Wysłany: 17-02-2008, 13:08 Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D
A więc tak. Napisanie tego tematu nęciło mnie od kilku (nastu?) dobrych dni, ale w końcu się zdecydowałem to napisać. Propozycja ta zlikwidowała by hiterów, speederów i ogólnie całe gówno, które pałęta się po grze pozostawiając graczowi zwykłą, ale najlepszą dla graczy hybrydkę . A sprawa tyczy się statystyk. Obecnie:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje,
-speeder wali najwięcej w speeda,
-anty w obronę.
Ogólnie wychodzi z tego niezły szajs.
Lecz wpadłem na pomysł. A gdyby tak przy awansie ilość pkt-ów możliwych do dodania wynosiłaby 5?? Chodzi o to, że jak mamy awans to:
-na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy,
-na 3 lvl 20
itd., itp.
No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).
Korzyści?
Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.
Wady??
Trochę przy tym roboty.
Aha jeszcze jedno. Proszę nie pisać postów: "nie zabronisz nikomu grać jak chce", bo chyba każdy chce się pozbyć tej plagi.
Level: 194
Wiek: 33 Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-02-2008, 13:11
REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP.
Każdy gra jak chce... Jak ktoś zadaje Ci dużo obrażeń to przypakuj w obrony/atrybuty, jak bierze Cię na doubla to w speeda, etc.
Ale ja nie narzucam żeby siła nie dawała tyle do ataku. Ja chciałbym, żeby ilość punktów możliwa przy awansie wynosiła i rosła co 5 pkt. Człowiek sie stara, a inni tylko przeczytają nazwę tematu i już mu wyjeżdżają z regulaminem, a nawet nie przeczytają tematu.
REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP. /nie rozumiesz??co do walki dodaj do atrybutu i po kłopocie albo do obr.AA a MF to dwie inne gry.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Wilu 17-02-2008, 13:22, w całości zmieniany 1 raz
A proszę dajcie mi ostrygę i zamknijcie ten temat. Widzę, że nie obchodzi was to, bo pewnie sami jesteście jednym z tych szajsów i dlatego nie chcecie tej propozycji wprowadzić w życie i wcale się wam nie dziwię.
O a patrzcie co znalazłem na czacie:
[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA
Wysłany: 17-02-2008, 13:25 Re: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D
Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje
no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD
Mi się to w ogóle nie podoba bo powiedzmy odę na jakiegoś bosa i przegrywa bo mnie bierze na speeda to wbijam lewel/dwa i ładuję wszystko w speeda, a ta to bym był ograniczony i musiał czekać kilka leweli żeby pokonać tego bosa.
Ogólnie pomysł na nie.
PS: Mam taką radę wbij +80lv i tam już hiterów nie ma.
@Edit
koshiba napisał/a:
O a patrzcie co znalazłem na czacie:
[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA
Widzicie?
myślisz że ten kolo przestanie grać heh -> raczej wątpię.
Jak dla mnie jakieś usprawnienie mogło by wejść odnoście hiterów ale co zrobić żeby nie zrazić przez to innych graczy.
Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje
no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie
Tak, wiem więc napisałem, że można to naprawić.
Cytat:
No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach