierzaka
Najpierw powinien wejść konkretny podział na 2-4 profesje.
Powiedzmy że z początku wybieramy sobie postać magiczną, lub wojowniczą.
Z czasem możemy wybrać będąc postacią magiczną czy chcemy być np. Magiem czy Druidem
a będąc wojem: rycerza lub paladyna/łucznika (proste przykłady z Tibii)
Każda z profesji miałaby specjalne zdolności, czyli te co ty wymieniłeś i jeszcze inne.
Petsy nie są złym rozwiązaniem, po prostu urozmaiciłyby nam grę.
Tylko teraz jest "drobny problem". Żeby to wszystko wprowadzić chyba trzeba by było zacząć
pisać grę od nowa z inna fabułą, wszystko by wyglądało jak MF, te same grafy, bossy...
Tylko coś mi się nie widzi jak Jacek to wszystko zmienia przy jego bałaganie w kodzie.
No chyba że nie wierze w jego możliwości i "coś" z tym zrobi.
To co się teraz dzieje to tylko dodawanie elementów fabuły, po co komu one skoro gracze
przeważnie kończą grę po 40-60 poziomie z powodu monotonności.
Przy Folhord/Ballis (no i Oasis) to już dużo lepiej wygląda, ale dość mało graczy dochodzi
do tego etapu gry. Gdyby w grze jednocześnie rozwijała się fabuła i funkcjonalność to
myślę że można by MFO można by przetłumaczyć i wyrzucić na arenę międzynarodowa.
Tylko do tego potrzeba kilku, dobrych i zgranych programistów którym trzeba zapłacić,
a skoro Jacek nie chce nawet pomocy za darmo to nie liczyłbym na NIC !
Możliwe że ma bardzo duży bałagan w kodzie i po prostu nie jest to robota dla zgranej ekipy.
Dobra, sorki za off top ^^
Ciemne uliczki... Wydaje się fajna sprawa, tak samo jak proponowana przeze mnie kiedyś
specjalna arena na której byśmy walczyli z graczami manualnie... Może kiedyś wejdzie,
myślę że można wsadzić na TODO.
Gdybać to my sobie możemy, ale powiedzmy sobie szczerze, czy Jacek widząc ten temat zrobi to kiedykolwiek?
Zwłaszcza że nie przyjmuje darmowej pomocy ze strony forumowiczów?
Ja przyszłość MFO ciemno widzę... fabuła może będzie się rozwijać, ale gracze oczekują czegoś więcej.
Najpierw powinien wejść konkretny podział na 2-4 profesje.
Powiedzmy że z początku wybieramy sobie postać magiczną, lub wojowniczą.
Z czasem możemy wybrać będąc postacią magiczną czy chcemy być np. Magiem czy Druidem
a będąc wojem: rycerza lub paladyna/łucznika (proste przykłady z Tibii)
Każda z profesji miałaby specjalne zdolności, czyli te co ty wymieniłeś i jeszcze inne.
Petsy nie są złym rozwiązaniem, po prostu urozmaiciłyby nam grę.
Dobre Dobre
Druid - Może używać Gemów Leczących z mniejszą stratą Many niż Mag.
Mag - Może używać Gemów ofensywnych z mniejszą stratą Many niż Druid.
Rycerz - Posiada skile które zwiększają jego Ataki Fizyczne
Paladyn - Posiada skille które zwiększają jego obrony a jego Gemy leczące biorą większą ilość MP niż Leczenie Druida czy Maga.
Taki podział by chyba większości graczy odpowiadał
Cytat:
Tylko teraz jest "drobny problem". Żeby to wszystko wprowadzić chyba trzeba by było zacząć
pisać grę od nowa z inna fabułą, wszystko by wyglądało jak MF, te same grafy, bossy...
Tylko coś mi się nie widzi jak Jacek to wszystko zmienia przy jego bałaganie w kodzie.
Taka jest bolesna prawda...Zamiast rozwijać tą Fabułę cały czas a resztę zostawiać na później lepiej wziąć się za to co jest złe i to poprawić...Zamiast wrzucać ciągle co nowe bossy z błędami zróbcie Eventy podczas których gracze będą się mogli rozerwać w poszukiwaniu itemów potrzebnych do ukończenia Eventu lub do przejście dalej...A podczas tych Eventów poprawiać rzeczy które są złe
Cytat:
No chyba że nie wierze w jego możliwości i "coś" z tym zrobi.
To co się teraz dzieje to tylko dodawanie elementów fabuły, po co komu one skoro gracze
przeważnie kończą grę po 40-60 poziomie z powodu monotonności.
To się staje nudne...Expimy,Expimy i co więcej? Nie mamy frajdy z tej gry...Mi się znudziło na 49lvlu bo było nudne bieganie po Mapie i expenie...
Cytat:
Przy Folhord/Ballis (no i Oasis) to już dużo lepiej wygląda, ale dość mało graczy dochodzi
do tego etapu gry. Gdyby w grze jednocześnie rozwijała się fabuła i funkcjonalność to
myślę że można by MFO można by przetłumaczyć i wyrzucić na arenę międzynarodowa.
Tylko do tego potrzeba kilku, dobrych i zgranych programistów którym trzeba zapłacić,
a skoro Jacek nie chce nawet pomocy za darmo to nie liczyłbym na NIC !
Sam tego nie rozumiem jak jedna osoba chce tworzyć gre...
Druid - Może używać Gemów Leczących z mniejszą stratą Many niż Mag.
Mag - Może używać Gemów ofensywnych z mniejszą stratą Many niż Druid.
Rycerz - Posiada skile które zwiększają jego Ataki Fizyczne
Paladyn - Posiada skille które zwiększają jego obrony a jego Gemy leczące biorą większą ilość MP niż Leczenie Druida czy Maga.
O ile się nie mylę to w grze Tibia też jest taki podział profesji. Taki ich podział i atrybuty sprawiło by grę bardziej skomplikowaną.
Co do tych "petsów". Według Kozaka dostawało by się jednego na początku fabuły. Co z tymi którzy wyszli już z rodzinnego Dilli?
2 czy 3 nie pamietam ktore z tym lucznikiem jest
Dla mnie pomysl byl by spox gdyby nie naciagal strzaly bo traci ture na tak.
5 Pets oohh kocham kotki i psy pomysl na tak tylko jakby to wygladalo druzyna pies , jakis gracz zwycierzyla??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach