Wysłany: 20-12-2007, 18:11 strzałki | ekspo od bossów | Atak?
1) Chciał bym żeby była możliwość wyłączenia strzałek które są na mapie a mianowicie
Wyglądało by to tak jak po naciśnięciu Ctrl'a i ta opcja była by umieszczona w profil zmień i tam pytanie ukryj strzałki i wybór 'TAK' lub 'NIE'. Wielu osoba grającym na klawiaturze ułatwiło by to życie bo strzałki by nie zasłaniały mapki. (A wydaje mi się że jak wyłącza się strzałki [na mozilli można to zrobić naciskając Ctrl+L] postać się troszkę szybciej porusza:) )
Proszę o nie wypowiadanie sie osób którzy grają tylko myszkę i maja powiedzieć "NIE bo po co" (lub coś w tym stylu). w standardzie opcja ukrycia strzałek była by wyłączona.
2) Bosów jest około 45 i od nich zdobywamy golda, jakieś eq, no i doświadczenie. Chodzi mi o to że jeżeli jest ich mało to powinno być odczuwalne że takowego bosa pokonaliśmy i żeby powiedzmy ekspa (może i golda) dostawało się kilka (2-4) razy tyle co dotychczas. Boss Strażnik P. jeden z ostatnich bosów dodaję około 200k doświadczenia to trochę śmieszne.
Powinno być że po pokonaniu bosa zauważylibyśmy że go się pokonało tak jak jest to po pokonaniu rapsa (nie koniecznie aż w takim stopniu)
3) Nie wiem czemu nie ma nigdzie napisanego czy w danej lokacji można atakować, a według mnie powinno być to napisane często się zastanawiamy czy tutaj można atakować. Powinno być to napisane w Gracz inne i zaraz pod przedziałem ataku.
Mogło by to być fajnie rozwiązane i na przykład można by umieścić jakiś teksty w stylu: "w tej pieczarze nie możesz zostać zaatakowanym ponieważ hades nas strzeże lub rzucił na to miejsce jakąś aura " lub w karczmie "w tym miejscu nikt Cię nie zaatakuję ponieważ zabroniono tutaj walk i to miejsce jest pilnowane przez Strażników."
Ogólnie wystarczy w tekst: "w tym miejscu możesz zostać zaatakowany" lub "w tym miejscu nie można atakować".
Dobrym rozwiązaniem było by umieszczenie nad mapką przed napisem z nazwą lokacji (w której się znajdujemy) jakiś znaczek (np. mieczyk taki jak na walkę 1vs1) i to znaczyło by że tutaj można atakować. Natomiast w miejscach w których nie można atakować ten znaczek byłby przekreślony (albo za niego znaczek podanych dłoni :] )
Proszę o 'normalne' wypowiedzi. Nie chcę żeby ktoś pisał teksty typu: "że to dodatkowe obciążenie serwera" lub "że Admini i tak maja dużo roboty". Ja o tych dwóch sprawach wiem bardzo dobrze, ale chce zaproponować coś co mi i pewnie sporej ilości osób by pasowało. Poza tym gra ma iść do przodu, a nie cofać się.
właśnie o tym pisałem w mojej ankiecie.
oczywiście popieram
normalnie na moim lvlu dostał bym 80000 z gracza, a ze shivy śmieszne 40000
to 2 razy mniej !!!
1. Powiem Ci że akurat już to jest w grze. Można swobodnie wyłączyć pokazywanie strzałek.
2. Racja. Realizm. Bossy pokonane powinny być zranione, uszkodzone czy jak to ująć. Po pokonaniu powinny leżeć na Ziemi i tam oddawać naszej postaci jakieś pokłony czy coś (Joke) Podoba mi się ten pomysł
3. Znaczek moim zdaniem lepszy. Aby nie trzeba było wchodzić nie potrzebnie do zakładki gracz... Dobry pomysł. Chociaż można równie dobrze zobaczyć czy na twoim polu można zaatakować czy nie jeżeli jest pokazane na czerwono 1vs1 czy [ochrona]
popieram wszystko tylko po ostatnim updacie, zmniejszono jeszcze expa za bossy...
za kaktusowego króla dostaje się (dostawało?) 100000 expa, a za grizzliego dostaje się 90000. Myślę, że admin miał jakieś powody na zmniejszenie ilości otrzymywanedgo expa i nie sądze żeby znowu podwyższał.
Ogólnie na TAK, ale z tym jednym to nie wiem czy wejdzie...
1. Powiem Ci że akurat już to jest w grze. Można swobodnie wyłączyć pokazywanie strzałek.
Uchyl rąbka tajemnicy i powiedz jak to wyłączyć na stałe?
Bart'eK napisał/a:
3. Znaczek moim zdaniem lepszy. Aby nie trzeba było wchodzić nie potrzebnie do zakładki gracz... Dobry pomysł. Chociaż można równie dobrze zobaczyć czy na twoim polu można zaatakować czy nie jeżeli jest pokazane na czerwono 1vs1 czy [ochrona]
No nie do końca bo jak na danym polu nie ma nikogo nie wierzę że jak wchodzisz do nowej lokacji to na każdym polu ktoś stoi ;p
1. Nic dodać nic ująć to powinno dawno się pojawić. Niestety można wyłączyć strzałki, ale tylko jeśli chodzimy za pomocą klawisza "Shift", ale gdy klikniemy w obojętnie jaką zakładkę lub wejdziemy w profil strzałki znowu się ukarzą.
2. ahh widzisz muszę chwalić ;p ta propozycja ma sens, powinniśmy za pokonanie bossa dostawać więcej dośw. niż dotychczas, w końcu jest to quest i pewna trudność występuje w przejściu go taka nagroda w postaci zwiększonej ilości dośw. na pewno dałaby nam samozadowolenie.
3. Ta propozycja jest nietrafna, mi osobiście nie przypadła do gustu, dlaczego ?
Podchodźmy bardziej realnie do propozycji, czy w świecie fantasy (dajmy na to film etc.)
mają postacie napisane gdziekolwiek, że tutaj nie można walczyć ?- nie więc dlatego powinno zostać tak jak jest
Ogólnie odpowiedź do wszystkich pkt. propozycji jest taka...
Cytat:
to dodatkowe obciążenie serwera [hehe ]
Ostatnio zmieniony przez Phantom 20-12-2007, 18:31, w całości zmieniany 1 raz
Cytat:
Uchyl rąbka tajemnicy i powiedz jak to wyłączyć na stałe?
Klikasz Shift będąc w zakładce Mapa.
Bart'ek czytaj dokładnie:
JYN napisał/a:
Uchyl rąbka tajemnicy i powiedz jak to wyłączyć na stałe?
Na stałe się nie da wyłączyć!
Marcin napisał/a:
Niestety można wyłączyć strzałki, ale tylko jeśli chodzimy za pomocą klawisza "Shift", ale gdy klikniemy w obojętnie jaką zakładkę lub wejdziemy w profil strzałki znowu się ukarzą.
Level: 999
Dołączył: 26 Sty 2007 Skąd: Kraina Przeszłości
Wysłany: 20-12-2007, 18:48
1. Całkowicie się zgadzam z przedmówcami;] To mamy chyba juz "pewne".
2. Nie przechodziłem dalej fabuły , ale uważam , ze na początku gracze pokonują bosów dostając dość wygórowany exp;) Chociaż w późniejszym etapie boss = 2 gracze...
A z goldem to moze być różnie:> Niektórzy są bogatsi na low lvl niz postacie z high;)
Wystarczy trochę pomyśleć.
3. Gdy "stoisz" na mieście jest napisane " ble ble ble tu będziesz bezpieczny" Czyż nie ;>?
Wystarczy przeczytać FAQ i juz będziemy wiedziec , ze nie mozemy nikogo atakować w miescie:) Wg. mnie nietrafna propozycja...;]
_________________
"Nikt nie jest tak beznadziejnie zniewolony, jak ktoś, kto błędnie wierzy, że jest wolny"
1. Fajne i pomocne bo te strzałki dużo miejsca zasłaniają.
2. Jak najbardziej na tak. Za strażnika jest 200k expa a za gracza zdobywam 800k. Czyżby gracz był trudniejszy niż boss??
3.
v_PoGrOmCa_v napisał/a:
Gdy "stoisz" na mieście jest napisane " ble ble ble tu będziesz bezpieczny" Czyż nie ;>?
Wystarczy przeczytać FAQ i juz będziemy wiedziec , ze nie mozemy nikogo atakować w miescie:) Wg. mnie nietrafna propozycja...;]
Nie o to mu chodzi. Chodzi mu o wszystkie lokacje. Na tak of course
Gdy "stoisz" na mieście jest napisane " ble ble ble tu będziesz bezpieczny" Czyż nie ;>?
Wystarczy przeczytać FAQ i juz będziemy wiedziec , ze nie mozemy nikogo atakować w miescie:) Wg. mnie nietrafna propozycja...;]
Nie o to mu chodzi. Chodzi mu o wszystkie lokacje. Na tak of course
Dokładnie chodziło mi o inne lokacje. Proste jest że w mieście tak jak i w karczmach nie można atakować
A tak poza tym
Marcin napisał/a:
Podchodźmy bardziej realnie do propozycji, czy w świecie fantasy (dajmy na to film etc.)
mają postacie napisane gdziekolwiek, że tutaj nie można walczyć ?- nie więc dlatego powinno zostać tak jak jest
I tak jest już tak napisane jak wejdziesz do miasta że "Tutaj jesteś bezpieczny. Nikt nie może cię zaatakować ani ograbić." ;p
Tak przemyślałem że faktycznie sam znaczek koło nazwy lokacji byłby lepszym rozwiązaniem :]
1.Mi to nie przeszkadza ale wiekszosci graczy moze to sie przydac
2.To jest dobre bo np ja wogole nie odczuwam ze pokonalem bossa a tylko jak zwyklego potworka,a exp by sie wiekszy przydal
3.To tez jest dobre bo nie musimy szukac gracza i patrzec czy ma on [ochrone]
1. Ja używam SHIFT'a za każdym razem, wiele czasu jeden klawisz nie zajmuje. Ale 'na tak' gdyż nie zaszkodzi, a co nie zaszkodzi to się przyda czasem/niektórym.
2. Rzecz oczywista że za Boss'a powinno się dostać expa powiedzmy 60-85% potrzebnych na kolejny lvl. Jacek tego nie przepuści bo:
•Dostaniesz więcej expa za boss'a, wyślesz mniej sms'ków.
3. To akurat chyba zbędne. Się wie gdzie można się bić - się nie wiem to się FAQ czyta.
1. Pomysł, może być właściwie już dawno powinno być (chyba, że jest jak większość mówi)
2. W 100% się zgadzam, bossowie zamiast dawać mnóstwo Expa i kasy są właściwie potworem na którego poświęcimy dodatkowe 10min, aby ruszyć dalej z fabułą i dostać (przynajmniej na tych niższych lvl'ach) przedmioty mało warte. Moim zdaniem powinno się zwiększyć liczbę expa za Bossy a zmniejszyć za graczy, bo tak dla typowych pvp'owców nabicie lvl'a to 4-5 wygranych walk, troszkę za łatwo (ale to tylko moja opinia).
3. Może być ale nie wiem czy jest to szczególnie konieczne (choć myślę, że nie zabierze to masy czasu Adminom)
"2. W 100% się zgadzam, bossowie zamiast dawać mnóstwo Expa i kasy są właściwie potworem na którego poświęcimy dodatkowe 10min, aby ruszyć dalej z fabułą i dostać (przynajmniej na tych niższych lvl'ach) przedmioty mało warte. Moim zdaniem powinno się zwiększyć liczbę expa za Bossy a zmniejszyć za graczy, bo tak dla typowych pvp'owców nabicie lvl'a to 4-5 wygranych walk, troszkę za łatwo (ale to tylko moja opinia)."
Moim zdaniem jeśli powiększą expa za bossów to tez podniesie sie ich trudnosc przykładowo teraz Rapsa pokonuiemy na 4-6 lvl to jak podwyszą expa to bendziemy go pokonywac na 7-10
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach