Możecie zamieszczać tu swoje propozycje nowych misji (questów). Kto wie, może
właśnie to Twój pomysł zostanie zrealizowany przez Administracje i trafi do Gry!
Regulamin tego tematu:
1. Zakładam, że jeśli chcesz coś tu napisać, to podchodzisz do tego poważnie i chcesz,
żeby Twój pomysł trafił do Gry. Więc wszelkie głupoty będą kasowane, a ich autor będzie
nagradzany +1 ostrzeżeniem.
2. Staraj się jak najdokładniej opisać przebieg i cel misji. Podaj:
2.1. Docelowy przedział poziomu postaci, na jakim można zaliczyć misje,
2.2. Jeśli podczas misji pojawia sie Boss, podaj jego szczegóły:
2.2.1. Nazwę Bossa,
2.2.2. Awatar Bossa,
2.2.3. Jego statystyk (HP, MP, Obrony, Szybkość, Szczęście) i rodzaju Ataku,
2.2.4. Nagrody, jaką dostaniemy za jego pokonanie i co z Bossa wypada.
W przypadku Ekwipunku podaj jego nazwę i statystyki.
2.2.5. Lokalizacji w jakiej rozgrywa się misja.
3. Wszelkie posty nie będące propozycjami, będą kasowane, a ich autor zostanie
nagrodzony +1 ostrzeżeniem za spam.
Oczywiście nie pisz questa wg schematu, ale staraj się, żeby
wszystkie potrzebne informacje znalazły się w Twoim opisie.
Pamiętaj, że Twoim celem jest stworzenie i przedstawienie
kompletnej misji.
Jeśli opis uznam za niekompletny, skasuje go, a kopie wyślę
do autora wraz z komentarzem. Po ewentualnym uzupełnieniu
opisu, nie widzę żadnych przeciwwskazań do ponownego
umieszczenia (już poprawionego) pomysłu przez jego autora.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Ostatnio zmieniony przez ADIHC1 09-02-2008, 14:40, w całości zmieniany 2 razy
DeatH_SkilL [Usunięty]
Wysłany: 10-12-2007, 15:33
1. Przedział lv"elowy na którym spokojnie przejdziemy Misje:
130-180 lv
1) Lvl tak 140
2) Nazwa : Pani ferroksów
3) występowanie : w karczmie sie o niej dowiemy może będzie gdzieś na jakiś bagnach
4) HP: 100000
5) MP: 10000
6) Obrona : Bardzo Mocna "może 4 k"
7) obrona Magiczna : to samo
Atak : duży
9) Atak Magiczny: Mocny ziemia6 ***
10) zdobywamy : Przeklęta Laska, Przeklęty Topór , od 20 k G do 50 k G , 1 mln expa,
_________________ Potęga nie wywodzi sie z siły.
Musisz sam w siebie uwieżyć
Quest na ok. 40-45 lvl
Wchodzimy do karczmy Devos tam stoi Unil albo kto inny podchodzimy do niego i zaczynamy rozmowę on mówi ze ma skrzynię której nie da się otworzyć więc mamy zdobyć klucz. Więc wracamy się do Urkaden i rozmawiamy z Burmistrzem płacimy 25k i dostajemy pęk kluczy.Wracamy do Devos i okazuje się ze go uprowadzono ale obok krzesła na którym siedział została skrzynia. Podchodzimy do skrzyni i próbujemy po kolei otwierać kluczem,i ostatni był prawidłowy.W skrzyni był magiczny miecz Władcy Węzy.Po jego wzięciu zauważasz ze jest bardzo stary i kruchy.Potem pytasz się w karczmie o Unila oni odpowiadają ze uprowadziły go węże wojownicy mówią też ze zabrali go do podziemia. Więc schodzimy i idziemy tam gdzie był demon ale przed przejściem atakują nas węże wojownicy
1800 hp
25 mp
90 siły
50 witalności
10 magi
50 inteligenci
25 szybkości
75 szczęścia
atak fizyczny zabiera ok 800 hp a krytyk 1000 hp
wypada z nich 1000 g i miksa życia lvl 3 ale bardzo rzadko
W końcu spotykamy Unila a obok niego władcę Węzy.
Gdy chcemy uratować Unila atakuje nas Władca.
15k hp
2k mp
Gdy z nim walczymy mówi ze jest nieśmiertelny
gdy zostaje mu 100 hp nie możemy zadać więcej obrażeń i wtedy wyciągamy miecz który był w skrzyni,i go powalamy wtedy miecz się łamie zdobywamy ok.50k doświadczenia 50k złota i zbroje Władcy Węży
100 obrony
100 obrony mag.
dodaje 20 szybkości i 20 szczęścia
na 42 lvl
warta 500k
Po powrocie do karczmy Unil mówi że w mieczu były cenne kamienie diamenty,brylanty i szmaragdy razem warte są 1 mln lub unil może ulepszyć nimi jakiś przedmiot.
Karczma w Ballis:
Spotykamy Lopeza (karczmarza z Devos). Po jajach Hydry i Pterodaktyla, smakoszowi omletów zachciało się jaja Feniksa. Przybył więc do Ballis, gdyż w podziemiach tego miasta ma się znajdować Feniks. Prosi nas o zdobycie jego jaja.
Podziemia Ballis:
Przedzieramy się przez szeregi wrogów, aż docieramy do Groty Feniksa. Aby się tam dostać potrzebujemy jednak Zielonej i Niebieskiej Łuski. By je zdobyć udajemy się kolejno do Zielonego i Niebieskiego Smoka i kupujemy od nich łuski (po 1mln każda). Wracamy na Salamandrię, do podziemi i dostajemy się do Groty. Tam walczymy z Feniksem. Po pokonaniu go znajdujemy jajo.
Karczma w Ballis:
Wracamy do Lopeza. Karczmarz z Devos dziękuje nam i uznaje, że wreszcie znalazł to, czego tak długo szukał. W nagrodę dostajemy:
Feniks został przeze mnie opisany w dziale "Fabryka Stworów", ale przytoczę nieco skrócony opis:
HP: ok. 150.000
MP. ok. 20.000
Ataki: Ogień 5***** (dużo silniejszy od Demona Zagłady)
Atak fizyczny nieco silniejszy jak u Demona Zagłady.
Szybkość - bardzo duża (podobnie jak u Kaktusowego Króla)
Szczęście - małe
Obrona - jak u Demona Zagłady
Używa Eliksiru gdy ma mniej niż 10.000 HP.
Doświadczenie: ok. 250.000
HP:ok.10k
MP : ok. 1k
atakuje mocny magiczny (ogień 1***** i średni fizyczny
szybkość : duza (mniej więcej taka jak u herszta banitów)
szczęście duża (mniej więcej jak u serafina)
obrona : troche więkrza niż u minotaura)
nie używa mikstur
co z niego wypada : diabelski set
exp : ok. 30k
AP : 2k
GP : 200k
bossa można pokonać na 22 - 50 lv
Ostatnio zmieniony przez black horse 29-12-2007, 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Dane:
Obowiązkowy do kontynuowania gry: nie
Potrzebne rzeczy: 20 skór z niedźwiedzia, 500 skór z dzika, 1000000 sztuk złota. Wykonany quest „medalion babci Reginy”,
Wymagany poziom: 120
Opis:
Idziemy do Karczmy w Eliar, rozmawiamy z Babcią Reginą
Babcia Regina: Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Chętnie się jeszcze jakoś odwdzięczę.
<do wyboru:>
Gracz: Nie ma sprawy…
Gracz: W jaki sposób?
Babcia Regina: Za dawnych lat byłam krawcową, jeśli przyniósłbyś mi odpowiednie składniki i nieco złota mogłabym ci uszyć ładną pelerynkę.
<do wyboru:>
Gracz: Dziękuję, ale nie chcę sprawiać problemu…
Gracz: Bardzo ładnie wyglądałaby taka peleryna. Co mam przynieść?
Babcia Regina: Przynieś 20 skór z niedźwiedzia, 500 z dzika. Wybiorę najładniejsze z nich. Chcę jeszcze 1000000 sztuk złota na odpowiednio mocne nici.
Gracz: Dobrze, postaram się zdobyć te składniki.
Babcia Regina: Powodzenia!
*Kiedy mamy wszystkie składniki idziemy do Babci Reginy.
Gracz: Oto składniki o które pani prosiła.
Babcia Regina: Dziękuję przyjdź tu za kilka godzin.
*Po 6 godzinach możemy pójść ponownie.
Gracz: Czy moja pelerynka jest już gotowa?
Babcia Regina: Tak oto ona.
Otrzymałeś nowy wygląd. Możesz go ustawić edytując swój profil.
Questów na wygląd byłoby kilka.
__________
#2
Propozycja: Boss drużynowy.
Boss: „Xxxxx”
HP: 80000
Typ: wojownik
Cechy: Duży atak i szybkość.
Dane:
Obowiązkowy do kontynuowania gry: nie
Wymagany poziom: 120
Inne wymagania: musi walczyć cała drużyna (4 osoby).
Nagrody: xxxxxxxxx, xxxxxxxxxx, xxxxxxxxx
Ten boss mógłby być częścią questu #1.
_________________
Ostatnio zmieniony przez graci 18-03-2008, 14:36, w całości zmieniany 2 razy
W karczmie w Urkaden pojawiła się dziwna zakapturzona postać... gdy próbujemy do niej podejść zatrzymuje nas strażnik karczmy...
Strażnik: Stój! Ta postać jest bardzo silna... wręcz emanuje magią... żebyś mógł tam przejść musze wiedzieć, że jesteś bardzo silny... dlatego przynieś mi:
25x skóra dzika
100x mikstura życia lv. 2
50x mikstura many lv. 2
200x mikstura życia lv. 1
100x mikstura many lv. 1
25000 sztuk złota
Wybór:
Już szukam tych przedmiotów! Chcę się o coś spytać tą zakapturzoną postać...
A kogo by obchodziła ta postać?
Gdy będziemy mieli te przedmioty (z którymi przynajmniej na 20lv kłopotów nie będzie)
wracamy do strażnika i dajemy te przedmioty... Gdy podchodzimy do postaci ta nagle zaczyna do nas mówić głosem bardzo mrocznym
Postać: Kolejny bohaterek, który chce mi stawić czoła? Ha! Ha! Ha!
I rozpoczyna się walka... dane bossa:
Imię:Zakapturzona postać
Avatar:
Staty:
HP: 8000
MP: 1000
Duża obrona
Mało szybkości i szczęścia
Rodzaj ataku to: fizyczny
Gdy jego Hp spadnie poniżej 3k dostaje szału bitewnego i jego obrażenia fizyczne trochę się zwiększają, a w dodatku atakuje gemem Ogień 1 **** (albo innym )
Exp: 20k
Ekwipunek, który wypada:
10x mikstura lv 2 albo 10x mikstura many lv 2
Okazuje się, że to nie koniec naszej misji... postać wstaje i wychodzi jakby nigdy nic... strażnik mówi:
Szybko pobiegnij za nim! Może więcej szkód narobić w innych miastach! Widziano jak zmierza do podziemi!
W podziemiach Urkaden zmierzamy do miejsca gdzie był minotaur...widzimy jak postać zdejmuje płaszcz i... widzimy kościotrupa...
Kościotrup: Witam rycerzyku... jestem teraz silniejszy i szykuj się na śmierć!
Imię:
Martwy mroku
Avatar:
Staty:
HP: 12500
MP: 2000
Duża obrona
Mało szybkości i szczęścia
Rodzaj ataku to: fizyczny
Gdy jego Hp spadnie poniżej 5k dostaje szału bitewnego i jego obrażenia fizyczne trochę się zwiększają, a w dodatku atakuje gemem Ogień 1 ***** (albo innym )
Exp: 30k
Ekwipunek, który wypada:
Jakaś rzecz z czerwonego setu (czy jakoś tak to wypada z leecha kinga)
50k złota
10x mikstura życia lv. 2
5x mikstura many lv. 2
Po wygranej walce przychodzi strażnik karczmy. dziękuje za uratowanie karczmy i wręcza ci połowę rzeczy, które mu dałeś czyli:
12x skóra dzika
50x mikstura życia lv. 2
25x mikstura many lv. 2
100x mikstura życia lv. 1
50x mikstura many lv. 1
12500 złota
Quest:
W karczmie miasta Baliss rozmawiamy z Bermenem
mówi on o skarbie w jaskini Lucka (bo tak bedzie sie nazywal boss)
Twierdzi ze skarb strzerzony jest przez potężnego Lucka i od lat nikomu sie nie udalo go odzyskac.Postać mówi,że przysięga go zdobyć.
Bermen mówi iż jest tam zamieszczona kulka magii i prosi by mu ją przynieść wzamian obeica nagrodę, 500k zlota i broszkę
Udajemy się na zachód od Ballis do Jaskini Lucka idziemy w lewo,prawo,prosto,lewo,dół i jest Luck a jego moc
52000HP
220MP
Duuuża szybkość taka którą speederem przebijemy ledwo
Szczęścia ma w miarę... tak ze czasem trafi z krytycznego
średnie obrażenia to 6k (+speed) aa i jest wojownikiem
Dobra obrona i magiczna i zwykla
Nie unika ciosu a gdy zostaje mu 10kHP leczy sie eliksirem
Jest to Quest na ok. 150 lv (wypada z niego pierścień szybkości lub set speedera)
czyli np. Rękawice Speedera, zbroja Speedera (dodają ok 50 speeda zbroja i nuty a rekawice i helm tak z 31 - rekawice i 42 helm za to z obroną itd slabiej...
Bierzemy po pokonaniu go skrzynkę (całą) i zanosimy do karczmy dla nas jest tam broszka dodaje 50 speeda i 20 lucky no i niech bedzie 700HP znaczy dostajemy ja od Bermena +500k zlota , quest nieobowiązkowy ale przydatny
[ Dodano: 02-01-2008, 20:37 ]
j dooo Lucka jeszcze dostajemy za wygraną...
300k expa
500k złota
a o itemie mowilam cos z serii speedera
i punktow AP tak z 15k
W karczmie eterni rozmawiamy z barmanką o imieniu Marcelina i ona mówi nam że niedaleko miasta jest grota anioła śmierci. Prosi nas o przyniesienia pióra ze skrzydeł anioła. W zamian da nam srebrną różdżkę (o niej napiszę w temacie o nowych itemach) i 15000tys złota.
Idziemy 3 kroki do góry i stoimy przed wejściem do groty.
boss ma 1800HP i 200MP wali z wiatru 1**
szybkość jest średnia
szcześcia ma mało
jest magiem
witalności ma w b.dużo
lepiej walić z czaru **lub***gwiazdek
Itemy po wygranej walce
niedźwiedzia tarcza od 40lvl i
srebrna zbroja od 50lvl
po pokona niu bossa zauważamy pióro i przypominamy sobie nasze zadanie bierzemy pióro idziemy do skrzyneczki (jeżeli chcemy) otwieramy a w środku znajdujemy 5000złota i 10 mix lvl2
W karczmie scythe rozmawiamy Harenem, mówi on nam że potrzebuje eliksirów aby uleczyć swojego dziadka, mistycznego maga używającego magii ognia.
Haren prosi Cię o 50 eliksirów i 10 pierścieni pomyślności wzamian da nam mistyczną zdolność chodzenia po górach, ale jest do niebiezpieczna zdolność gdyż jeden ruch nad górą, zużyje nam 5 w rzeczywistości.
W brązowych górach nieopodal folhord panują ciemnie moce nie ma na nie żądnej obrony, dlatego walczenie z nimi jest bardzo niebiezpieczne.
To zależy od Inteligencjii w statystykach bazowych, jeśli masz jej za mało ogarną cie ciemne moce i odbiąrą Ci 2 mln g.
Jeśli masz dosyć dużo możesz walczyć z jednym z bossów, Ciemnym Rycerzem, to wyśmienity wojownik, ale nie trudny do pokonania jeśli ma się dobre umiejętnośći.
Stary Dziadek Harena oskarża nas o to że ukradłeś mu zdolność chodzenia po górach a tak naprawde, dziadek Ci ją dał.
Walczymy z Harenem jest bardzo słaby ma mniej więcej tyle życia co shiva, po zabiciu go, musimy wrócić do karczmy a tam, wkurzony dziadek chce nas zabić za to że zabiliśmy jego wnusia, uciekamy przed nim w góry, a on nie mając zdolności latania idzie do podziemi devos i w ukryciu związany przez strażników siedzi w lochach opętany przez złe moce, nieżyjącego już cienego rycerza.
Lvl 35-45.
Po pokonaniu Kamiennego Golema znajdujemy dziwny wiersz. Mówi on o baśniowym stworze, którego lokalizacje poznajemy w karczmie w Devos. Kartkę pokazujemy mężczyźnie za ladą, a on opowiada nam legendę o Gryfie Królewskim, zamieszkującym Gryfią Górę między pobliską rzeką, a Oasis. Stwór ten opiekował się miastem lecz dzięki zaklętej pieśni Leviathana stał się zły i okrutny. Karczmarz w imieniu mieszkańców Devos prosi cię o pomoc, obiecując wysoką nagrodę. Lecz aby dojść do niego, trzeba najpierw zdobyć umiejętność chodzenia po wodzie.
Gdy kupimy od Gohana statek, karczmie Balis pojawi się Łowca Smoków. Zaproponuje nam wybranie się na Wyspę Gadów, która znajduje się niedaleko kontynentu Salamandria. Dowiemy się że na wyspie znajduje się potężny artefakt, magiczny miecz „Szpon Tyranozaura”. Gdy się zgodzimy, płyniemy na wyspę. Okazuje się jednak że artefakt jest pilnowany przez Tyranosaurusa Rexa, zgodzi się dać nam klucz do skrzynki w której znajduje się „Szpon Tyranozaura”, ale najpierw musimy go pokonać. Tyranosaurus Rex mieszka w Wielkiej Świątyni na wyspie. Oto rozmowa z T-Rexem:
T-Rex: Witaj <imię gracza>
Gracz: Witaj!!!
Przybyłem po Szpon Tyranozaura.
T-Rex: Aby nosić ten potężny artefakt będziesz musiał mnie pokonać. Jeśli mnie pokonasz dam ci klucz do skrzynki. Czy jesteś gotów ?
<do wyboru>
Gracz: Tak, jestem gotów.
Gracz: Nie, muszę się przygotować.
Gdy go pokonamy rozmawiamy dalej:
T-Rex: Dobrze pokonałeś mnie jesteś godny nosić Szpon Tyranozaura. Proszę oto klucz do skrzynki. Pamiętaj byś używał go mądrze.
Gracz: Dobrze będę pamiętał.
Otrzymałeś klucz do skrzyni.
Bierzemy Szpon Tyranozaura, i możemy wracać na kontynent.
W karczmie Ballis pojawili sie przybysze, wtedy mówią Ci że w drodze do następnego miasta (np. miasto Nauro) w "Świetlistej Grocie" jest boss Nimfa od którego dostaje sie legendary przedmiot specjalny "Niebiański Medalion" który rozjaśnia umysł w momentach ragrożenia życia.
[ Dodano: 18-01-2008, 18:55 ]
Nimfa powinna mieć 200 tys Hp i 10 tys Mp , atakuje Pociskiem Magicznym, lecz zabiera mało HP przeciwnikowi> Ten boss jest na 120-125 lv. Po za przedmiotem specjalnym otrzymuje sie 250 tys doświadczenia, 25 tys pkt Ap i 350tys G.
[ Dodano: 19-01-2008, 10:57 ]
Nimfa
HP 200 tys
MP 10 tys
Atak Magiczny ( pocisk magiczny)
Szybkość Średnia
Szczęście Małe
Atakuje za 4000HP ( tyle zabiera przeciwnikowi )
[ Dodano: 19-01-2008, 13:18 ]
Na Salamandrii powstaje nowe miasto. Ciekawy/a co tam jest zamierzasz tam pójść,lecz nieoczekiwanie idąc przez bagna zostałeś/aś zatakowany/a przez nowego bossa, owy boss poddaje cie próbie siły i decyduje czy może Cie przepuścić, gdyż są tam bardzo mocne potworki.
Dane Bossa ( jest on na 118 120 lvl):
Nazwa: Skorpucha ( bardzo drapieżny gatunek żółwia z Ameryki Północnej )
Avatar:http://www.franklin.pl/grafikamarki/mat_256816_5.gif
Atak: Magiczny i Fizyczny ( Ziemia 4, Lód 4 i Bardzo Mocny Atak Fizyczny )
HP 80 tys (używa eliksirów)
MP 12 tys (używa eliksirów)
Szybkość: Mała
Szczęście: Duże
Obrona Fizyczna: Ogromna (obrażenia zadane przez wojownika ze 118 lvl powinny wynosić 1000 HP)
Obrona Magiczna: Ogromna (obrażenia zadane przez maga ze 118 lvl powinny wynośić 1100HP)
Atakuje za 5500HP
Wyskakujące przedmioty: Pancerz Żółwia (zbroja), Czaszka Żółwia (hełm), Karapaks (tarcza), Gem Szczęścia, Gem Inteligencji, Gem Witalności.
Mogą wypaść 1 gem i 1 cześć uzbrojenia. Uzbrojenie powinno mieć wymagany poziom od 135 do 140. Sami o tym zdecydujecie jeśli wybierzecie mój pomysł.
[ Dodano: 19-01-2008, 17:49 ]
Wchodzisz do karczmy w Ballis, gdzie dowiadujesz sie od karczmarza/karczmarki, że jego/jej syn z dziadkiem poprzedniego dnia był na rybach na mokradłach*, lecz niewrócili w komplecie. Jak wynika z rozmowy uratował sie tylko chłopiec , a dziadek został porwany przez bossa o nazwie Aligator. Nie zastanawiając się długo postanawiasz pomóc i wyruszasz w drogę.
Aligator (na 125 lv)
HP 92 tys
MP 6 tys
Atak: Fizyczny i Magiczny( Lód )
Szybkość: Bardzo Duża
Szczęście: Średnie
Obrona: W Miare Duża
Atakuje za 6000 HP
Avatar: http://www.davewooldridge...gator_close.jpg
Z Aligatora nic nie wyskakuje, ale dostajesz jakiś prezent od karczmarza/karczmarki.
* jako Gm'owie moglibyście już zrobić aktualizacje, bo niektórym sie nudzi i przy okazji zrealizować kilka pomysłów, które wam podsuwamy, bo niby po co my je tutaj zamieszczamy, w sprawie makradeł a raczej potworków które tam by ewentualnie występowały napisze w "Fabryce Stworów"
[ Dodano: 19-01-2008, 21:43 ]
Całkowicie nieprzymusowy boss z Salamandrii.
Władca Bestii ( na 125 lvl )
Avatar: http://www.gram.pl/upl/news/20060811112133.jpg
HP 95 tys
MP 15 tys
Atak: Magiczny ( pocick mag.) atakuje za 5000 HP
Szybkość: Ogromna
Szczęście: Średnie
Obrona: Mała
Wyskakujący Przedmiot: Turban ( hełm na 135 lvl)
1)przedział w którym można przejść questa : 150 - ????
2)co zrobić : po pokonaniu kalvadora znajdujemy w kieszeni jego płaszcza list z takim napisem :
witaj kalvadorze.
mam dla ciebie zadanie.
musisz pilnować podziemi w devos przed ... (nazwa gracza)
pamiętaj jesteś moim najbardziej zaufanym człowiekiem.
spotkamy sie w karczmie w ballis.
ps:jeśli chcesz połowę naszych skarbów , skarbów tamplariuszy to zwab go do podziemi i zabij go.
podpisane Jakub De Molay
idziemy do ballis spotykamy tam Jakuba De Molaya
rozmawamy z nim i
dialog:
De molay : witam . kim jesteś?
gracz : jestem ...(nazwa gracza)znalazłem ten list przy twoim człowieku , przy kalvadorze.
(kazujemy mu list.)
on go czyta i pyta się : pokonałeś kalvadora
gracz : tak .
gracz : chce połowe skarbów templariuszy.
De Molay : jeśli chcesz połowe skarbu musisz dowieść czy jesteś godzien miec skarbu. musisz mnie pokonać .buhahaha .
staty : hp 250 tysięcy mp 10 tysięcy
atakuje wszystkimi gemami 5 na *** gdy skończy mu się mana atakuje fizycznym bardzo mocno.
siła bardzo duża
witalność bardzo duża
szczęście bardzo duże
szybkość bardzo duża
inteligencja bardzo duża
nie wypada z niego żaden item ale dostajemu 999999999999999999 expa , 99999999999 g i 9999999 ap
po pokonaniu De Molaya on mówi nam
pokonałeś mnie . jesteś godzien posiadania połowy skarbu.
mamy do wyboru dwie opcje
połowe ? pokonałem cię i mam dostać tylko marną połowę?
lub
dobrze.
jeśli wybierzemy pierwszą opcje mówi nam :
no dobra bierz całość
a jeśli wybraliśmy drugą opcję mówi
bierz połowę.
jeśli mamy cały skarb dostajemy zbroję templariusza ( obrona 99999 obrona magiczna 9999 szybkość + 99 i wszystkie żywiąły + 999)tarcza , hełm , nogawice , rekawice i buty templariusza takie same statystyki jak zbroja.dostajemy takrze miecz templariusza która ma 999999 obrażeń , + 9999 siły i też wszystkie żywiąły + 999. i została jeszcze tylko różdżka templariuszy która ma 999999 obrażeń , + 9999 ataku magicznego.
no i jeszcze 999999999999999 g.
a jeśli wybraliśmy drugą opcję dostajemy połowe tych itemów i 9999999 g.
oto koniec questa .
o i jeszcze jedno . wszystkie eq są mozliwe do założenia od 170 lv.
ps : proszę wszystkich gm aby każdy następny up'datey odbywał się ok. co 3 miesiace.
prosze także aby moje questy trafiły do gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach