Mam taki pomysł: wchodzimy an jakieś pole i przykładowo atakuje nas dzik. Dzik jest potężny, i nas pokonuje . Jako że nas pokonał, zostaje na tym polu i dostaje za nas level (!!!). Inni słabeusze już nie wchodzą na to pole, bo widzą że tam stoi dzik z drugim levelem (obrazek, np. wykrzyknik). Potem kto inny wchodzi na to pole, ma większy level i pokonuje dzika (który ma drugi level), dostając za niego jeszcze więcej expa.
Mam nadzieje że zrozumiałe.
Co to da? No po pierwsze wyższe levele będą wracać na słabsze miejscówkiby tropić takie "monstra". Noi wiadomo - im więcej urozmaiceń tym lepiej .
A jak będą 2 dziki to obydwa mają po 2 lvl ?
i tak będą zyskiwać lvle aż ktoś z nimi wygra ?
mi to się nie podoba, bo ktoś będzie chciał dojść np. do upadłego anioła.
i będzie przegrywał ciągle to te potwory będą coraz silniejsze i nikt nie dojdzie ;/
mi to się nie podoba, bo ktoś będzie chciał dojść np. do upadłego anioła.
i będzie przegrywał ciągle to te potwory będą coraz silniejsze i nikt nie dojdzie ;/
Dokładnie to był by problem ;/
A drugie co mi się nie widzi to "obrazek, np. wykrzyknik" bo koło Eterni to na każdym polu by były takie i chyba niezbyt by to wyglądało.
Pomysł nie jest głupi ale trzeba by było go jakoś inaczej rozwiązać...
gra zrobila by sie monotonna pod po jakims czasie kazd yb yweidzial dgzie sa jakie potowrki a tu juz by nie bylo fajne.To raz
Po drugie ktos z mniejszy mvl jakby psozedl na bossa i by padal z potworkami to by tam nigdy nie doszed li by sie zneichecil do gry a na to Admin JAcek nie pozwoli :P
gdyby na drodze do bosa byly by potwory z wiekszym lvl (jak wczesniej bylo mówione gracze padajacy na potworach wyszkolili je) gracz który nie moze dojsc do potwora poprosil by kolege z wyzszym lvl zeby utorowal mu droge (nie chodzi mi o przeprowadzanie, gracz z wysokim lvl poprostu by szedl a za nim drugi który pokonywal by juz "normalne" potwory)
korzysc plynela by po obu stronach niski lvl zyskal by dojscie do bosa a wysoki lvl wiecej expa za potworki
mi sie ten pomysl podoba chodz mysle ze trudno bylo by go wprowadzic w zycie od strony technicznej
no dobra... teraz wyobraźcie sobie taką sytuację:
2 graczy idzie w jakieś w miarę ustronne miejsce, jeden zdejmuje EQ, wchodzi na pole.... monster go zabija - przejmuje stracony przez niego exp (ja to tak rozumiem)...
tak kilka razy, po czym gracz z normalnym EQ wchodzi, zabija, dostaje exp...
czy to nie jest przelew?
No dobra,ale jak niektórzy po prostu chcą mieć przegrane z potworami,
to nabijają temu Dzik'owi expa i co wtedy jak taki dzik ma 30 lvl?
Zresztą po co to?
Jak chcesz walczyć z silniejszymi potworkami to idziesz w miejsce gdzie one są.
A co będzie dopiero jak ktoś spotka Wampira i będzie wiedział gdzie ten Wampir jest?
Wtedy Mixy Życia LVL 5 będą szły,że hohoh.
A one mają być rzadkie.
Kozak napisał/a:
Potem kto inny wchodzi na to pole, ma większy level i pokonuje dzika (który ma drugi level), dostając za niego jeszcze więcej expa.
Ta,czyli gracze z większym levelem będą mieli lepiej [?]
Jak tu nabijać expa?A jak ktoś wygra z Dzikiem to spada mu level?
Rozumiem,że jak ja przegram z Osą <joke>
to ktos inny sobie wchodzi na te pole i zgarnia więcej expa?
O nieeee ! Psss... Chyba,żeby zrobić tak,że każdy by miał takie swoje miejsca?
Czyli,że jak przegram z Osą i jak ktoś inny wejdzie na te pole to nie będzie
walczył z tą samą Osą.To mogłoby się przyjąć
Njapier to napisz ten post tak, żeby się go dało przeczytać, bo nic z tego nie kapuje Nie wiem co masz przeciwko temu żeby ktoś zabił osę która wcześniej zabiła ciebie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach